Longchamp’ın 2019 Sonbahar/Kış Koleksiyonunun özünde kendini keşfetme ve bağımsızlık yolculuğu var. Markanın Kreatif Direktörü Sophie Delafontaine, New York Moda Haftası’ndaki ikinci şovunda “rock ‘n’ roll” tarzıyla dünyayı dolaşan özgür ruhlu kadınların enerjilerini yakaladı.
#Longchamp2007’de 3 genç mimar ortağın kurduğu YOO Mimarlık, 12 yılda büyüdü, çatısı altında 5 şirket oldu. Dünyaca ünlü markalarla çalışan, 15 ülkeye mobilya ihracatı yapan mimarlık şirketi San Francisco ve Dubai’de ofis açtı, holdingleşti. Michael Kors, Fendi, Prada, Louis Vuitton, Gucci gibi markalarla çalışan Mimar Holding lüks mağazacılık ve otelcilik dışında Ofix markasıyla da yılda 20 bin ofise hizmet veriyor. İstanbul Havalimanı’nın en lüks mağazalarını yapan grubun kurucuları haline geldiler.
#GazetehaberleriCalvin Klein, Chloé, Karl Lagerfeld, Lacoste, Marni, MCM, Longchamp, Nike Vision ve Salvatore Ferragamo’nun Sonbahar-Kış 2018 gözlük koleksiyonları zengin model seçenekleri ve her biri kendine özgü tasarım çizgisiyle herkese uygun bir gözlük vaat ediyor.
#Calvin KleinFransa'nın gözde liman kenti olan Marsilya, aynı zamanda ülkenin ikinci büyük şehri olarak biliniyor. Her bir köşesinde tarih ile iç içe olacağınız yapılarla karşılaşacağınız bu şehirde şık ve bohem kavramının bir arada sunulduğunu görebilirsiniz. İşte Marsilya gezi rehberi..
#Marsilya Gezi RehberiDünyanın en önemli otomobil fuarları içerisinde kabul edilen Cenevre Otomobil Fuarı için Palexpo’da hummalı çalışma devam ediyor. Bu yıl 86’ncısı düzenlenecek organizasyon 3 Mart tarihinde kapılarını açacak. 10 gün süre ile otomobil tutkunlarına ev sahipliği yapacak olan Cenevre’de bu yıl 120’den fazla aracın dünya prömiyeri gerçekleştirilecek.
#CenevreDünyaca ünlü 75 firmasının çatı kuruluşu Comite Colbert’in CEO’su Elisabeth Ponsolle des Portes, “Türkiye’ye gelmek, Türkiye ile ilişkileri daha da ileriye taşımak istiyoruz. Her yıl önemli bulduğumuz pazarlara açılarak festival düzenliyoruz. Bu yıl Türkiye’ye gelmek istiyoruz” dedi.
Moda dergisi Vouge’un, dünyada 17 metropolde düzenlediği alışveriş etkinliği Fashion Night Out (FNO) 15 Eylül’de ikinci kez İstanbul’da. FNO, geçen yıl 6 saatte 50 milyon dolar ciro yaparken bu yıl 60 milyon dolar hedefliyor. Nişantaşı, Bağdat Caddesi ve İstinyePark’ta bine yakın mağaza, 570 marka gece yarısına kadar açık olacak.
15 Eylül gecesi ‘Modanın En Büyük Alışveriş Partisi’ Fashion’s Night Out (FNO) yaşanacak. Vogue Türkiye’nin geçen sene ilkini düzenlediği etkinlik; fotoğrafçı, stilist, tasarımcı, model ve oyuncuların katılımı ve 50 milyon Dolar cirosuyla ses getirmişti. Nişantaşı, İstinyePark ve Bağdat Caddesi’ndeki mağazalar bu yıl yine farklı bir gece yaşatacak. İşte yeni FN0’nun takvimi...
Fransızların köklü lüks mağaza zinciri La Fayette de kısa süre içinde Türkiye’deki rekabete katılıyor. Demsa Yönetim Kurulu Başkan Vekili Demet Sabancı Çetindoğan, La Fayette’i getirmekten vazgeçmediklerini belirterek, “Anadolu yakasında yer bakıyoruz” dedi. Demsa, Michael Kors’u da temmuzda İstinyePark’ta açıyor.
Fransız deri, seyahat ürünleri ve hazır giyim markası Longchamp’in üçüncü kuşak patronu Jean Cassegrain, lüks marka olarak anılmak istemediklerini söylüyor. Cassegrain, Türkiye’nin her bakımdan gelişen bir ülke olduğunu vurgularken, “Çıkıp, 2 yıl ayrı kaldığımız Türkiye’ye geri döndük. Uzak kalamadık. Türk tasarımcılar dikkat çekiyor” dedi.
Organize perakende sektörü 2010 yılında 76.3 milyar dolar büyüklüğe ulaştı. Tüm perakende dikkate alındığında 200 milyar dolar rakamına ulaşılıyor. Bu yıl yüzde 6 civarı büyüme gerçekleştiren organize perakende sektöründe 520 bin kişi çalışıyor. Büyümeyi sürdürmesi beklenen sektör, lokomotifliğe oynuyor.
Dünyanın önde gelen lüks markaları, bu ürünlerin tüketiminde büyük hız yaşayan Çin'deki stratejilerinde önemli değişikliğe gidiyor. Aralarında Burberry ve Coach ünlü firmaların da bulunduğu markalar, faaliyetlerini Çinli ortaklarından alıp kendi başlarına yürütmenin planlarını yapıyor.
Dünyanın önde gelen lüks markaları, bu ürünlerin tüketiminde büyük hız yaşayan Çin'deki stratejilerinde önemli değişikliğe gidiyor. Aralarında Burberry ve Coach ünlü firmaların da bulunduğu markalar, faaliyetlerini Çinli ortaklarından alıp kendi başlarına yürütmenin planlarını yapıyor.