Filli Boya haberleri sayfasında Filli Boya hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 188 Filli Boya haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Çanakkale Savaşları Gelibolu Tarihi Alan Başkanlığı iş birliğinde 5 yıldır Zafere Selam projesi kapsamında sayısız çalışmanın hayata geçmesine destek veren Filli Boya, Çanakkale Zaferi’nin 109. Yıldönümünü, “Çanakkale Ruhuna Selam” belgeseliyle anıyor. Dayanışma bilincinin Çanakkale ruhu olarak tarihe kazındığı o dönemi anlamak, anlatmak için hazırlanan belgeselin ilk gösterimi yapıldı.
#Sponsorlu İçerikFilli Boya markasını bünyesinde bulunduran Betek Boya ve Kimya Sanayi AŞ, dünyanın 4’üncü büyük boya üreticisi Japon Nippon Paint Holding’e satıldı. Ünlü & Co’nun finansal danışmanlığını üstlendiği devir işleminde, Betek Boya ve iştiraklerine ait hisselerin Japonya merkezli Nippon Paint Holdings’e devir sözleşmesi imzalandı. Rekabet Kurumu ve ilgili ön koşullarının gerçekleşmesiyle birlikte devir tamamlandığında, Betek, Nippon’un olacak.
#Filli BoyaDünyada bir milletin adıyla anılan sadece bir renk var, o da turkuaz. Bu renge adını Batılılar koymuş ve ‘Türk rengi’ demişler. Ancak yüzlerce yıldır her yerde kullanılan, yüz kırktan fazla tonu olan bu renk ile ilgili hiç kitap yazılmamış. Dünyanın ilk turkuaz kitabını Filli Boya Turkuaz kitabıyla dünya bilim literatürüne kazandırdı. Sanat tarihçisi Prof. Dr. Gül İrepoğlu’nun çok titiz çalışmasıyla hazırlanan bu kitapla birlikte bir de turkuaz tonlarını içeren renk kartelası hazırlandı. Böylece tüm dünyada turkuaz renginin birbirinden güzel tonları bilinebilecek. Çalışmayı hazırlayan İrepoğlu ile kitabı ve macerasını konuştuk.
#Ömür KurtMEB ve Filli Boya, renklerin öğrenmedeki etkisi gözetilerek hazırlanan Okullarda Renk Etkisi Projesi’ni hayata geçirdi. Proje kapsamında İstanbul Ticaret Üniversitesi Maçka Anaokulu boyandı. Okulların kapanmasıyla, pilot uygulama için seçilen 12 anaokulu da renklenecek.
#OKULFilli Boya markasını üreten Betek Boya ve Kimya San. A.Ş., özellikle sosyal medyada çok ilgi gören "Anca Beraber Kanca Beraber" sloganı ile yayınlanan filmin sadece kadın hakları ve Türkiye’de kadının yeri amacıyla yayınlandığını, başka sonuçlar çıkarılamayacağını duyurdu.
#Filli BoyaFilli Boya sponsorluğunda gerçekleştirilen, Türkiye’de düzenlenen ilk ve en prestijli basın reklam yarışması Kırmızı Ödülleri, reklamın kalbi yaratıcılık unsurunu öne çıkarması nedeniyle Türk reklam sektörüne büyük katkı sağlayan organizasyonlardan biri olarak öne çıkıyor.
#Kırmızı ÖdülleriHÜRRİYET Reklam Direktörü Zeynep Tandoğan, basın reklamcılığında yaratıcılık unsurunu arayan Kırmızı Ödüllerinin 12 yıldır aralıksız gerçekleştirilmesinin büyük önem taşıdığına dikkat çekti. Tandoğan, “Kırmızı, sektörün kendinden bahsetmesi ve yapılan işlerin konuşulması açısından sektör temsilcilerine büyük fırsatlar sunuyor. Reklam sektörü Kırmızı ile her yıl dinamizm kazanıyor, yenileniyor” dedi.
#Filli Boya19 yaşındaki Özgecan Aslan’ın vahşice katledilmesi o kadar sarsıcıydı ki, belki de ilk kez toplumun her kesiminden insanlar kadına şiddet protestolarında bir araya geldi. Kentlerde eylemler sürerken akşam saat 21.00 olduğunda televizyonu açık olanlar, birden bomboş, siyah bir ekranla karşılaştı. Bir süre sonra da #Özgecanİçin yazısı belirdi. Bu görüntü, 30 TV kanalında eşzamanlı yayımlanmıştı. Logo yoktu. İsim de. Kimin yaptığı önce anlaşılamadı, kanalların ortak kararı olduğu düşünüldü. Halbuki o spotu yayımlayan, Filli Boya’nın sahibi Gözde Akpınar’dan başkası değildi...
#Özgecan Aslan"Ölümcül Yaralı" projesikapsamında Gözde Akpınar, Serra Yılmaz, Hazal Kaya, Ümit Boyner, Deniz Türkali,Ece Temelkuran, Nükhet Duru, Türkan Şoray, Arzuhan Doğan Yalçındağ, Şevval Samve Zerrin Tekindor gibi iş ve sanat dünyasında öne çıkan isimler, 12 kadınınhikâyesini okudu. İtalyan gazeteci Serena Dandini’nin kaleme aldığı buhikâyeler, kocaları veya sevgililerinin elinde, belki de son sözünüsöyleyemeden can veren kadınların sessiz çığlığından oluşuyordu.
#Ölen KadınlarÇanakkale Savaşları Gelibolu Tarihi Alan Başkanlığı iş birliğinde 5 yıldır Zafere Selam projesi kapsamında sayısız çalışmanın hayata geçmesine destek veren Filli Boya, Çanakkale Zaferi’nin 109. Yıldönümünü, “Çanakkale Ruhuna Selam” belgeseliyle anıyor. Dayanışma bilincinin Çanakkale ruhu olarak tarihe kazındığı o dönemi anlamak, anlatmak için hazırlanan belgeselin ilk gösterimi yapıldı.
#Sponsorlu İçerikÇanakkale Tarihi Alan’da kültürel mirasın ve yaşam alanlarının gelecek nesillere taşınması için “Zafere Selam” projesini yürüten Filli Boya, Cumhuriyet’in 100. Yılında Çanakkale Savaşları Gelibolu Tarihi Alan Başkanlığı’nın yeni ziyaret rotası, Mustafa Kemal Yolu’nun destekçisi oldu.
#Mustafa Kemal YoluKahramanmaraş merkezli deprem felaketinin yaralarını sarmak için tüm Türkiye el ele verdi. Dün televizyon kanallarının ortak yardım kampanyası yayınına sanayicilerden sendikalara, devlet kurumlarından özel sermayenin önemli şirketlerine ve çiftçilerden öğrencilere kadar herkes bağlanarak birlik ve beraberliğin en güzel örneklerinden birini sergiledi.
#Kahramanmaraş“Türkiye Tek Yürek” ortak yayınında, sevilen dizi ve program yüzleri, AFAD ve Kızılay’a bağışlanmak üzere yardım topladı. İş insanından kumbarasındaki parasını bağışlayan çocuklara kadar milyonlarca kişinin katıldığı kampanyada 115 milyar 146 milyon 528 bin lira bağış toplandı.
#Türkiye Tek YürekFilli Boya, boya ustalarının çocuklarına özel ‘Evim ve Ailem’ temalı bir resim yarışması düzenliyor. 16 Nisan 2020 tarihinde başvuruları başlayan resim yarışmasına; 3-6 yaş, 7-10 yaş arası, 10-15 yaş olmak üzere 3 farklı kategoride çocuklar katılabilecek. Jüri üyeleri tarafından her kategoriden seçilecek en iyi üç resim 6 Mayıs 2020 tarihinde açıklanacak ve kazanan çocuklar ödülün sahibi olacak.
#ÇocukTüm coşkumuzla Cumhuriyetimizin 96. kuruluş yıldönümünü kutluyoruz. Coşkuya iş dünyası da reklam kampanyalarıyla katıldı. Şirketlerin hazırladığı birbirinden dikkat çeken Cumhuriyet reklâmları “En güzel rekabet” yorumlarına sebep olurken, sosyal medya üzerinden de paylaşım rekorları kırıyor.
#GazetehaberleriVay be! Ne yazdı!Bu yaz yan gelip yatmadım. Çalıştım. Ama çok çalıştım. Manyaklar gibi çalıştım. “Yerel kalkınmaya destek” için çalıştım, Bodrum’daki köyüm Gürece için çalıştım, İyilik Atölyesi için çalıştım. Benimle birlikte kızım Alya da çalıştı, 15 tane dans atölyesi yaptı. Maribel ve Anton da (bizim 11 yıllık yardımcılarımız, artık ailemizin üyeleri onlar) çalıştı, herkes çalıştı, sivil toplum örgütleri çalıştı, mezarlık bakımında belediyeler çalıştı, Güreceliler çalıştı ve kolye atölyelerimize katılan herkes çalıştı. Ama değdi. Her şeye değdi.Dünyanın en şahane şeyiymiş güçleri birleştirmek. Birlikte üretmek. Bu yaz hepimiz imece usulüyle bir köy için çalıştık. Yerel kalkınmaya destek bu işte! Ama işin başındayız daha. Bu tecrübe bana sabırlı olmam gerektiğini öğretti. Daha bunun gelecek yazı var, ondan sonrası var, var da var...Bu yaz minik dükkânımızda iyilik kolyeleri sattık, geliri Toplum Gönüllüleri’ne gitti, onlar da bunu köy için kullandılar, kullanmaya da devam ediyorlar.18 kolye atölyesi yaptık. 20 katılımcıyla başladık, derken her atölye de 47 kişi olmaya başladık. Tek tek herkese kolye yapmayı öğrettik. Bu atölyelerde bizimle olabilmek için iki sivil toplum örgütüne katılım bedeli ödedi insanlar. Nasıl bir ilgi vardı anlatamam. Kendimden geçtim mutluluktan. İnsanlar akın akın güzel bahçemize geldi, zeytin ağaçlarının altında kolyeler dizdi. İlk kolyelerini kendileri için dizdiler, dizdikleri diğer kolyeler dükkâna girdi, orada satılıp tekrar köye döndü, bundan sonra da dönecek.Toplum Gönüllüleri dışında birlikte iş yaptığımız diğer sivil toplum örgütü Pembe İzler Kadın Derneği’ydi. Arzu Karataş ve Derya Acar. İki manyak çalışkan kadın daha. Bir de süper ekipleri var. Üç günlük bir İyilik Şenliği hediye ettiler köyümüze. Pek çok kişiye istihdam sağladılar, standlar kuruldu, sanatçılar geldi geçti bizim bahçeden, şenlik köyümüze hareket getirdi. Onlar da elde ettikleri geliri köyün kadınlarının kanser taraması için kullanıyorlar. Şu anda her yere posterler asmış durumdalar. 250 kadın ücretsiz taramadan geçiyor 1 Eylül-1 Mayıs arasında. Allah korusun, ameliyat gerektiren bir şey varsa onu da üstleniyorlar.
#AYŞE ARMANKıraathane İstanbul Edebiyat Evi’nde açılan ve kurgusu Bahar Turkay’a, yapımı Manifold’a ait ‘Boş Bir Oda Kendi Fonksiyonunu Yaratır’ başlıklı sergi, ünlü mimar ve tasarımcıların ‘Saatleri Ayarlama Enstitüsü’ yorumlarını bir araya araya getiriyor.
#Saatleri Ayarlama EnstitüsüFilli Boya markasını bünyesinde bulunduran Betek Boya ve Kimya Sanayi AŞ, dünyanın 4’üncü büyük boya üreticisi Japon Nippon Paint Holding’e satıldı. Ünlü & Co’nun finansal danışmanlığını üstlendiği devir işleminde, Betek Boya ve iştiraklerine ait hisselerin Japonya merkezli Nippon Paint Holdings’e devir sözleşmesi imzalandı. Rekabet Kurumu ve ilgili ön koşullarının gerçekleşmesiyle birlikte devir tamamlandığında, Betek, Nippon’un olacak.
#Filli BoyaGirişimcilik ekosisteminden 2018 yılına ilişkin verileri paylaşan StartersHub, bu yıl yeni programlarla girişim desteğini küresel ölçeğe taşıdı ve toplamda 720 bin dolar yatırım gerçekleştirdi. 2018 sonu itibarıyla kuruluştan bu yana girişimlere yapılan toplam yatırım ise 3 milyon doların üzerine çıktı.
#StartershubSon dönemlerde yaşanan ekonomik gelişmelerle Türkiye’deki şirketler de görece olarak ucuzladı. Şirket satışlarına aracılık yapan danışmanlık firmaları, “Türkiye ne yaşarsa yaşasın iyi şirketlere ilgi her zaman var. Gayrimenkul ve müteahhitlik dışında üretim ve ihracat yapan şirketler bugünlerin gözdesi” diyorlar.
#YazarTürkiye’nin en etkin 50 CMO’su açıklandı. Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile yapılan araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’nin en büyük şirketlerinin pazarlama koltuğunda kadınlar çoğunluğu ele geçirmiş durumda. Araştırmaya göre CMO’ların yüzde 51’i kadın. Araştırmaya göre CMO’lar, bu şirketlerdeki total bütçenin ortalama yüzde 10,3 ünü yönetiyor. Geçtiğimiz yıla kıyasla gözlenen yüzde 1,2’lik artış oranı, CMO’ların şirketlerde artan değerinin göstergesi olarak kabul ediliyor. CMO’ların yaptıkları çalışmalarda dijitale ayırdıkları bütçe ise ortalama yüzde 25’i buluyor.
#Anadolu EfesGAYRİMENKUL sektörünü en iyiye teşvik etmek amacıyla gerçekleştirilen Sign of the City Awards (SotCA) yarışmasında ödüllü projeler, sektörün profesyonel ve akademik isimlerinden oluşan 19 kişilik özel jüri tarafından değerlendirildi. Türkiye’nin imza projelerini seçmek adına jüri çalışmalarını 7 ay boyunca sürdürdü.
#SotcaFilli Boya Yalıtım Grubu olarak pazara sundukları Capatect Isı Yalıtım Sistemi ile 2003’ten bu yana ısı yalıtımı ile 4.9 milyon hane halkına 5 milyar lira tasarruf ettirdiklerini ifade eden Betek Genel Müdürü Tayfun Küçükoğlu, “Cari açığın kapatılmasına katkı sağladık. Çevreye de 8.9 milyon ton karbondioksit salınımını engelledik” diye konuştu.
#Gazetehaberleri