Güncelleme Tarihi:
Türk Telekom’un bu amaçla başlattığı ‘KOBİ Dolu Anadolu Zirvesi’nin ilk durağı Ankara oldu. Açılış konuşmasını Türk Telekom Anadolu Merkez-I Bölge Müdürü İrfan Yıldız’ın yaptığı Zirve’de konusunda uzman isimler, Anadolu’daki KOBİ’lere dijital dünyada iş yapmanın avantajlarını ve markalaşmanın yollarını anlattı.
KOBİ’lere dijital dünyanın imkânları ile güçlü bir marka olmanın yollarını anlatan ‘KOBİ Dolu Anadolu Zirvesi’nde Türk Telekom KOBİ Satış Direktörü Esra Şimşek, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Ocakoğlu, Dijital Pazarlama Uzmanı Cüneyt Devrim ve Marka Danışmanı Stratejist Cihan Kırımlı katılımcılarla deneyimlerini paylaştı. “Marka, Markalaşma Nedir, Neden Önemlidir” ve “KOBİ’lerin İyi Bir Marka Olma Yolunda Yapması Gerekenler” başlıklı konuşmaların gerçekleştirildiği Zirve’de başarılı KOBİ’lerin hikâyeleri de örneklerle anlatıldı.
Dünya standartlarında, katma değeri yüksek, kaliteli iletişim hizmetleri sunma anlayışıyla çalışmalarını sürdürdüklerini belirten Türk Telekom KOBİ Satış Direktörü Esra ŞİMŞEK, “Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler Türkiye ekonomisine yatırım ve istihdam anlamında önemli katkılar sağlıyor. Türk Telekom olarak bu işletmelerle bir araya gelmek bizim için çok önemli. Uzman kadrolarımız kendileriyle bire bir görüşüp teknoloji danışmanlığı yapıyor. Gelişmiş fiber optik altyapımız üzerinden sunduğumuz uçtan uca teknoloji çözümlerimiz ile KOBİ’lerin yanında yer alıyoruz. İletişim teknolojileri ile KOBİ’lerin ticari etkinliklerini büyük ölçüde artırma olanakları var. Teknolojik altyapımız, gelişmiş ses ve genişbant çözümlerimiz ile KOBİ’lere hız ve verim kazandırmayı, böylece global anlamda da rekabet güçlerini artırmalarına katkıda bulunmayı amaçlıyoruz” dedi.
Marketing Türkiye iş birliği ile gerçekleştirilen KOBİ Dolu Anadolu Zirve’si, başkentin ardından İzmit, Bursa, Adana, Samsun, Eskişehir ve Antalya olmak üzere 6 ili daha ziyaret edecek.