Soyunun içinizdeki detayları gösterin
Dünyanın bir numaralı moda ikonu Gisele Bündchen’in iç giyim koleksiyonu Twigy tarafından Türkiye’ye getirildi, www.markafoni.com’da son iki haftada 130.000 kişi tarafından tıklandı. İşte Gisele koleksiyonunun en çok satan 5 parçası.
1- Siyah sutyen
Koleksiyonunun en çok satan ürünlerinden tül askılı ve taşlı siyah sutyen, detaylarıyla şık, kesimiyle de rahat. 99 TL.
2- Body
İç giyimin altın yılları sayılan ortaçağdan beri kadınların vazgeçemediği aksesuarlardan biri body’ler, kullanımı açısından da kadınlar için ayrı bir önem taşıyor. Gisele Bündchen koleksiyonundaki body’nin fiyatı 120 TL.
3- Siyah bel korsesi
Eski zamanlarda Romalı kadınlar, üstlerine oturan ve jartiyer benzeri dar, taşlı kemerler giyermiş. Bu kemerlerin içinde, kadınların hareket etmesi zorlaşsa da seksi bir görüntü yaratmak için bu zorluklara katlanırlarmış. Zaman ilerledikçe, bel kemerleri yerini rahat korselere bıraktı. Gisele’in bu sezon dantel detaylarla tasarladığı kullanımı rahat bel korsesi en çok tercih edilen ürünler arasında.120 TL.
4- Dantel detaylı büstiyer
İç giyim deyince kendimizi sınırlamadığımız bir dönemde yaşıyoruz. Son yıllarda trendlerin de etkisiyle ‘içimiz dışımıza’ çıkıyor. Yalnızca iç giyim olarak kullanmadığımız parçalardan biri de büstiyerler. Yaz aylarında bir jean’le bile rahatlıkla kombinleyeceğimiz Gisele büstiyerler 175 TL.
5- Mucizevi korse
Kadınların baş düşmanı selülitlerden kurtulmanın en kolay yolu bir Gisele korse almak. ‘Emana’ teknolojisiyle üretilen, selülit giderici özelliğe sahip bu korseler, vücuda göre şekilleniyor. Emana, DNA’sındaki bioaktif kristaller sayesinde uzun kızılötesi ışınlarla biostimülasyonu teşvik eden özel bir iplik. Bu biostimülasyon, metabolizmayı hızlandırarak selülit dokusunu azaltıp kas yorgunluklarını gideriyor taşıyor. 160 TL.
10 havalı aksesuar
1-Yargıcı fötr şapka: Toprak tonlarındaki şapkayı spor kıyafetlerle de klasik kıyafetlerle de kombinlemek mümkün. 62 TL.
2-Paul Smith eldiven: Spor eldivenler fosforlu yeşil ipleriyle dikkat çekiyor. 245 TL.
3-Valentino stiletto: Tam bir klasik. Moda ne olursa olsun her zaman trendy. 1.325 TL.
4-Adidas bere: Kulakları da örten pomponlu berenin siyah beyaz tonlarda olanları da var. 81 TL.
5-Beymen eldiven: Beymen’in ana koleksiyonuna ait olan bu parça sezonun en çok satan ürünlerinden. 175 TL.
6-Christian Louboutin loafer: Leopar çok moda olmasa da Laoboutin bu sezon leoparlı modelleri çok sattı. Topuklu stilettoları ve botları da mevcut. 1325 TL.
7-Mavi atkı: Yaz kış demeksizin renkli modellere yer veren Mavi’nin en havalı atkısı. 19 TL.
8-H&M kolye: Kış koleksiyonundan en çok satanlar listesinde bu kolye yer alıyor. 69 TL.
9-Louis Vuitton çanta: Küçük, yumuşak, pratik ve şehirli kadınlara hitap eden, Speedy model çanta bu sezonun da en mühim ürünü. Hız, özgürlük ve fonksiyon vaat ediyor. Speedy akşamüstleri gidilen kokteyllerin de, şık hafta sonu tatillerinin de daimi aksesuvarı olmaya devam ediyor. 1350 TL.
10-Dannijo kolye: Beymen’de satılan en gözde takı markalarından Dannijo’nun kolyeleri bu sezonun en önemli parçaları. Hem gösterişli hem şık hem cool hem seksi. 1.595 TL.
Majestelerinin mücevhercisinden lüks astrolojisi
Garrard 277 yıldır İngiliz Kraliyet Ailesi’nin mücevhercisi olarak biliniyor. CEO’su Eric Deardorff geçen hafta İstanbul’daydı
2013’te dünyada lüks sektörünün gelişimi nasıl olacak?
- Lüks sektörü açısından baktığımızda ne kadar büyüme yaşayacağımızı kestirebilmek çok kolay değil. İnsanlar ABD’deki ‘Fiscal Cliff’ konusunda endişeli, Avrupa’da euro’nun durumu malum. Bazen pazarlar hareket eder, kimi büyürken kimi durgunlaşır. Bu sebeple doğru yerde bulunmak önemli.
Hangi pazarlar büyüyor olacak?
- Çin’de bazı markalar artık hiç büyümüyor, durdu. Fakat Çin’e yeni giren bazı markalarsa inanılmaz iyi satışlar gerçekleştiriyorlar. Ortadoğu genel olarak çok iyi bir pazar, Asya’nın bir bölümü, Doğu Avrupa’nın bazı bölgeleri, Rusya satışların çok iyi olduğu bölgeler. Londra’nın bazı bölgeleri, turist ve yabancılar çok fazla ziyaret ediyor.
Gördüğünüz kadarıyla Türkiye hakkında ne söyleyebilirsiniz?
- Türkiye son 10 yılda inanılmaz bir ekonomik büyüme içinde. Bu büyümenin yavaşladığına dair hiçbir belirti yok. Büyümeye ve öğrenmeye devam eden bir ekonominiz var, uluslararası yeni oyuncular pazarınıza girdikçe, daha fazla öğrenmeye devam ediyorsunuz. Türkiye’ye gelen turist sayısı da çok iyi ve büyüyor, bu da yerel lüks pazarına katkı sağlıyor. Kritik nokta şu ki, eğer uluslararası bir firmaysanız Türkiye’deki partnerinizi iyi seçmelisiniz. Garrard mücevher olarak Damas’ı seçtiğimiz için çok şanslıyız.