Türkiye pazarına ilk yoğun kıvamlı çamaşır suyunu 1999 yılında getiren Domestos, 2024 yılı itibarıyla 25. yılını geride bırakarak hanelerin hijyen ihtiyacına cevap vermeye devam ediyor. Bugün ülkemizde her 10 evden 7’sinde tercih edilen marka, çeşitli tüketici araştırmalarında da kendi kategorisinde öne çıkmayı başarıyor.
#Sponsorlu İçerikSephora Dünya Başkanı ve CEO’su Guillaume Motte “Bir pazara girdiğimizde birçok özel markamızla güzelliğe farklı ve kapsamlı bir bakış açısı getiriyoruz. Türkiye gibi bir pazarda amacımız gerçekten güzellik pazarını büyütmek ve bunu yenilik getirerek şekillendirmek” dedi.
#Sponsorlu İçerikSephora Dünya Başkanı ve CEO’su Guillaume Motte “Bir pazara girdiğimizde birçok özel markamızla güzelliğe farklı ve kapsamlı bir bakış açısı getiriyoruz. Türkiye gibi bir pazarda amacımız gerçekten güzellik pazarını büyütmek ve bunu yenilik getirerek şekillendirmek” dedi
#SephoraTüm dünyada makyaj ürünlerinin kullanımı, maskelerin neredeyse tamamen hayatımızdan çıkmasıyla eski günlerine geri döndü. Geçen yılla kıyaslandığında Türkiye’de makyaj kategorisinin yüzde 100’ün de üzerinde büyüdüğünü dile getiren sektör temsilcileri, turizmin de etkisiyle tarihi rekorlar kırdıklarını belirtiyor.
#MakyajTüm dünyadaki Amazon Prime üyeleri, bu yıl önceki Prime Day’lerden daha fazla alışveriş yaptı. Prime Day boyunca dünya genelinde en çok satan kategoriler aletler, güzellik, gıda, bebek bakım, Amazon cihazlarını da içeren elektronikler, giyim ve ev ürünleri oldu.
#AmazonKüresel dijital reklam teknolojileri pazarında faaliyet gösteren Criteo, Covid-19 krizinin perakende sektörü üzerindeki etkilerini araştırdığı uluslararası raporu yayınladı. Türkiye’de, evden çalışılmaya geçilmesi ile oyuncak alışverişlerinde %320’lik artış yaşandı. 80’den fazla ülkenin ve yaklaşık 2 milyar aktif tüketicinin yıllık 900 milyar dolar harcadığı 20,000’ e yakın e-ticaret sitesinden toplanan veriler, Asya, Avrupa ve Amerika gibi bölgeler arasında trendlerin belirlenmesinde büyük bir rol oynuyor.
#AlışverişKoronavirüs salgını nedeniyle pek çok kişi evlerine kapandı; alışverişler de internete taşındı. Peki Amazon, Türkiye'de neler yapıyor? Salgın sürecinde şirket Türkiye'de tüketicilere nasıl destek oluyor? Müşterilerin alışveriş tutumlarında ciddi değişimler yaşanıyor mu? Bu kapsamda Amazon.com.tr Ülke Müdürü Richard Marriott, Hürriyet'e önemli açıklamalarda bulundu.
#AmazonTürkiye’de ve dünyada ilaç, medikal cihazlar, tüketici, kozmetik ve OTC ürünleri alanında faaliyet gösteren Johnson & Johnson, Türkiye’de atağa kalktı. Türkiye’de yapılan çalışmalar neticesinde ciddi büyüme rakamları elde ettiklerini ifade eden Johnson & Johnson Türkiye Tüketici Ürün Grubu Genel Müdürü Murat Mutlu, “Türkiye, Johnson & Johnson Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) içerisinde büyümede birinci sırada, hem toplam ciro büyümesinde hem de yüzdesel büyümede. EMEA büyümesine en fazla katkı sağlayan ülke konumundayız.
#GazetehaberleriAli Koç'un Fenerbahçe'nin yeni başkanı seçilmesiyle birlikte yeni dönemde görev alacak yönetim de merak konusu oldu. Fenerbahçe'nin yeni yönetim kurulunu merak eden Fenerbahçe taraftarları iş başı yapacak olan yönetim kurulu üyelerini araştırıyor. Peki, Fenerbahçe'nin yeni yönetim kurulunda kimler var? Fenerbahçe'nin yönetiminde hangi isimler var?
#Fenerbahçe'nin Yeni Yönetim KuruluP&G Saç Bakım ve Güzellik Kategorisi İletişim Müdürü Bilgehan Uyar Erol, P&G Beauty Saç Stilisti Önder Tiryaki ve Pantene Stil Danışmanı Başak Dizer, Pantene 3 Dakikada Mucize Krem ve Pantene Altın Kelebek ödül töreni hakkında soruları yanıtladı...
#Güçlü SaçlarBu sene 43.’sü düzenlenecek Pantene Altın Kelebek Ödül Töreni’ne sayılı günler kaldı… Hayranı olduğu sanatçılarla birlikte ödül töreni heyecanını yaşayacak olan, güçlü ve sağlıklı görünen saçları ile fotoğrafını paylaşanlar arasından Pantene ve Hürriyet özel jürisi tarafından seçilen 10 şanslı kız, Pantene Kırmızı Halıya Hazırlık Akademisi ile bu özel geceye hazırlanmaya devam ediyor. 10 kız bu hafta Sibel Arna, Başak Dizer ve blogger’lar; Çizenbayan, Rüya Büyüktetik ve Cansu Akın’la bir araya geldi.
#Pantene Altın KelebekPantene Altın Kelebek Ödül Töreni’nin bu yıl 43.’sü düzenlenecek. Törende kırmızı halı heyecanını yaşayacak, güçlü ve sağlıklı görünen saçlarına göre belirlenen 10 şanslı kız, Pantene ve Hürriyet özel jürisi tarafından seçildi. Pantene Kırmızı Halıya Hazırlık Akademisi’nde, Pantene Saç Stilisti Önder Tiryaki ile 10 şanslı kız bir araya geldi. Tiryaki, hem kızların hem de P&G Saç Bakım ve Güzellik Kategorisi İletişim Grup Müdürü Bilgehan Uyar Erol’un sorularını yanıtladı, önemli tüyolar verdi.
#Pantene Altın KelebekNeslihan Atagül, saç bakım markası Pantene’in yeni reklam yüzü oldu. Şimdilerde Pantene Altın Kelebek Ödülleri’ne hazırlanan genç oyuncu, önceki gün Esma Sultan Yalısı’nda düzenlenen lansmanda basın mensuplarının karşısına geçti ve bu işbirliğiyle ilgili soruları yanıtladı.
#Pantene Altın Kelebek Ödül TöreniTürkiye’de son dönemlerde yabancı şirketlerin önemli yatırımlar yaptığını açıklayan Procter&Gamble (P&G) Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Saffet Karpat, P&G’nin 84 milyar dolarlık cirosuyla 180 ülkede ürünlerini tüketicilere ulaştırdığını ve 75’ten fazla ülkede faaliyet gösterdiğini belirtti.
Katalogdan alışveriş, özellikle ABD’de çok uzun yıllardır kullanılan ve pek de popüler olan bir yöntem. Bizde son 10 yılda gelişti. Zamandan ve paradan kazandırdığı için tercih ediliyor. Anketlere göre Türk kadını, kozmetik alışverişini mağazalardan değil, büyük oranla katalogtan yapıyor. Katalogdan makyaj ürünleri, parfüm, kıyafet, tencere, kolye ya da çarşaf takımı almak mümkün.
Nişantaşı'ndaki ilk mağazayla Türkiye’ye giren Japon perakendeci Muji’nin Yönetim Kurulu Başkanı Tadamitsu Matsui, İstanbul’daki kiraları duyunca şoke oldu. Matsui, “İstanbul’da kiralar çok yüksek. Tokyo’dan pahalı yerler gördüm; çok şaşırdım. Bu kadar yüksek olmasını beklemiyordum” dedi.
Hürriyet Gazetesi’nin 5 yıldır aralıksız düzenlediği "Kırmızı, Basında En İyiler Reklam Ödülleri" için 110 ajansın 1188 eseri yarıştı. "Kıpkırmızı" için ipi göğüsleyen Mercedes kamyonları için hazırladığı reklamla Alice BBDO oldu. Hürriyet Reklam Grubu Başkanı Ayşe Sözeri Cemal, "Yazılı basının marka yaratma gücüne" dikkat çekti.