Güncelleme Tarihi:
Karpat, “P&G Türkiye’ye 25 yılda yarım milyar doların üzerinde fiziksel yatırım yaptı” dedi.
19 MARKA BULUNUYOR
Bugün tüm dünyada 4,6 milyar tüketiciye hitap eden P&G’nin, bu yıl dünyada 175., Türkiye’de ise 25. yılını kutladığı bilgisini veren Karpat, “Bugün faaliyette bulunduğu kategorilerde 19 marka ile önemli bir konumda. Türkiye’nin en büyük temizlik, ev bakım, kadın hijyen ürünleri ile bebek bakım ürünleri üreticileri arasında yer alırken, güzellik ve kişisel bakım kategorisinde de önde gelen şirketlerden biri. Bu yıl Türkiye’de 25. yılını kutlayan P&G, ülkede pek çok ilkin öncüsü oldu. Prima, Türkiye’nin ilk hazır bebek bezi. Türkiye ilk ‘ikisi bir arada’ şampuanla Rejoice sayesinde tanıştı. Ariel Professional Leke Çıkarıcı, dünyada Leke Çıkarıcı Kategorisi’ne ilk olarak Türkiye’de girdi.”
YÜZDE 95’İNE GİRDİ
Karpat şirketin Türkiye’deki konumuna ilişkin şunları dile getirdi: “Bugün Türkiye’de; Hanelerin yüzde 95’inde en az 1 P&G markası bulunuyor. Her yıl yaklaşık 2,5 milyon bebek Prima ile bezleniyor. Yılda 9 milyon kadın Orkid kullanıyor. 8 milyondan fazla hanede ki bu yaklaşık 24 milyon kişiye tekabül eder, P&G’nin şampuan ürünleri kullanılıyor. Günde yaklaşık 500 ton P&G deterjanı ile çamaşır yıkanıyor.”