Sadeliği öne çıkaran ‘sessiz lüks’, ‘temiz kız’ trendleri yükselişini sürdürürken bu tarzlara adeta meydan okuyan, mafya filmlerinden ilham alan ‘mob wife’ estetiği yani ‘mafya eşi stili’ ortalığı hareketlendirdi. Abartının öne çıktığı bu akımda sahte kürk, kırmızı, hayvan desenleri olmazsa olmaz.
#Neslişah ŞatıroğluTürkiye’nin ilk moda bloggerlarından ve influencer’larından Yasemin Öğün, zamansız tarzıyla ilham vermeye devam ediyor. Kendi tasarımlarından oluşan markasıyla kısa sürede büyük atılımlar yapan Öğün, Londra’da açtığı yeni mağazasının heyecanını yaşıyor. Hedefinde ise markasının genetiğine en uygun şehirlerden biri olan, konforun ve şıklığın başkenti Paris var!
#Yasemin ÖğünAdil Işık Group Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Zehra Işık, Adl ve Love My Body markalarıyla 2019 yılında yurtdışında atak yapacaklarını anlatırken, “Yıllar önce Rusya’da ilk mağazamızı açmış bir markayız. Yurtdışında 9 ülkede 50 mağazamız var. 2019’da yurtdışında yüzde 100 büyümeyi hedefliyoruz. Her ülkeye aynı ürünleri satıyoruz. Suudi Arabistan’daki kadınlar Rus kadınlardan daha gösterişli kıyafetleri tercih ediyor” dedi.
#GazetehaberleriCennette sorun var: Seksi iç çamaşırı markası Victoria’s Secret’ın durumu sallantıda. Markanın cirosunun yüzde 40’ını oluşturan genç kızlara yönelik alt marka ‘Pink’ can çekişiyor. 2000’li yılların en başarılı markalarından Victoria’s Secret bu hale nasıl geldi? Sebep, gerçekten #Me Too/Ben de’ kampanyası mı?
##Me Too‘Cennet’te sorun var: İçgiyim markası Victoria’s Secret’ın durumu sallantıda. Markanın cirosunun yüzde 40’ını oluşturan, genç kızlara yönelik alt marka ‘Pink’ can çekişiyor. 2000’li yılların en başarılı projelerinden Victoria’s Secret bu hale nasıl geldi? Sebep, gerçekten #Me Too (‘Ben de’) kampanyası mı?
#Stella MaxwellAlışverişle eğlenceyi birleştiren bir proje: Elle Edit. 70 markayı bir çatıda buluşturan, özel indirimleri bir parti ortamında sunan etkinliğin yaratıcısı Elle Türkiye Yayın Direktörü Işın Görmüş ile konuştuk: “En iyileri topladık... Üstelik eğlenceli, avantajlı, keyifli bir ortamda.”
#Elle Editİstanbul’un yeni yaşam merkezi Emaar Square Mall, Babalar Günü’nü, çok özel bir festivalle kutladı. 16-18 Haziran tarihleri arasında gerçekleşen ‘Toys For Fathers’ festivalinde sergilenen Rolls Royce marka otomobilden, custom made motosiklete, birçok ürün babaların yoğun ilgisiyle karşılaştı.
#Emaar Square MallUzun süre yumurtalık kanseri tedavisi gören Bahar Korçan, Love my body sponsorluğunda kadınlar için anlamlı bir projeye imza attı. “Kadın-Kan-Kanat” adını verdiği özel koleksiyon bugün Sofa Hotel’de beğeniye sunuluyor. Bir hafta boyunca satışta olacak koleksiyonda Korçan’ın şiirlerinden, tablolarından etkiler görülüyor. Love my body Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Tasarım Direktörü Zehra Işık ile Bahar Korçan’la bir araya gelip projenin detaylarını konuştuk.
#Bahar Korçan“Birçok şeye aynı anda bölünemiyorum” diyor, her şeyi sıraya koyuyor. Öncelik elbette çocuklarınındı, onları büyüttü, okula başlattı, şimdi yeniden iş dünyasında... Hem köşe yazarlığı hem de Love My Body markası için tasarımlar yapmaya başlayan Gül Gölge Saygı, Women’s Health’in sorularını yanıtladı.
Oynadığı dizi ve canlı sunduğu magazin programıyla bir dönem evlerimize misafir olmuştu. Yıllar geçti; mankenleri aratmayan boylu poslu, fit görünümlü bu kadın evlendi ve iki çocuk annesi oldu. Cemiyet hayatının yakından tanıdığı Gül Gölge Saygı, şimdi “Love My Body” koleksiyonuyla adından söz ettiriyor. Saygı, güzelliğe bakış açısını, favori bakım ürünlerini ve yeni koleksiyonunu ELLE Beauty Book’a anlattı.
Manifaturacı bir babanın oğlu olarak Kocamustafapaşa’da büyüyen Adil Işık, hazır giyim imalatına yöneldi ve ‘toptan markası’ olarak atölyelere fason üretim yaptırırken tasarımcı Zehra Hanım ile tanışıp evlendi. 2000 yılından itibaren mağazalaşmaya başlayan Adil Işık’ın markaları için yılda 6 milyon parça giysi üretiliyor ve yurtiçinde 103, yurtdışında 45 mağaza bu ürünleri satıyor.