Günümüzde perakende şirketleri, e-ticaretin yükselişine karşı ayakta kalabilmek için mücadele ediyor. Bu durum, perakende şirketlerini dijital teknolojileri kullanmaya yöneltiyor. Hatta bu perakendecilerin neredeyse birer teknoloji şirketi haline gelmesine neden oluyor.
#Burak Kesayak18’inci yüzyılda Manhattan’ın kuzeyi varlıklı ve at arabası sahibi kişiler için bir kaçamak yeriydi. Bugünlerdeyse hem ulaşımı kolay hem de görecek daha çok yer var. Harlem’e meşhur A Treni’yle veya şehrin yeni model yeşil taksileriyle gidebilirsiniz. Siyahların başkenti Harlem’deyse kentsel dönüşümün sancıları başladı. Harlem, eski ve yeninin bir sentezi haline geldi. Siyahların rağbet ettiği kilise ayinlerine de rastlarsınız. Her ırktan çalışanların doldurduğu barlara da.
Emre Belözoğlu Zeytinburnu; Arda Turan Bayrampaşa sokaklarında top koştururken keşfedildi. İkisi de Galatasaray altyapısında yetişti. Şimdi Atletico Madrid formasını giyiyor, İspanya’da yaşıyorlar. Derbi öncesi gittim ve onlarla iki gün bir gece geçirdim.
Büyük ödül törenlerinin, açılış ve galaların en eğlenceli, en dikkat çekici bölümleri; kırmızı halı yürüyüşleri. Herkes beğenilmek için günlerce, hatta aylarca uğraşıyor. Yıldızların giydiği elbiseler, taktığı takılar en ince ayrıntısına kadar mercek altına alınıyor, çekilen fotoğraflar günlerce moda ve magazin dergilerini kaplıyor. Modacıların da tasarımlarını sergilemek için milyonların sevdiği yıldızlardan daha iyi bir vitrin bulmaları zor. Çünkü bu törenler canlı olarak dünyanın dört bir yanında yayınlanıyor, daha tören bitmeden moda blog’larında kostümler konuşuluyor. Son yıllarda modacılar arası yıldız savaşlarının merkezinde 13-14 yaşlarındaki çocuk oyuncular var.
Tüketicinin sürekli olarak taze ürün arzuladığını belirten GDI’ın CEO’su David Bosshart "Artık hazır giyim firmaları tüketicinin hızına yetişmek için manav mantığıyla çalışmalı. Her daim taze ürün sunmalı. Hızlı moda üretemeyen markalar sıkıcı bulunuyor" dedi.
MOSCOW - For mankind's four-legged friends the rigours of the Russian winter have long required some extra layers to keep out the cold. Designers like Svetlana Abramova are unlocking the commercial potential of the instinct to pamper one's pooch and are breaking into foreign markets by launching their own brands
U.S. consumers slashed spending in October, shunning purchases of items over $1,000, as a global financial crisis battered their savings accounts and their psyches, according to figures released on Wednesday by SpendingPulse, the retail data service of MasterCard Advisors.
U.S. consumers slashed spending in October, shunning purchases of items over $1,000, as a global financial crisis battered their savings accounts and their psyches, according to figures released on Wednesday by SpendingPulse, the retail data service of MasterCard Advisors.