Güncelleme Tarihi:
31 Mart-30 Haziran tarihleri arasında Migros mağazalarından yapılacak pembe kurdele etiketli veya pembe paketli Pantene ürünlerinin satışından elde edilecek gelirin bir kısmı, Memeder’e katkı sağlayacak. Proje, aynı zamanda meme kanseriyle ilgili bilinçlendirme çalışmalarıyla desteklenecek.
Tüketicilerin yaşamlarını iyileştirmeye odaklı ürün ve çözümler geliştiren P&G’nin saç bakımında dünyada lider markası Pantene; perakende sektörünün öncüsü Migros ve Memeder (Meme Sağlığı Derneği) desteğiyle, Bergüzar Korel’in sözcülüğünde tüm kadınların meme kanserine karşı bilinçlenmesine ve güçlenmesine katkıda bulunacak bir projeyi hayata geçiriyor. 30 Haziran’a kadar Migros mağazalarından yapılacak pembe kurdele etiketli Pantene ürünlerinin veya özel pembe Pantene paketlerinin satışından elde edilen gelirin bir kısmı, Memeder’e bağışlanacak. Proje kapsamında, 3 ay boyunca meme kanseriyle ilgili bilinçlendirme çalışmaları gerçekleştirilecek. Kampanyanın simgesi ise saçlara takılmak üzere kullanılan pembe kurdele olacak.
Pantene, sosyal medyada da meme kanseri konusunda farkındalık yaratmak için #BirlikteDahaGüçlüyüz hareketi başlatıyor. Bu farkındalık hareketi kapsamında kadınların projeye desteklerini saçlarındaki pembe kurdele ile birlikte sosyal medyadan fotoğraf paylaşarak göstermeleri isteniyor. Bu sayede kansere karşı daha çok kadının bilinçlendirilmesi, konuya dikkat çekilmesi ve kadınların bu süreçte hep birlikte desteklenerek kendini güçlü hissetmesi hedefleniyor.
Proje kapsamında meme kanserini atlatmış kadınlarla bir araya gelerek fotoğraflarını çeken Pantene Marka Elçisi Bergüzar Korel, “Meme kanserinde erken teşhis çok önemli ancak kadınlar olarak bizler böylesine önemli bir konuda yeterli farkındalığa ve bilgiye sahip değiliz. Erken teşhiste kendi kendine muayene ile hayatlar kurtulabiliyor. Pantene ile bu bilinçlenmeyi yaratmayı hedefliyoruz ve #BirlikteDahaGüçlüyüz diyoruz. Ben de bu harekete gönülden destek oluyorum. Benim fotoğraflarını çektiğim kadınların hepsi meme kanserini atlatmış hayatlarına kaldıkları yerden çok daha güçlü şekilde devam eden kadınlar. Bizim amacımız da tüm kadınlarda bu konuya farkındalık yaratarak erken teşhis şansını artırmak vekanseri yaşayan tüm kadınların da sağlıklı bir şekilde atlatarak yaşamlarına devam etmelerine destek olmak. Şimdi tüm kadınlara destek olma, güç verme zamanı, çünkü #BirlikteDahaGüçlüyüz… Siz de Pantene ile kadınların kansere karşı güçlenmesine ve bilinçlenmesine katkıda bulunun” diyor.
P&G Güzellik ve Saç Bakım Kategorisi İletişim Grup Müdürü Bilgehan Uyar Erol, “Saç bakım dünyasındaki yeniliklerin öncüsü Pantene olarak, inovatif ürünlerimizle yıllardır saçlarınıza sağlık ve güzellik katmaya devam ederken şimdi de meme kanseri konusunda farkındalık sağlamak ve kadınlara güç vermek amacıyla büyük bir sosyal sorumluluk projesine imza atıyoruz. Türkiye’de meme kanserinin erken tanı ve farkındalığı için önemli projeler gerçekleştiren Meme Sağlığı Derneği (MEMEDER) ve perakende sektörünün öncüsü Migros ile güçlerimizi birleştirdik ve marka elçimiz Bergüzar Korel’in sözcülüğünde meme kanseri konusunda farkındalık yaratmayı hedefliyoruz. Herkesi Migros mağazalarındaki pembe kurdele etiketli veya pembe paketli Pantene ürünlerden satın almaya ve saçlarındaki pembe kurdelelerle #BirlikteDahaGüçlüyüz etiketiyle sosyal medyada paylaşım yapmaya davet ediyoruz” diyor.
Migros Ticaret A.Ş. Kozmetik Pazarlama Grup Müdürü Seçil Karakaş, “Migros olarak, Türkiye’nin öncü perakende şirketi olmamızın getirdiği sorumlulukla sürdürülebilirlik ilkesi ışığında toplumumuzdaki ihtiyaç alanlarına yönelik sosyal sorumluluk projeleri hayata geçiriyoruz. Üzerinde önemle durduğumuz konuların başında ise toplum sağlığı geliyor. Pantene ile gerçekleştirdiğimiz işbirliği çerçevesinde toplumumuzda meme kanserine karşı bir farkındalık yaratmak, erken teşhisin önemine vurgu yapmak ve Meme Sağlığı Derneği’ne (MEMEDER) destek sağlamak için bir çalışma gerçekleştiriyoruz. Türkiye’nin dört bir yanındaki 1400’e yakın mağazamızda her gün 1.750.000 müşterimizi bizi ziyaret ediyor. Bu projenin, asıl onların sağlayacağı destek ve güç ile gerçek değerini bulacağına inanıyorum. Migros olarak, Pantene, MEMEDER ve müşterilerimizle birlikte toplum sağlığına destek veren önemli bir adım atarak meme kanserinin önüne geçmeye yönelik bu işbirliğine imza attığımız için çok mutluyuz ” diyor.
MEMEDER Başkanı Prof. Dr. Vahit Özmen “Meme kanseri Türkiye’de olduğu gibi dünyada da en sık görülen kanser türü, ancak ne yazık ki kadınlarımız bu konuda yeterli bilince sahip değil. 2007 yılından bu yana Meme Kanseri Derneği (MEMEDER) olarak meme kanserinde erken tanı konusunda farkındalık yaratacak projeler yürütüyoruz. Pantene ve Migros ile #BirlikteDahaGüçlüyüz projesine imza attığımız için oldukça mutluyuz. Memeder olarak bu iki büyük marka ile böylesine anlamlı projede yer almak ve meme kanserinde erken tanı ve farkındalık bilincine katkı sağlamak bizim için çok önemli” diyor.