Mastercard Türkiye’nin UEFA Çocuk Fonu işbirliği ve Save the Children uygulayıcılığında deprem bölgesinde kurduğu Umut Sahaları, deprem bölgesindeki genç yürekleri hayata bağlıyor. Bu sahalarda uzman psikologlar hakemliğinde futbolun iyileştiren versiyonu ‘Futbol3’ oynayan gençler hayata ve çevresine yeniden güvenmeyi öğreniyor. Hatay’daki özel maçları Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Avşar Gürdal ile birlikte izledik. Avşar, yaklaşık 1000 gence dokunulan Umut Sahaları’nı yaygınlaştıracaklarını söyledi.
#Mastercard TürkiyeMastercard ve UEFA Foundation for Children depremden etkilenen çocuk ve gençlere umut ışığı olacak "Umut Sahaları" projesi için güçlerini birleştiriyor. Uluslararası sivil toplum kuruluşu Save the Children’ın rehberliğinde depremden en çok etkilenen Gaziantep Nurdağı, Hatay Antakya ve Adıyaman gibi bölgelerde kurulacak tesislerin ilki Haziran ayı içerisinde açılacak. Bu özel projeyle, doğal afetten etkilenen çocuklar için güvenli futbol sahaları yaratılarak, çocukların zihinsel ve fiziksel refahları desteklenirken, akran bağları da kuvvetlendirilecek.
#Uefa Şampiyonlar Ligi12 Ekim akşamı için gelen davet ilginç bir buluşmayı işaret ediyordu. Türkiye’de ilk kez Michelin yıldızı kazanan restoranlar açıklanacak hemen sonrasında bu restoranlardan birinde Mastercard Türkiye ev sahipliğinde akşam yemeği yenecekti. Mastercard, bu yıl ilk kez Türkiye’de restoran seçimi sunan “Michelin Guide İstanbul”un resmi partneri olmuştu.
#Michelin YıldızıYaz tatili mevsimi yarılandı bile. Henüz gidememiş olanlarımız maviyle yeşilin buluştuğu tatil beldelerinde dinlenmenin, berrak sularda yüzmenin, tarihi sokaklarda gezmenin hayalini kuruyoruz. Bu mirası çocuklarımıza da bırakmak istiyorsak bugünden sorumluluk almamız gerek. “Ben ne yapabilirim ki!” demeyin; valizimizi küçültmek bile uçaktaki karbon salınımını azaltıyor...
#GazetehaberleriBU yıl 15’incisi gerçekleşen Kırmızı Ödülleri’ne verdikleri desteğin çok önemli olduğunu anlatan Jolly Tur Pazarlama Direktörü Yasemin Develioğlu, şöyle konuştu: “Tatil satmak aslında misafirlerimize hayal kurdurmak demek. Tüm sene, çalışırken, kötü havalarda iç geçirirken içimizi ısıtacak, bizi mutlu edecek anları düşlüyoruz. Bizim işimiz bu hayalleri plana dönüştürmek. Tek başınıza, sevgilinizle, ailenizle, ya da arkadaşlarınızla ufkunuzu açacak yeni fikirler sunmaya çalışıyoruz. Yaratıcılık o yüzden işimizin odak noktasında. Bu sene yeni nelerin hayalini kurduracağımız, o hayalleri nasıl süsleyeceğiz hep ne kadar yaratıcı fikirler getirebildiğimize bağlı. Farklılığı ve de yaratıcılığı teşvik eden bu tip organizasyonlar, markaların ve ekiplerin kendilerini geliştirmek, çemberin dışında aksiyonlar alıp, sektöre yenilik getirmesi adına çok önemli bir rol oynuyor. Bu sene Kırmızı’nın hep birlikte 15. Yılını kutladık. Her sene farklı bir konsept çerçevesinde farklı alanlarda çok keyifli işler görme fırsatı bulduğumuz Kırmızı Ödülleri’nin bu sene sponsoru olmak bize ayrı bir keyif verdi.”
#Yasemin DevelioğluŞu anda erken rezervasyon kampanyalarının yüzde 45 indirimle devam ettiğini dile getiren Jolly Tur Pazarlama Direktörü Yasemin Develioğlu, “Şirket olarak kendimizi sadece erken rezervasyon ile sınırlı tutmuyoruz. Yerli turist için tatil paketlerinin niteliklerini daha da yükseltirken ekonomik bir yapı sergilemeye özen gösteriyoruz” dedi.
#Yasemin DevelioğluTürkiye’de yaşanan son tartışmaların ardından, farklı üniversitelerden 611 profesör, doçent ve yardımcı doçent bir bildiri yayınladı. Aralarında Prof. Dr. Daron Acemoğlu ve Prof. Dr. Dani Rodrik dahil dünyaca ünlü akademisyenlerin de bulunduğu grup, fikir ve ifade özgürlüğü vurgusu yaptı.
#Akademisyenler