Özbekistan uyruklu Gulnoza Mamatova, yanında çalıştığı Seren Serengil ve erkek arkadaşı tarafından koronavirüs taşıdığı gerekçesiyle darp edildiğini ve ormana bırakıldığını öne sürerek suç duyurusunda bulundu. Serengil ise hizmetçisini korona günlerinde izne göndermek istemediğini, iddialarının da asılsız olduğunu söyledi. Ne diyorsunuz bu olaya?
#DEMET AKALINGevşek bırakılan bir kemerin içinden sıyrılıp tavana çarpabilirsiniz. Boyun kırılmaları yaşanabilir. Bu yüzden kemerleri bağlamak yetmez. Doğru bağlamak gerekir. Kabin memurları kemer kontrolü yaparken bağlama sıkılığını da ara ara kontrol etmeli.
#YazarlarBu yıl 13’üncüsü İtalya Venedik’te gerçekleştirilen Perakende Liderler Konferansı’nın onur konuğu Fendi markasının kurucularından Anna Fendi oldu. 85 yaşındaki ünlü modacı Fendi, Türk markalarına da övgüler yağdırdı. Fendi, “Türkiye’den çıkan marka olarak THY’yi biliyorum. THY ile uçtum, çok beğendim. En iyi markalarınızdan biri de simit” dedi.
#Anna FendiTürk Telekom’un sosyal sorumluluk projesi Telefon Kütüphanesi kapsamında hazırladığı, Türkiye’nin görme engellilere yönelik ilk betimlemeli resim sergisi Tablolar Konuşuyor, 11 Eylül tarihinde gerçekleşen gala gecesi ile İstanbul’da kapılarını açtı. Türk Telekom CEO’su Dr. Paul Doany’nin ev sahipliğinde gerçekleşen açılışta, ünlü isimler tarafından sesli betimleme yöntemiyle seslendirilen 20 ünlü tablo sergilendi. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan da Gentile Bellini’nin Fatih Sultan Mehmet tablosuna sesiyle hayat verdi.
#Türk Telekomİlk dükkânını açtığında babası “Madem esnaf olacaktın, niye bu kadar okudun ki” dedi. Ama onun kafasında bir dünya markası yaratmak vardı. 23 yıl önce herkesin uzak durduğu Çin’le kendi ipekyolunu kurdu, keçinin en iyisini, ipeğin en âlâsını buldu. Şu ana 26 ülkede mağazaları bulunan ‘Silk & Cashmere’ böyle doğdu. Bu hikâyenin kahramanı Ayşen Zamanpur, her şeyin başında çok iyi bir eğitimle donanmıştı. Üstüne keçilerin inadını aldı, yanına bir de kadının gücünü koydu.
ALS hastalığına dikkat çekmek için ünlü isimlerin başından aşağı buzlu su dökme olayı Türk iş dünyasında da yaygınlaşıyor. Buzlu su dökme akımına en son katılan isim ise Silk&Cashmere'in CEO'su Ayşen Zamanpur oldu. Zamanpur, CNBC-e'de yayınlanan Finans Cafe programında canlı yayında başından aşağı bir kova buzlu su döktü.
#CeoSOSYAL medya hayatın her alanını etkilediği gibi, patronların markalarının reklamını yapma mecrasına da dönüştü. Patronlar Facebook, Twitter ve Instagram gibi popüler mecralardan yeni ürünlerini duyuruyor. Hem tüketici hem de çalışanlarıyla ‘iyi iletişim’ sergileyen patron örneği her geçen gün artıyor.
Dünyanın büyük metropollerinde de mağazaları ve satış noktaları olan Türk giyim firması Silk&Cashmere, 'ismindeki yanlışlık' sebebi ile Marka Destek Programı'ndan çıkartıldı. Bu teşviğe güvenerek Çin, Paris, Londra ve Zürih’te mağazalar açan firma, şimdi bu mağazalara karşılık alması gereken teşvikleri alamıyor.
#Ekonomi Bakanlığıİlk mağazasını Zürih’te 20 yıl önce açan Silk&Cashmere, Cenevre’de Rue du Rhône Caddesi’nde Chopard, Louis Vuitton ve Cartier’e komşu oldu. Silk&Cashmere CEO’su Ayşen Zamanpur “Bizi İsviçreli bir marka gibi karşıladılar. Burada kiralık yer bulmak çok zor ama kiralar Kapalıçarşı ve Zorlu’dakine ulaşmıyor” dedi.