Didem Taslan, kariyeri ve hayatı ile merak edilen isimler arasında yer aldı. Bir dönem güzellik yarışmalarında önemli dereceler elde eden ve kariyerini oyunculuk üzerinde sürdüren Didem Taslan, son olarak Yasak Elma dizisiyle izleyicilerin karşısına çıkmıştı. Peki, Didem Taslan kimdir, nereli, kaç yaşında? İşte, oynadığı diziler ve filmler
#Didem TaslanEkranda ve sahnede canlandırdığı rollerle hayranlarının beğenisini topluyor, güzelliğiyle konuşulsa da o oyunculuğuyla anılmak istiyor. Son dönemin popüler oyuncularından Sinem Ünsal’la tiyatro tutkusunu, güzellik sırlarını ve gözlerden uzak yaşadığı ilişkisini konuştuk.
#Kıvanç KılınçDidem Taslan ekran karşısında yer alan izleyicilerin sorguladığı isimler arasında yer alıyor. Yer aldığı projelerle ekranları yakından takip eden vatandaşların yakından tanıdığı Didem Taslan, biyografisi ile internet üzerinden araştırılıyor. Peki, Didem Taslan kimdir ve kaç yaşında? İşte, o isim hakkında bazı bilgiler
#Didem TaslanMarka elçisi olduğu Blendax için kamera karşısına geçen başarılı oyuncu Hande Doğandemir, markanın yeni reklam filminde de rol alıyor. Baş döndüren dolgun saçları sayesinde marka ile özdeşleşmeyi başaran oyuncu, yeni reklam filminde de izleyenleri büyülüyor.
#BlendaxGüzellik ve bakım sektörlerinde pek çok kategoride yer alan Henkel Türkiye’nin ilk şampuan markası Blendax’ı satın alarak saç bakım ürünleri portföyünü daha da güçlendirdi ve yatırımlarını genişletti. 2016 yılını yaklaşık 420 milyon TL ciro ile kapatan Henkel Türkiye, böylece Türkiye’deki yatırımlarını daha da büyüttü.
#Henkelİranlı kadınların renkli kozmetik merakı, Türk kozmetik sektörünü bu yönde hareketlendirdi. İran, Türk kozmetik üreticilerinin 4’üncü büyük ihracat pazarı haline geldi. İran pazarına Pastel markasıyla 4 yıl önce giren Pinkar Kozmetik Yönetim Kurulu Eşbaşkanı İzzet Pinto, “İran’a ihracatımız eşek sırtında koli taşıyarak başladı, şimdi birinci pazarımız” dedi.
Türkiye’de 20’nci yılını kutlayan Procter & Gamble’nin (P&G) Kafkasya ve Orta Asya Bölge Başkan Yardımcısı ve Türkiye Genel Müdürü Saffet Karpat, "Türkiye’deki hanelerin yüzde 90’ında en az ikişer markamız kullanılıyor. Dakikada 500’den fazla ürünümüz tüketiciyle buluşuyor. Türkiye’deki ciromuz da 1.5 milyar YTL’ye ulaşıyor" dedi.
Alışveriş yaparken hem çevreyi koruyabilir, hem de çocukların eğitimine katkıda bulunabilirsiniz. Ya da kredi kartıyla çevreyi korumaya yardım edebilir, parfümünüz sayesinde AIDS’le mücadele edebilirsiniz. Artık markalar bu kapsamda sosyal sorumluluk projeleri için özel koleksiyonlar hazırlıyor. Bu koleksiyonlardan aldığınız ürünlerin gelirlerinin bir bölümü çeşitli kampanyalara aktarılıyor.
Gillette’yi alıp cirosunu 67.9 milyar dolara çıkaran Procter&Gamble’nin (P&G) CEO’su Alan Lafley, "Türkiye, faaliyet gösterdiğimiz 180 ülke arasında 12’inci sırada. Bugüne kadar 300 milyon dolar yatırım yaptık. Yılda 70 milyon dolar yatırımı sürdüreceğiz. Çünkü, Türkiye’yi hızlı büyüyeceğimiz pazar olarak görüyoruz" dedi.
Rita Hazan resmi formlarda "mesleğiniz" hanesini "saç uzmanı" diye dolduruyor. Asıl işi saç boyalarıyla. Kişiye uygun saç rengini tespit etme konusunda çok mahir. Bu yüzden dünyaca ünlü starlar ondan başkasına saç boyatmıyor.
Deterjandan bebek bezine kadar 300 değişik markayla cirosu 50 milyar doları aşan Procter & Gamble'nin CEO'su Alan G. Lafley, "En büyük tehlike, geçmişteki başarının rehavetine kapılmak" dedi. P&G Pazarlama Başkanı Jim Stengel de, "Artık 'en iyi biziz' küstahlığını bıraktık. Patronumuz tüketici" diye konuştu.