Çarpım tablosu konusunda sayıların belirli katları bulunuyor. 11 sayısının katları da kişilerce öğrenilmek isteniyor. 11 sayısının katlarını hesaplamak isteyen bireyler, nasıl hesaplanacağı konusunda kitaplarda araştırma yapabiliyor. 11 sayısının katları için internette araştırmalar yapılıyor. 11'in katları nelerdir? On birin katları nasıl hesaplanır tüm detayları ile derledik.
#11'İn Katları Nelerdir?Matematik derslerinde öğretilen konular arasında çarpım işlemleri bulunuyor. Çarpım tablosunu öğrenmek isteyenler 6 sayısının katlarını da araştırıyor. 6 sayısının katları hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler matematik kitaplarında ve internet sitelerinde araştırma yaparak sayıları öğrenmek istiyor. 6'nın katları nelerdir? Altının katları nasıl hesaplanır? 6 sayısının katlarıyla ilgili detayları derledik.
#6'Nın Katları Nelerdir? Altının Katları Nasıl Hesaplanır?Çarpım tablosu konusu her öğrencinin ilgilendiği konular arasındadır. Okullarda öğretilen çarpım tablosu öğrencilerin zorlandığı konu türleri arasındadır. 7 sayısının katları öğrencilerin ilgilendiği bir konudur. 7 sayısının tüm katları bireylerin araştırarak bilgi edinmek istediği matematik konuları arasındadır. 7'nin katları nelerdir? Yedinin katları nasıl hesaplanır? 7 sayısının katlarıyla alakalı detayları derledik.
#7'Nin Katları Nelerdir?AK Parti AR-GE ve Eğitim Başkanlığı'nın Sancaktepe'de düzenlediği 'Teşkilat Akademisi'nde konuşan Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, "Bunlar seçim kazansa, İBB'de yaptıklarının aynısını Türkiye'de yapar, kendilerinden olmayana yaşam hakkı tanımazlar. Yani köprüyü geçer geçmez özlerine dönerler" dedi.
#Mustafa VarankEğitim ve öğretim kelimeleri dil devriminden sonra literatüre girdi. ''Öğretmek'' fiilinden türetilen öğretim temel bilgileri, disiplinleri ve uzmanlık alanlarını kapsar. Eğitim ise, bilgiden çok yorumlamaya ve uygulamaya dayalıdır. Örneğin periyodik tabloda yer alan kimyasal elementlerin sembollerini bilmek öğretimin, o elementleri deney ve araştırmalarda doğru bir şekilde kullanmak ise eğitimin bir parçasıdır. Eğitim ve öğretim arasındaki temel farklar nelerdir sizin için detaylı bir şekilde derledik.
Matematiğin temelini oluşturan dört işlem etkinlik bulunmaktadır. Bu dört işlem toplama, çıkarma, çarpma ve bölme işlemleridir. Bireyler eğitim dönemlerinde matematik dersinde sayıları öğrendikten sonra ilk olarak bu dört işlemin nasıl yapılacağını öğrenmektedir. Çarpma işlemi de bu dört işlem arasında yerini almaktadır. Elbette ki sayılar tek basamaklı iki basamaklı üç basamaklı şeklinde ilerlemektedir. İki basamaklı sayılarla çarpma işlemi nasıl yapılır, örneklerle konu anlatımını detayları ile derledik.
#2 (İki) Basamaklı Sayılarla Çarpma İşlemi Nasıl Yapılır?Oryantal Didem, kadın assolistlere çıkışarak “Alt kadrolarında ve afişlerinde oryantal istememelerinden çok sıkıldım. Kendi ülkemde artık bu kadar itilmek, kakılmak çok ağrıma gidiyor. O şarkı söylüyor, ben dans ediyorum. Birbirimizden çok ayrı taraftayız” dedi. Sizce kimler olabilir bu assolistler?
#Didem KınalıYıllardır İstanbul Arkeoloji Müzesi'nde bulanan ve üzerinde geometrik ayrıntılar bulunan kil tabletle ilgili tartışma alevlendi. Avustralyalı bir matematikçi, 3 bin 700 yıllık kil tabletin bilinen en eski uygulamalı geometri örneği olduğunu açıklarken İstanbul Arkeoloji Müzesi Müdürü Rahmi Asal, tabletin çok daha eskiye dayandığını düşündüklerini açıkladı.
#Babil9’lar denince aklınıza sadece çarpım tablosu geliyorsa liseden çoktan mezun olmuşsunuz demektir. Oysa 9’lar benim için gelecek demek. 9’uncu sınıfta Türkiye’nin bugün 1 milyon 622 bin 153 öğrencisi var. Peki, ne yapsın 9’lar? Bazı önemli hatırlatmalarımız var.
#EğitimÇarpım tablosu, çarpma işlemlerinin daha hızlı ve kolay şekilde yapılmasını sağlayan bir yardımcıdır. Çarpım tablosunun ezberlenmesinin ardından çarpma işlemleri daha hızlı ve kolay yapılabilir. Çarpım tablosunun ezberlenmesinde kullanılabilecek yöntemler bulunmaktadır. Daha hızlı ezberlemek ve çarpmalarda kullanmak için nasıl ezberlenmelidir? İşte, merak edilen tüm detaylar.
#Çarpım Tablosu Nedir Ve Nasıl Ezberlenir?Kaygı, bulaşıcı bir duygudur. Özellikle aile içinde, çocuğun en yakınları olan anne-baba kaygılı ise genellikle çocukta da kaygılı tavırlar, cümleler görülebilir. Söz konusu olan okul başarısı olduğunda bazı ebeveynler hissettikleri kaygının farkındayken, bazıları bunu normalleştirmiştir ve çocuğunun kaygılarında hiç payı olmadığını düşünür. Hatta ‘Ondan çok şey beklemiyoruz, büyük hedefler koymuyoruz. Sadece elinden gelenin en iyisini yapmasını söylüyoruz.’ diyerek kendilerini savunurlar. Oysa bu cümle bile çocuk üzerinde kaygı yaratır.
#ÇocukSon yıllarda öğrencilerin kafalarını en çok karıştıran konulardan birisi de bölme ve bölünebilme problemleri olmaktadır. Özellikle 8 ile bölünme işlemi oldukça basit ve kullanışlı olmasında rağmen birçok birey tarafından anlaşılmamaktadır. Bu aralara öğrencilerin en çok sorduğu sorular 8 ile bölünebilme kuralı nedir? 8 ile kalansız bölme işlemi konu anlatımı ve örnek soruları olmaktadır. İşte, tüm detaylar.
TEKİRDAĞ'ın Çerkezköy ilçesinde Kızılpınar Belediyesi Çok Programlı Anadolu Lisesi'nin, 'Eski Ahşap sıralar oyuncak oluyor, doğanın ve çocukların yüzü gülüyor' projesinde okul ve kamu kuruluşlarından toplanan eski sıralar ve ahşaplardan çocuklar için 2 bin oyuncak üretildi. Öğretmen ve öğrencilerin kurulan atölyede ürettiği oyuncaklar, anasınıfı öğrencileri ile şehit çocuklarına dağıtılıyor.
#TekirdağÇocukken aile büyüklerimiz bayramlaşıp el öptükten sonra bize mendil içinde bayram harçlığı verirdi. Şimdi aynı şeyi oğluma da yapıyorlar. Aldığı bu hediye başta olmak üzere, parayı harcama ve biriktirme konusunda bilinçli olması için uğraşıyorum. Bunun için neler mi yapıyorum?
#YazarVan’da Ömer Tanış, mahalle arasında bulunan sokak duvarına ideolojik ve argo yazıların yazıldığını görünce, duvarı ilkokul çağındaki öğrencilerin faydalanabileceği matematik tablosuna dönüştürmeye karar verdi. Tanış, fon kağıtlarından da yararlanarak çarpım tablosunun tamamını düzenli ve okunaklı bir şekilde evinin sokak duvarına işledi.
#MatematikÇoğu çocuğun korkulu rüyası olan matematik için baştan önlem alınması gerektiğini düşünen sınıf öğretmenleri, yaptıkları farklı uygulamalarla ilkokuldan itibaren öğrencilerine bu dersi sevdiriyor. Tahtada anlatmak yerine çeşitli oyunlarla, etkinliklerle, hoplaya zıplaya matematik öğretiyorlar. Üstelik bunu yapmak masraflı da değil. Çaba harcamak ve birkaç boya, oyuncak, oyun hamuru yetiyor. Samsun’dan Tuğba Başturan, Gaziantep’ten Mustafa Kemal Fırat, Aydın’dan Şayeste Dailli’nin yaptığı çalışmaları tanıtacağız. İşte öğretmenlerin ilginç, bir o kadar da eğlenceli matematik dersleri.
#Gazetehaberleri