Türkiye pazarına ilk yoğun kıvamlı çamaşır suyunu 1999 yılında getiren Domestos, 2024 yılı itibarıyla 25. yılını geride bırakarak hanelerin hijyen ihtiyacına cevap vermeye devam ediyor. Bugün ülkemizde her 10 evden 7’sinde tercih edilen marka, çeşitli tüketici araştırmalarında da kendi kategorisinde öne çıkmayı başarıyor.
#Sponsorlu İçerik11 yıldır ilkokul ve ortaokullarda sürdürülebilir tuvalet hijyeninin sağlanması için proje yürüten Domestos, konunun çocuklar açısından önemine dikkat çektiği bir sosyal deney filmi yayınladı. “Okul tuvaletleri yeterince temiz olmadığında bazı çocuklar ne yapar?” sorusuna cevap aranan sosyal deney çalışmasında, yetişkinler çocukların yerine geçerek tuvalete gidemedikleri bir eğitim günü yaşadılar.
#DomestosTemizliğin geleceğini yeniden tasarlamak için kendilerine iddialı hedefler belirlediklerini ifade eden Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran Ev Bakım Kategorisinden Sorumlu Başkan Yardımcısı, Unilever Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Ali Fuat Orhonoğlu “Temiz Gelecek vizyonu kapsamında çok net bir hedefimiz var: 2030 yılına kadar ev ve çamaşır bakım ürünlerimizin formüllerinden fosil yakıtlardan elde edilmiş hammaddeleri, yani yerin altından çıkarılmış karbonu çıkarmak” dedi.
#SürdürülebilirlikNielsenIQ Türkiye ve Pazarlamasyon iş birliği ile gerçekleştirilen Tech Brands Turkey’de Türkiye'nin en teknolojik markaları seçildi. NielsenIQ Türkiye'nin yapmış olduğu araştırma sonucunda, 26 farklı sektörde Türkiye'nin en teknolojik markaları belli oldu.
#TeknolojiTürkiye, etkisini arttıran koronavirüs salgını sonrasında tek yürek oldu. Bir yandan hükümet ardı ardına açıkladığı paketlerle ekonomiyi rahatlatmaya çalışırken, bir yandan da düzenlenen destek kampanyalarına katılım çığ gibi büyüyor. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın 7 maaşını bağışlayarak başlattığı kampanyaya verilen destekler devam ederken, bir yandan da Sağlık Bakanlığı ve çeşitli kurumlar aracılığıyla, şirketler ve vatandaşlar Türkiye’nin bu süreci daha rahat atlatabilmesi için yardım kampanyalarına katılıyor.
#GazetehaberleriÇocuklar yaşamlarının büyük bir bölümünü okulda geçiriyor. Karşılaştıkları en büyük zorluklardan biri ise okuldaki hijyen sorunu… Domestos’un yaptığı “Okul Tuvaletleri Temizliği Araştırması”na göre, annelerin %68’i okul tuvaletlerinin temiz olmadığını düşünüyor, %86’sı ise tuvaletlerden kaynaklı sağlık sorunları sebebi ile çocukların okula devam edemediği görüşünde. Peki, ne yapmalı? Uzman Klinik Psikolog Cemre Soysal “Çocuklarla Bir Ömür” programında açıkladı.
#Okul Tuvaletleri TemizliğiÇocuklar yaşamlarının büyük bir bölümünü okulda geçiriyor.Karşılaştıkları en büyük zorluklardan biri ise okuldaki hijyen sorunu…Domestos’un yaptığı “Okul Tuvaletleri Temizliği Araştırması”na göre, annelerin%68’i okul tuvaletlerinin temiz olmadığını düşünüyor, %86’sı ise tuvaletlerdenkaynaklı sağlık sorunları sebebi ile çocukların okula devam edemediğigörüşünde. Peki, ne yapmalı? Uzman Klinik Psikolog Cemre Soysal “Çocuklarla BirÖmür” programında açıkladı.
#Çocuklarla Bir ÖmürBir temizlik ürünleri firmasının yaptığı araştırmaya göre 6-11 yaş arası çocuğu olan anneler, yüzde 68’lik bir oranla tuvaletlerin temizlik ve hijyenini okullardaki iyileştirme alanlarının başında görüyor. Annelerin yüzde 6’sı çocuklarına okul tuvaletine gitmemesini söylerken, yüzde 84’ü tuvalet hijyenine bağlı sorunların çocuğunun başarısını etkilediği görüşünde.
#Okul TuvaletiMarmara Üniversitesi İngilizce Ekonomi Bölümü mezunu. L’oreal’de Lancome Ürün Müdürü olarak çalıştı. Unilever Orta Asya Pazarları bölümünde sekiz ülkeden sorumlu Ürün Müdürü olarak görev yaptı. Unilever Türkiye’ye Deterjan Kategorisi Ürün Müdürü olarak döndü. OMO, Rinso, Yumoş ve Domestos Leke Çıkarıcı’dan sorumlu Kategori Müdürü idi.