Zen Pırlanta haberleri sayfasında Zen Pırlanta hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 95 Zen Pırlanta haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Türkiye’de 2 milyar dolar pazar büyüklüğüne ulaşan ve yaklaşık 750 bin kişiye istihdam sağlayan mücevher sektörünün sepet ortalaması iki yılda yüzde 18 geriledi. Zen Pırlanta Yönetim Kurulu Başkanı Emil Güzeliş, “Yeni müşteriler kazanmaya devam ediyoruz ama bütçeler küçüldü. İki sene önce sepet ortalaması 1100 dolar iken şimdi 900 dolara, yaklaşık 30 bin TL’ye geriledi” dedi.
#MücevherMücevher sektörü hız kesmeden büyümesini sürdürüyor. Pırlanta hediye etme kültürünün artık Türkiye’de de yerleştiğini söyleyen Zen Pırlanta Yönetim Kurulu Başkanı Emil Güzeliş, evlilik tekliflerinin ise çoğunlukla 10 bin TL civarındaki yüzüklerle yapıldığını söylüyor.
#Zen PırlantaZen Pırlanta koronavirüs pandemisi döneminde aldığı kararlarla büyümesini sürdürdü ve ihracatta lider konuma ulaştı. Parfüm sektörüne de adım atan Zen, özgün kokuları müşterileriyle buluşturuyor. Yurt içinde ve yurt dışında mağazalaşmayı sürdüren Zen Pırlanta pandemi süresince işten çıkarma yapmadan çalışmalarına devam etti.
#Zen PırlantaMücevher sektörünün deneyimli ismi Emil Güzeliş, sektördeki gelişmeleri anlattı. Güzeliş, yeniden 9 taksitle satış yapılabilir hale gelinmesi gerektiğini düşünüyor.Güzeliş, “4 taksit yetmedi. Çünkü rakipler teknoloji ürünleri ve seyahat. Eskiden özel günlerde mücevher alınırdı şimdi cep telefonu da alınıyor” diye konuştu.
#Zen PırlantaTürkiye’de 2 milyar dolar pazar büyüklüğüne ulaşan ve yaklaşık 750 bin kişiye istihdam sağlayan mücevher sektörünün sepet ortalaması iki yılda yüzde 18 geriledi. Zen Pırlanta Yönetim Kurulu Başkanı Emil Güzeliş, “Yeni müşteriler kazanmaya devam ediyoruz ama bütçeler küçüldü. İki sene önce sepet ortalaması 1100 dolar iken şimdi 900 dolara, yaklaşık 30 bin TL’ye geriledi” dedi.
#Mücevher14 Şubat Sevgililer Günü için hazırlıklar, satış cirolarına yansımaya başladı. BMD Başkanı Sinan Öncel, Sevgililer günü için hediyelik satışlarının haftalık cirolara ortalama yüzde 20 – 25 katkı getireceğini belirtti. IdeaSoft CEO’su Seyhun Özkara da ocak ayına göre verilen sipariş sayısında yüzde 35’lik artış olmasını beklediklerini söyledi. Bu dönemde en çok talep gören kategoriler ise kıyafet, takı ve kozmetik ürünleri oldu.
#Sevgililer GünüMücevher sektörü hız kesmeden büyümesini sürdürüyor. Pırlanta hediye etme kültürünün artık Türkiye’de de yerleştiğini söyleyen Zen Pırlanta Yönetim Kurulu Başkanı Emil Güzeliş, evlilik tekliflerinin ise çoğunlukla 10 bin TL civarındaki yüzüklerle yapıldığını söylüyor.
#Zen PırlantaPırlanta simgeledikleri, tutkusu ve ışığıyla Sevgililer Günü'nde verilebilecek en anlamlı hediye olarak kabul ediliyor. Sevgililer Günü denilince akla gelen ilk ürün olan pırlanta satışlarında da ciddi bir artış yaşanırken bu yıl hediye tutarının ortalaması 9 bin TL'yi buldu. Uzmanlar dikkat edilmesi gerekenleri, Sevgililer Günü tercihlerini ve bu yılın trendlerini Hurriyet.com.tr'ye açıkladı.
#PırlantaMücevher sektörü küresel anlamda yaşanan normalleşme süreciyle beraber yeniden canlandı. Hem ihracatta hem de iç piyasada yükseliş gösteren sektör, aynı zamanda online satışlardaki büyümeden de olumlu etkilendi. Yine en çok satışı yapılan ürün ise 'tektaş'lar oldu.
#MücevherBu hafta İşin Peşinde sayfası için pırlanta fabrikasında çalıştım. Lisans sahiplerinin değil de çıraklıktan yetişenlerin patron olduğu bu işte kazançlar 4 bin liradan başlıyor, 10 bin liraya kadar çıkıyor. Bu kadar ince çalışmaya benim elimin ayarı yetmedi. Biraz hatalı da olsa ortaya güzel bir pırlanta yüzük çıkardım. Bir ara usta, saymam için avcuma bir tutam pırlanta döktü. Değeri 1 milyon dolarmış. Tezgâha her oturup çalıştığımda üstümü güzelce temizledim. Çünkü çalışırken kıyafetime, saçıma altın tozu kaçıyormuş. Çalışanların kıyafetlerinden her yıl 110 kilo altın topluyorlarmış.
#GazetehaberleriZen Pırlanta koronavirüs pandemisi döneminde aldığı kararlarla büyümesini sürdürdü ve ihracatta lider konuma ulaştı. Parfüm sektörüne de adım atan Zen, özgün kokuları müşterileriyle buluşturuyor. Yurt içinde ve yurt dışında mağazalaşmayı sürdüren Zen Pırlanta pandemi süresince işten çıkarma yapmadan çalışmalarına devam etti.
#Zen PırlantaMücevher sektörünün deneyimli ismi Emil Güzeliş, sektördeki gelişmeleri anlattı. Güzeliş, yeniden 9 taksitle satış yapılabilir hale gelinmesi gerektiğini düşünüyor.Güzeliş, “4 taksit yetmedi. Çünkü rakipler teknoloji ürünleri ve seyahat. Eskiden özel günlerde mücevher alınırdı şimdi cep telefonu da alınıyor” diye konuştu.
#Zen PırlantaFacebook, Twitter, Instagram... Artık Türkiye'nin nabzı bu üçlüde atıyor, kulisler, tepkiler burada yoğruluyor. Bunları bir fırsat olarak değerlendiren şirketler de "sosyal medya"da artık sık sık görünüyor. Ancak bunlar arasında en iyisi, en çok faydalananı hangisi?
#BoomsocialJale Özgentürk, bugünkü yazısında Kapalıçarşı'daki son durumu yazdı. Özgentürk, "Turistlerin vazgeçilmez duraklarından biri. Son günlerde Kapalıçarşı’ya yolunuz düşerse göreceksiniz. Çarşı geçmiş yıllara göre neredeyse boş" dediği yazısında, yaşanan son gelişmelere değindi.
#Jale Özgentürk