Güncelleme Tarihi:
Mathieu, “Bu dönemde işimizi ikiye katlayacağız ve çevreye olan etkimizi pozitife çevireceğiz dedik. İş yapma şeklimizi değiştirdik. Unilever’de sürdürülebilirlik sorumluluğunu tüm çalışanlar taşıyor. Şu anda Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı’nda 3. yılımızı tamamladık. Türkiye’de Domestos, ‘Eğlen-Öğren-Hijyen Projesi ile 276 bin çocuğa ve dolaylı olarak 1 milyonun üzerinde kişiye ulaştı. Burada Knorr’un Sürdürülebillir Tarım Projesi de bir başka örnek. Bizim dünyayı olumluya çevirmemiz için geleceğe çocukların gözüyle bakmamız gerekli” dedi. Unilever’in çay markası Lipton’un Karadeniz’de başlattığı çay projesini de Unilever Türkiye’nin Gıda Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mustafa Seçkin konuklarla paylaştı. Seçkin dünyada kişi başına en fazla çay içilen ülkenin Türkiye olduğunu belirterek, “Çay, Doğu Karadeniz’de 1 milyon kişinin gelir kaynağı. Bu projeyle 18 bin çiftçiye eğitim veriyoruz” dedi.