Kalitesi ve kendine has tasarımları ile favori markalar arasında yer alan Columbia, kadın ve erkek giyiminde şıklık unsuru olarak adından söz ettiriyor. Konforundan vazgeçmeyenlere hitap eden ürünleri, her yaştan kadın ve erkeğin kombinlerinde mutlaka yer vermelerine neden oluyor. Giyimine ve kuşamına geniş bir bütçe ayıranların işini kolaylaştıran marka, tek bir seçimle bile kombinlerde derinlemesine bir şıklık etkisini gözler önüne seriyor.
#Sponsorlu İçerikHavalar soğudukça çoğumuz şıklığı ikinci plana atıyoruz, önceliğimiz soğuktan korunmak oluyor. Aslında doğru palto, ayakkabı ve aksesuar seçimleriyle hem sıcacık hissetmek hem de şık olmak mümkün. Sezonun trendleri kat kat giyinmeyi sevenlere de stil sahibi alternatifler sunuyor. Bu hafta buz gibi havalarda ‘iyi’ görünmek isteyenler için farklı tüyolar veriyoruz.
#Soğuk HavaTeknolojinin ilerlemesi hayatımızı bir taraftan olumlu etkilerken diğer taraftan bizleri hareketsizliğe sevk edip sağlığımız üzerine olumsuz etkiler yapabiliyor. Market alışverişi internet üzerinden, giyim alışverişi internet üzerinden, ulaşım kısa mesafelere bile araç ile derken iyice hareketsiz hale geldik. Bütün bunlara ek olarak elimizden bırakamadığımız cep telefonu ve tabletler postürümüzün (duruş) bozulmasına, bel -boyun -sırt ağrılarına sebep oluyor.
#Omurga SağlığıAnkaralı tasarımcı Ece Göker, kendisi gibi tasarımcı olan Şermin Aldemir’le birlikte yeni bir oluşuma imza attı. Tasarım alanındaki tecrübelerini birleştiren ikili, D66 adıyla kurdukları marka ile daha düz, bedensiz ve herkesin giyebileceği kıyafetler üretiyor.
#ANKARATicaret Bakanlığınca açıklanan Türkiye İsraf Araştırması'na göre, bireylerin yüzde 37'sinin satın alıp hiç giymediği ayakkabı ve kıyafetleri bulunurken, yüzde 36,8'i gardrobunu modadaki değişimlere göre düzenliyor. Araştırmaya katılanların yüzde 46'sı taksit olanaklarının fazla olmasının alışveriş iştahını artırdığını ifade ediyor.
#Türkiye İsraf AraştırmasıLinkedin'i kuran, ardından Paypal, Facebook ve Airbnb gibi şirketlerin ilk yatırımcıları arasında yer alan, Microsoft dahil birçok devin yönetim kurulu üyeliğine devam eden Reid Hoffman'ın geçen ekimde piyasaya çıkan “Blitzscaling” (Yıldırım hızıyla ölçeklendirme/büyütme) kitabını okuyunca aklıma birkaç soru takıldı.
#YazarlarDünyada yapılan tax free satışlarının yüzde 40'ını oluşturan ve üstelik lüks ağırlıklı alışveriş yapan Çinliler, Türkiye'deki harcamalarını artırdı. Bu yılın ilk 6 ayında Türkiye'de yaptığı alışveriş tutarı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 119 yükselen Çinlilerin harcamalarında adeta patlama yaşandı.
#TuristDünyada yapılan tax free satışlarının yüzde 40'ını oluşturan ve üstelik lüks ağırlıklı alışveriş yapan Çinliler, Türkiye'deki harcamalarını artırdı. Bu yılın ilk 6 ayında Türkiye'de yaptığı alışveriş tutarı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 119 yükselen Çinlilerin harcamalarında adeta patlama yaşandı.
#Tax FreeAlıyorsunuz, alıyorsunuz ancak dolabınızın karşısına geçtiğinizde yine giyecek bir şey olmadığını mı görüyorsunuz? Bunu iki anlamı olabilir: İlki sizin için doğru parçaları almıyorsunuz, ikincisi ise sadece almış olmak için satın alıyorsunuz. Bunun önüne geçmek ise basit bir alışveriş planlaması ile mümkün.
#Alışveriş3 bini aşkın e-ticaret ve e-ihracat sitesine altyapı hizmeti sağlayan Ticimax E-ticaret Sistemleri’nin Genel Müdürü Cenk Çiğdemli, yeni kurulmuş e-ticaret siteleri ve e-ticaret yapmak isteyen girişimciler için yedi maddelik ayakta kalma tüyosu verdi.
#Cenk ÇiğdemliBankalararası Kart Merkezi (BKM) verilerine göre bu yıl Ramazan ayında kartlarla yapılan alışveriş 34 milyar liraya ulaşırken, bu tutar Ramazan Bayramı'nda 2,5 milyar lira düzeyinde oldu. Bayram kıyafetleri, şeker ve tatil harcamaları nedeniyle kartlar en çok Arife Günü'nde kullanıldı.
“Bi Dünya Tasarım” adlı programıyla TRT Türk ekranlarına gelen ama dizi setlerinden epeydir uzak olan Burcu Kara, inziva dönemine “Kirli Beyaz”la son verdi. Gelecek hafta Fox’ta başlayacak olan dizide Zeynep adlı bir mimarı canlandıran Kara, bunun ilginç bir tesadüf olduğunu söylüyor: “Bu, Zeynep karakteri canlandırdığım dördüncü dizi... Sanırım artık ‘Zeynep varsa Burcu oynar’ ya da ‘Burcu oynuyorsa adını Zeynep yapalım’ diyorlar!”
Sanal alışverişte elektronik cihazların ardından kitap, giyim ve ev ürünlerinin satışları da artış gösteriyor. İnternet alışverişlerinde ‘bariyerler’in kalktığını ancak giyimde ‘dokunma’ ihtiyacından dolayı bunun devam ettiğini söyleyen Hepsiburada.com Genel Müdürü Aytuğ İğneli, “Bu ihtiyacı karşılamak için ‘denemesi bedava’ uygulamasını başlattık” dedi.