Didem Moralıoğlu, üçüncü kitabı "Kaf Dağı'nın Pusulasını” okurla buluşturuyor. Moralıoğlu, bu kez Kaf Dağı efsanesi üzerinden, kendini yeniden yaratarak hedeflenen zirveye ve başarıya ulaşmanın yollarını anlatıyor. “İnsanın kanatları gayretidir. Şimdi her birimiz için gökyüzünde süzülme zamanı.
#Didem MoralıoğluGençlik ve Spor Bakanlığı’ndan aldığı wellness sertifikasının ardından kendi markasını yaratmak için kolları sıvayan Ece Vahapoğlu, iş dünyasında markalaşma çalışmalarıyla tanınan Marka Strateji Danışmanı Didem Moralıoğlu ile işbirliği yaptı
#Didem MoralıoğluÇalışanların iş hayatıyla özel yaşam arasında denge kurma ihtiyacı, son dönemin en ateşli tartışmalarının başında geliyor. Haftada kaç saat çalışılmalı, günlük mesai saatlerinin sınırı ne olmalı gibi sorular, dünyanın dört bir yanında şirketlerin ve çalışanların gündeminde. Biz de Bir Sorudan Fazlası serimizin bu bölümünde çalışma hayatında başarılı olmak için kaç saat çalışmak gerektiğini ele aldık. Uzmanlarımıza ve aktif olarak çalışma hayatının içinde yer alan kişilere "İş hayatında başarılı olmak için kaç saat çalışılmalı?" sorusunu yönelttik.
#Çalışma SaatleriTürkiye Futbol Federasyonu, Futbol Akademileri Projesi kapsamında Belçika merkezli yetenek geliştirme ve oyuncu potansiyeli optimize etme üzerine uzmanlaşmış Double Pass firmasıyla iş birliği protokolü imzaladı.
#Türkiye Futbol FederasyonuTürkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Büyükekşi, 6 aylık görev süresi içerisindeki faaliyetlerine yönelik açıklamalar yaparken, yeni projelerle ilgili bilgiler verdi. Büyükekşi, merak edilen yabancı kuralı konusuna da değindi.
#Tff Başkanı Mehmet BüyükekşiElon Musk, geçtiğimiz günlerde Twitter'ın ünlüler için çekiciliğini kaybettiğini çok takipçili büyük hesapların adeta uyuduğunu belirterek "Twitter öldü mü?" diye sormuştu. Twitter ölmedi belki ama Musk'ın söylediklerinde de haklılık payı büyük. Peki sorun ne? Ünlüler neden Twitter'dan kaçıyor? En önemlisi de yeni patronun yeni politikaları bu kaçışa çare olabilecek mi? İşte cevabı...
#TwitterTarihe belki de en çok tartışılan nesillerden biri olarak geçecek Z Kuşağı. Hayatın her alanında ezberleri bozuyor, farklı bir geleceğin temelini atıyorlar. Onları yakalamak zor. Ama bunu izledikleri stratejilerle başaran markalar, sanatçılar, siyasetçiler ve reklamcılar var. Mesela şarkıcı Edis “Uyum sağlamak için rol yapmanıza gerek yok. Kapılar sonsuza kadar açık bu yeni dünyada” diyor.
#Z KuşağıTogg ve Farasis Energy ortaklığında enerji depolama çözümleri geliştirmek üzere kurulan Siro Silk Road Temiz Enerji Depolama Teknolojileri şirketinin üst yönetiminde iki önemli atama gerçekleşti. Siro Ticari Genel Müdürü N. Özgür Özel olurken, Siro Teknik Genel Müdürlüğü pozisyonuna Zafer Kara getirildi. Kara’nın görevi 1 Nisan 2022 tarihinde başlayacak.
#Siroİzmir’de 52 yıldır pırlantamücevheri özel tasarımlarla buluşturan Gradiva’nınöyküsü, bu sektörün tambir başucu kitabı olacaknitelikte. Bir marka yaratmanın, “dikkat çeken birhazine” olmanın hikayesibu. Yoktan var ettikleri ikifirmayı, dünya markasıyapma hedefi koyduklarınıbelirten işadamı Haluk Gezmez ve oğlu Enis Gezmez,çıktıkları yolun her anınıaçık yüreklilikle anlattı.
#1Dünyanın ilk NFT, kripto para ve blockchain pazarlama faaliyetini gerçekleştiren Capital Block, Türkiye'de de faaliyetlerine hız veriyor. Galatasaray'ın başarılı NFT lansmanını gerçekleştiren Capital Block Kurucu ve CEO’su Tim Mangnall "NFT bizlere sınırsız fırsatlar sunuyor. Özellikle önümüzdeki iki, üç yıl içerisinde her bir spor kulübünün bir NFT danışmanı ve bir NFT departmanı olacağını, ilgili çalışmalar ve ortaklıklar gerçekleştireceğini öngörüyoruz" dedi.
#Sponsorlu İçerikHER şey 2001’de Belçika’da başlar. Dijital ajans olarak kısa sürede global bir marka olmayı başarır. Emakina, 2006’da da Türkiye’ye gelerek İzmir ofisini açar. 20 yılda 3 kıtada, 18 ülkede 22 ofise ulaşan Emakina, bugün birçok projesini İzmir’de geliştirerek dünyaya ihraç ediyor. Özel çevrimiçi ve çevrimdışı yolculukları tasarlayıp çevrimiçi dünya ile çevrimdışı dünyayı bir araya getirmeye devam eden markanın gündeminde ise İzmir’deki 300 olan çalışan sayısını 500 çıkarmak var. Ayrıca, Türkiye’deki firmaları da global oyuncu yapmak gibi hedefi bulunuyor
#İzmirSosyal iş ağı platfrormu LinkedIn, 2021'in meslekleriyle ilgili bir rapor yayınladı. Raporda 2020'deki meslek değişimleri ve 2021'de en çok talep görecek mesleklerin listesi yer alıyor. İşte pandemiyle değişen meslekler ve en çok talep görecek iş alanı...
#MeslekBizler dijital dünyanın hızlı değişimini yaşarken, “gelecek” kelimesi geçmişe nazaran belki de hem şirketler hem de bireyler olarak artık en çok kullandığımız kelime durumunda. Geleceğe hazırlanmak, geleceği yakalamak, geleceğe yön vermek gibi sözler etrafımızı sarmış durumda. Peki bizler geleceğe hazırlanmaya bu kadar çok odaklanmışken, bu hazırlanmanın sağlıklı olabilmesinin ‘şimdi’ye odaklanmaktan geçtiğinin ne kadar farkındayız? Bu yazımda şimdiden yola çıkarak geleceğe sağlıklı bir şekilde yol almamıza katkı sağlayacak “tasarım odaklı düşünce”den bahsedeceğim.
#Ecehan ErsözCOVID-19 salgını sürecinde belirsizlik hepimizi çok zorluyor ve yoruyor. Bilinmezliğe olan bu yolculuk, elbette pazarlama ve iletişim sektörünü de derinden etkiliyor. Birçok kurum 2019 yılının son çeyreğinde hazırladığı stratejik iletişim planını hızlıca revize etmek durumunda kaldı. 2020 yılı yaz ayları için planlanan kampanyalar, projeler rafa kalktı. Bunun yerine daha çok fayda odaklı iletişim faaliyetlerine ağırlık verildi.
#PazarlamaBoğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi tarafından, Türkiye İş Bankası platin sponsorluğunda düzenlenecek Content Marketing Summit, 12 Nisan’da Albert Long Hall’de iş dünyası profesyonelleriyle sektörün ileri gelenlerini buluşturacak.
#ÜniversiteGezecek müzeden çok AVM bulabildiğimiz, tüketim çılgınlığına teslim olduğumuz bir dönemde yaşarken, sosyal içerikli iş yaparak “Bizim de toplum gelişiminde çorbada tuzumuz olsun, toplumun hislerine tercüman olalım” çabasını herkes takdirle karşılıyor.
#Melike Karakartal