Yeni yılın büyüsünü yansıtan tarçın kokulu mumlarla bezenmiş sofistike davetlere eşlik eden silüetler, Machka Sonbahar-Kış 2020-2021 Koleksiyonu ile tamamlanıyor. Naif stilinizle uyum yakalayan tasarımlar, yılbaşı gününe özel parıltı dozu yüksek bir seçki sunuyor.
#Machka Sonbahar-Kış 2020-2021 Koleksiyonuİstanbul’da bir semt adı olan Maçka’dan yola çıktılar. Yurtdışında yazılıp okunamayacağı için ‘ç’yi ‘c’ yaptılar. Araya bir de ‘h’ sıkıştırdılar. Machka’nın Arnavutça’da kedi anlamına geldiğini öğrenir öğrenmez de kedili logo hazırladılar. İpekyol’un sahibi Yalçın Ayaydın ile Dice Kayek’in yaratıcıları Ayşe Ege ve Ece Ege güçlerini birleştirdiler. Ortaya post romantik Machka çıktı. Yalçın, ‘Machka Prada’nın Türk versiyonu olacak’ diyor.
Moda ve tasarımda Türkiye’nin uluslararası alanda en tanınmış markalarından olan Dice Kayek’in yaratıcılarından Ece Ege ile hem eski albümleri karıştırdık hem güncel moda ve tasarım eğilimlerini konuştuk. Çocukluğu Bursa’nın tarihi ortamında, Paris’ten aldığı ‘couture’ kumaşlarla diktirdiği elbiselerle davetlere giden annesini izleyerek geçiyor. Paris’te onu meşhur eden İstanbul’un mimarisini ilham alarak yerçekimine direnen zamansız kıyafetler oluyor…
#Dice KayekSezonun büyüsünü gün yüzüne taşıyan naif tasarımlar, Machka İlkbahar-Yaz 2020 Koleksiyonu’yla buluşuyor. Arzum Onan’ın Marka Yüzü olarak karşımıza çıktığı eşsiz bir ustalıkla hazırlanan koleksiyon, kusursuz detaylarıyla sizi güneşe doğru sıcak bir yolculuğa çıkarıyor.
#Machka İlkbahar-Yaz 2020 KoleksiyonuMachka 2019 İlkbahar-Yaz Koleksiyonu, yeni mevsimin romantik silüetlerini yumuşak geçişli tavrıyla yeniden yorumluyor. Machka kadınına atıfta bulunan koleksiyon parçaları, bu kez naif olduğu kadar güçlü tarafını ortaya çıkararak abartıdan uzak bir seçki sunuyor.
#Machka 2019 İlkbahar YazAlt tarafı tişört deyip geçmemek lazım. Özellikle de bu devirde. En basit giyim eşyası tişört, kim olduğunuzu anlatmanın en kolay ve popüler yolu. Çok büyük ve lüks giyim markaları bile en önemli mesajlarını tişörtlerin üzerine işliyor. Hem üretimi çok zor olmadığı için hem de genç odaklı iletişim kampanyalarında hedef kitleyi vurmayı başardığı için tercih ediliyor. Tanıtım yapmak veya mesaj vermek isteyenler, artık fikirlerini tasarımlarla tişörtlere taşıyorlar. Bu bilinçli tişört modası, birkaç yıl önce Osmanlı imgeleriyle başlamıştı, şimdi Türk kimliğini vurgulayan markalarla devam ediyor. Çevre duyarlılığını, medeniyetler diyaloğunu, kadın haklarını anlatan tişörtler de var.