Dağınık evinizi toplama, çamaşırları yıkama, yerleri silme ve toz almak için 5 saatinizi vermek ya da günde birkaç dakikanızı ayırarak evinizi temiz tutmak mı istersiniz? İşte günde birkaç dakikanızı ayırarak evinizi temiz tutmanızı sağlayacak akıllı öneriler...
#ArielAlmanya´nın gündemi, Kurtlar Vadisi Irak. Bavyera Eyalet hükümeti, dün Bakanlar Kurulu´nda filmi görüşürken Eyalet İçişleri Bakanı Beckstein, \"Filme ajan gönderdim. ABD´liler aşağılanınca alkışlanıyor\" dedi. Yeşiller filmi \"Kışkırtıcı\" buldu. FDP´den farklı sesler yükseldi.
Yeni Ariel Oxi Extra Hijyen, Aquapudra formülüyle suda hızlıca çözünür ve kumaşlara derinlemesine nüfuz eder. Deterjan kalıntısı bırakmayacak şekilde tasarlanmış olan Oxi Extra Hijyen, yeni Purezyme teknolojisi ile çamaşırlardaki gözle görülmeyen kirlerde bile olağanüstü bir temizlik sağlıyor. Purezyme teknolisine sahip Aquapudra ile giysilerinizin gerçekten temiz olduğundan emin olabilirsiniz…
#ArielAralarında Adidas, Asus, Arnica, Brita, Bosch, Calvin Klein, CAMPER, Canon, Crocs, DeFacto, Delta, Dove, Duracell, Sony, Gillette, Grundig, JBL, Jack and Jones, Kinetix, Kodak, Koton, L'Oréal Paris, Lego, Lava Metal, Lenovo, Lumberjack, MSI, Nivea, Omo, Paşabahçe, Philips Avent, Xiaomi, Polaris, Pril, Quiksilver, Russell Hobbs, PUMA, Sinbo, Slazenger, Stanley, Tefal, Vileda, Whiskas ve Yale gibi prestijli markaların da bulunduğu, elektronikten oyuncağa, modadan evcil hayvan ürünlerine birçok kategoride geniş bir seçkiden binlerce üründe büyük fırsatlar ve çok daha fazlası Amazon.com.tr’de. <br><br>Bu bir ilandır
#AmazonP6G Türkiye Covid-19 sürecinde “topluma katkı” programı hazırladı. İhtiyacı olan ailelere Ramazan ayında 7.5 milyon lira değerinde yardım paketleriyle destek verilirken, aynı zamanda Gıda Kurtarma Derneği ile birlikte “Boşa Harcama” projesiyle israfın önüne geçilmesi için çalışacak. Covid-19 sürecinde tüketici araştırmaları da yaptıran P&G verilerine göre kolonya tüketimi 8 kat, sabun tüketimi 5 kat artarken, en büyük artış kadın pedi satışlarında yaşandı.
#Kadın PediVestel ve P&G, çamaşır makineleri için ‘tek tuşla deterjan siparişi’ veren ‘Kolay Gelsin’ teknolojisini Türkiye’de hayata geçiriyor. Makine, üzerine eklenecek dijital butona basıldığında, mobil uygulama üzerinden deterjan siparişini otomatik olarak verecek. Projenin ikinci aşaması ise otomatik dozaj sistemli Vestel çamaşır makineleri üzerine olacak. Deterjan seviyesi belli bir sınırın altına indiğinde deterjan siparişini kendi verecek olan makineler 2018’in ilk çeyreğinde piyasaya sunulacak.
#VestelYILLIK hacmi 1 milyar liraya ulaşan deterjan sektöründe, toz deterjanın payı giderek azalırken, bunların yerini yavaş yavaş yeni nesil konsantre deterjanlar alıyor. Yeni geliştirilen hacmi küçük, işlevi fazla ürünlerle geçtiğimiz yıl yüzde 10 büyüme oranını yakalayan firmalar, hane başına düşen yıllık tüketimi de 24 kilograma çıkarmayı başardı.
Türkiye’de 2009 yılında da yüzde 5 büyümeyi başaran P&G, krizden kârlı çıkan şirketlerden oldu. P&G Türkiye Genel Müdürü Saffet Karpat, büyümenin önemli bir kısmının saç boyası ve tıraş bıçaklarında olduğuna dikkat çekti. Bu da krizde tasarruf yapmak isteyen tüketicinin kuaför masraflarını kıstığını gösterdi.
YILDA 356 bin ton deterjan tüketiminin gerçekleştiği Türkiye’de pazar, 9 ayda yeni nesil konsantre ürünlere kaydı. 810 milyon TL’lik pazarın yüzde 85’ini ele geçiren konsantrematikler, yıllık deterjan tüketiminin de daha şimdiden 60 bin ton birden azalmasına yol açtı.
550 milyon dolar ciro, dört ülkede fabrika, toplam 3 bin çalışan... Kığılı Ailesi'ne ait Türkiye'nin dev şirketlerinden Hayat Kimya'nın Genel Koordinatörü Prof. Orhan İdil ile şirketin 72 yıllık hikayesini, pazarı ve yeni dönemi konuştuk. Röportaj iki gün devam edecek...
P&G Grubu’nun deterjan için geliştirdiği ’leke tutmayan enzim’ çalışmasında biri ekibin başında olmak üzere 30 Türk de görev aldı. Bu enzim kullanılarak "Ariel ProZim 7" adlı deterjan üretilip piyasaya verildi. Deterjanın Brüksel’deki testleri için "kirli çamaşır" alınan ülkeler arasına Türkiye de girdi.
P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölge Başkan Yardımcısı Saffet Karpat, "P&G-Gillette birleşmesinden sonra Türkiye’deki yatırım boyutumuz 400 milyon dolara ulaştı. Türkiye’de merkezde üretim yapıyoruz. Önümüzdeki dönemde ’500 Büyük Sanayi Kuruluşu’ listesinde ilk 25’e girebiliriz" dedi.
300 markalı, 51.4 milyar dolar cirolu dünya devi Procter&Gamble'ın sabundaki tüm stratejik planlamasını 37 yaşındaki Sırma Umur yapıyor. P&G Company Kuzey Amerika Kişisel Bakım ve Temizlik Ürünleri Genel Müdürü Umur, "Bir gün P&G'ye başkan olmak isterim" diyor.