Güncelleme Tarihi:
Hızlı tüketim markaları arasında Facebook hayran sayısında birinci sırada olan Ülker, 1 milyon hayrana ulaşmasını yine hayranlarıyla kutluyor.
Ülker ve markaları tüketicileriyle aralarındaki bağı güçlendirmek, onlarla interaktif iletişim kurmak, mutlu anlarının bir parçası olmak amacıyla 2010 yılı başından bu yana sosyal medya ağlarında yoğun iletişim çalışmaları yürütüyor. Ülker, 1944’ten bu yana tüketicilerinin hayatındaki mutlu anları artırmak için çalışıyor. Her ortamda 7’den 77’ye her kesimden tüketicisinin yanında yer alan Ülker’in, bugün, tüketicilerin internetteki zamanlarının büyük kısmını geçirdikleri Facebook’taki hayran sayısı Mayıs itibariyle 1 milyon kişiye ulaştı.
Konuyla ilgili bir değerlendirme yapan Yıldız Holding Pazarlama Başkanı Ahad Afridi, “Küçük, büyük herkes yıllardır mutlu anlarının içinde yer alan, bu anlara izini bırakan Ülker ve markalarını severek tüketiyor. Internet kullanımının yaygınlaştığı ve hayatımızın bir parçası haline geldiği bugünlerde, sosyal ağlarda da tüketicilerimizin yanında yer almamız kaçınılmaz hale geldi. Dijital ortamdaki çalışmalarımızda amacımız sadece tüketicilerimize Ülker markasını hatırlatmak değil, çokça zamanlarını geçirdikleri internette de Ülker’li mutlu anları yaşatmak” dedi.
Sosyal medyadaki yatırımlarını her zaman marka iletişimlerine paralel hayata geçiren Ülker’in sosyal medyadaki ilk büyük adımı 2010 yılında Ülker Facebook sayfasında başlayan “Mutlu Bir An Foto” yarışmasıyla oldu. Kimi zaman Mutlu Bir An kampanyasında olduğu gibi 360 derece iletişimin bir kolu olarak, kimi zamansa tek başına Facebook sayfaları üzerinden topluluk yönetimi, uygulamalar ve ödüllü kampanyalar ile sayfalarındaki hayran sayısını arttırdı. Özel günlerde (Anneler Günü, bayramlar gibi) yapılan kampanyalarla tüketicilere maç biletleri, Ülker Mutlu Bir An kutuları gibi ödüller sunuldu.
Yakın zamanda lansmanı yapılan yeni ürün Dankek Çikolatalım için tüketicilere, arkadaşlarını coşturabilmek için oldukça eğlenceli bir araç sunuldu. Çizi’nin iletişim kampanyasına paralel “Arkadaşını Tanı” uygulaması, yakın zamanda yayına giren Dido’nun “Okula Yetiş” oyunu, Dido’nun bir önceki “Nasıl bir öğrencisin?” testi ve yakın zamanda sona eren Caramio’nun “Tadı Kalan Anlar Sergisi” Facebook üzerinde hayata geçirilen başarılı projeler oldu.
Ülker sadece Türkiye’de değil yurt dışındaki hayranlarıyla da Facebook sayfası üzerinde buluşuyor. Yabancı dildeki içerikleriyle, yurt dışından erişen tüketicileriyle iletişim kuruyor.