Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te, “InnoTeam” takımı “Ülker Dankek” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. 115 farklı üniversiteden 790 takım ve 1800’den fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada, ilk 3’e giren takımlar toplam 127 bin 500 TL ödül ve uzun süreli staj yapma hakkı kazandı.
#Bizz@KampüsHürriyet Gazetesi’nin 5 yıldır aralıksız düzenlediği "Kırmızı, Basında En İyiler Reklam Ödülleri" için 110 ajansın 1188 eseri yarıştı. "Kıpkırmızı" için ipi göğüsleyen Mercedes kamyonları için hazırladığı reklamla Alice BBDO oldu. Hürriyet Reklam Grubu Başkanı Ayşe Sözeri Cemal, "Yazılı basının marka yaratma gücüne" dikkat çekti.
Ülker’in en sevilen markaları için yenilikçi fikirlerin yarıştığı ‘bizz@kampüs’e başvurular başladı. Üniversite 3. ve 4. sınıfla yüksek lisans öğrencilerinin katılabildiği ve proje takımlarının Ülker Hanımeller için yarışacağı bizz@kampüs’e başvurular, www.bizzkampus.com adresinden 11 Nisan’a kadar yapılabilecek.
#Ekonomi250 milyon YTL’lik kek pazarında çocukları yakalamayı başaran üretici firmalar, gözlerini şimdi, "tek lokmalık" mini ürünlere dikti. Eti’nin Browni Gold Mini’yi piyasaya sürmesinin ardından Ülker de, Dankek’in çoko fındık kremalı ve Peki’nin mini rulo pastasını piyasaya sürmeye hazırlanıyor.