Arsuz Belediyesi'nin hangi partide olduğu, 31 Mart yerel seçimleri ile merak konusu oldu. Türkiye yerel yönetimleri belirlemek için 2024 yılında sandık başına gidecek. Hatay ilçelerinden olan Arsuz'da 2019 yılında toplam 63.276 seçmenden 54.033'ü oy kullandı. Peki, Arsuz Belediyesi hangi partide? Hatay Arsuz Belediye Başkanı kimdir? İşte, 2019 Arsuz yerel seçim sonuçları...
#Arsuz Belediyesi1999 yılında Op. Dr. Özer Gürbüz tarafından kurulan Batı Anadolu Central Hospital’ın ikinci kuşak yöneticileri, görev üstlenmeye başladı. Gürbüz ailesinin sağlık eğitimi alan tüm fertleri, babalarının kurduğuhastaneyi daha ileriye götürmeye çalışıyor. Bu anlamda ilk adımı Gürbüz ailesinin en büyük çocuklarıEmir Gürbüz attı. Dr. Emir Gürbüz, Kadın Hastalıkları ve Doğum alanında uzmanlık eğitimini tamamladı.
#1Yetenekli ve büyük bir ekipten oluşan köklü ajans, yaratıcılığın insanın DNA’sında olduğuna ve tasarımlar aracılığıyla hikaye anlatıcılığının hala iletişim kurmanın merkezinde yer aldığına inanıyor. Bol seçenekli ve hızlı yenilik çağında, yaratıcı tasarımları ve fikirleriyle çekici hikayeler anlatıyor, ilgi uyandırıyor, müşterilerinin hedef kitleleriyle bağlantı kuruyor ve markalara hayat veriyor.
#1Pek çok değişik ürün ve hizmet konusunda yapılacak olan reklamlar günümüzde dijital dünyaya taşınmıştır. Bu reklamların etkili olarak insanlara ulaştırılması da büyük önem taşımaktadır. Bu anlamda dijital pazarlama kavramı ortaya çıkmaktadır. Son yıllarda dijital pazarlama uzmanlarının ne iş yaptığı ve ne anlama geldiği hakkında pek çok araştırılma yapılmaktadır. Peki dijital pazarlama nedir? Ne iş yapar? Dijital pazarlama nasıl öğrenilir? Sizlere dijital pazarlama hakkında merak edilenleri detaylıca derledik.
#Dijital PazarlamaE-ticaret ve dijital pazarlama uzmanı Oktay Batal, tekstilci iş insanı Onur Tetikli’yle birlikte kadın modasına yön verecek yepyeni bir marka kurdu. Aşktan, cesur kadınlardan ve özellikle İzmirli kadınlardan ilham alınarak tasarlanan markanın koleksiyonları, web sitesi üzerinden Türkiye’nin dört bir yanına ulaşacak.
#İzmirGünümüzde pandemi ve internet kullanımının her gün hızlı bir şekilde artması nedeniyle Yurtdışı ihracat için dijital pazarlama müthiş bir şekilde önem kazandı. We Are Social ve Hootsuite açıklanan verilerine göre 2020 yılında Dünyada 4,5 milyar kişi aktif olarak internet kullanıyor. Ülkemizde ise TÜİK açıkladığı verilere göre 2019 yılında 16-74 yaş internet kullanım oranı 2019 yılında yüzde 75.3 ilen 2020 yılında pandeminin etkisi ve internet kullanımın artmasıyla beraber yüzde 79 oldu.
#TeknolojiÇevrimiçi eğitimler salgın dönemiyle birlikte iyice yaygınlaştı. Dijital platformlar üzerinden verilen kurslar sayesinde oturduğumuz yerden uluslararası geçerliliğe sahip sertifikalar bile alabiliyoruz. Aklınıza gelebilecek her konuda bir programa ulaşmak mümkün...
#GazetehaberleriFenomenlere, şöhretlere tanıtmaları için gönderilen “hediye-ürün”lerle ilgili bir yazı yazdım... Şikâyetin, mail’in ardı arkası kesilmiyor. Meğer bizim o çok bayıldığımız influencer’lar, ünlüler neler yapıyormuş... Bakın, yazanın ismini saklı tutarak bir dijital pazarlamacının mektubunu paylaşıyorum.
#BodrumDoya Doya Moda’nın yeni yarışmacısı Neslihan Çolak oldu. İkinci sezona 7 Eylül tarihli bölümde dahil olan Neslihan Çolak, yarışmaya motosikletle gelişiyle ve iddialı çıkışıyla dikkatleri üzerine çekti. Peki, Doya Doya Moda yeni yarışmacısı Neslihan Çolak kimdir, kaç yaşında, mesleği ne?
#Doya Doya Moda NeslihanBu yıl üniversiteye adım atacak gençler, 2020’lerin ortalarında mezun olacak. Dolayısıyla o dönemde hangi mesleklerin yükseleceğini bilmekte fayda var. ABD’li kariyer ve iş danışmanlığı platformu Robert Half, 2020’lerin gözde mesleklerini sıralıyor. Özetle yazılım ve yeni yükselen işletme alanları öne çıkıyor.
#EğitimDr. Fatoş Karahasan, Açılın Gençler Geliyor adlı kitabıyla Türkiye’deki Y ve Z kuşaklarını analiz etti. 15 ilde, 15-24 yaş arası gençler üzerine yapılan bir araştırmaya dayanan kitaptaki verilere göre, Türkiye gençliği ekonomiye güveniyor ama Türkiye’nin en büyük sorunlarının başında ekonominin geldiğini düşünüyor. Cep telefonsuz bir hayat düşünemeyen Türkiye gençliğinin yüzde 97’si e-kitap okumamış.
#Açılın Gençler GeliyorOnlar için can boğazdan geliyor, kalplerine giden yol tabii ki midelerinden geçiyor. Kendilerini ‘ayı’ olarak tanımlıyor, sınırsız öğün vaadeden restoran stoklarıyla yarışıyorlar. Facebook’ta yeme-içme üzerine yaptıkları lobicilikle 21 bin üye sayısına ulaşan oluşum Mide Lobisi’nin kurucularıyla buluştuk!
#Mide LobisiDijitalleşmeyle birlikte doğan e-ticaret sektörü bugün Türkiye’de paydaşlarla beraber 200 bin kişiye istihdam sağlıyor. Sektör büyüdükçe e-ticaret alanında uzmanlaşmış farklı meslekler de ortaya çıkıyor. Uzmanlar bu durumun devam edeceğini ve bugün henüz var olmayan farklı e-ticaret rollerinin oluşacağını belirtiyor.
#E-Ticaret MeslekleriTürk Telekom’un KOBİ’leri teknolojiyle buluşturmak ve markalaşma sürecinde onlara yol göstermek amacıyla başlattığı ‘KOBİ Dolu Anadolu Zirvesi’nin ilk durağı Ankara oldu. Zirve’de KOBİ’lere dijital dünyada daha güçlü bir marka olmanın yolları anlatıldı.