Ticari araçlarda hız limiti, aracın kullanıldığı yola göre değişkenlik gösteriyor. Çift yönlü, bölünmüş ya da özel işletilen yollara göre farklılık gösteren ticari araçlarda hız limiti, kamyonet sınıfı için şehir içi ve şehir dışına göre değişkenlik gösteriyor. İşte, Kamyonet sınıfı ticari araçların şehir içi ve şehir dışı hız limiti bilgisi
#Ticari Araç Hız LimitiOtomotiv dünyasında son dönemin tartışılan konusu hız sınırları. Özellikle otoyollarda her ülkenin kendine özel hız sınırları bulunuyor. Almanya’da hız sınırı olmayan otobanların sınırlandırılması gündemde. Türkiye’de de otomobil hız sınırların arttırılması için çalışmalar var. İki teker kullanıcıları ise ileri teknolojilere rağmen daha düşük hızlarda gitmek zorunda. Biz de ‘hangi yollarda hangi limitler var?’, ‘Cezalar ne kadar?’, ‘hangi yollara hangi araçlar girebilir?’ sorularının cevaplarını derledik.
#GazetehaberleriTSB Başkanı Atilla Benli "Emeklilik Gözetim Merkezi’nin 18 Aralık 2020 verilerine göre BES ve otomatik katılımdaki toplam katılımcı sayısı 12,6 milyonu aştı. Devlet katkısı dahil toplam fon büyüklüğü ise yaklaşık 171 milyar TL’ye ulaştı" dedi.
#TSBEmre ÖZPEYNİRCİ - Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün, bu yıl hem yerli otomobille ilgili kararın verileceğini, hem de Volkswagen’in yatırım kararının netleşmesini beklediğini söyledi. Ergün, “Yerli otoyu cari açık için değil yükselen Türkiye’nin dünyada simgesi olması için istiyoruz” dedi.
KÜRESEL krizin damgasını vurduğu 2009 yılı, KOBİ’ler açısından da zorlu bir yıl oldu. Bu dönemde finansman kaynaklarına ulaşmakta zorlanan pek çok şirket, mevcudu korumak isteyen bankalarla karşı karşıya kaldı. Ancak son aylarda gözlemlenen ‘kıpırdanma’, 2010’un 2009’dan daha iyi geçeceği yönündeki beklentileri artırdı. Krizde ayakta durmayı başarmış, yapısal sorunlarını aşmış KOBİ’ler 2010’da bankaların en iyi müşterisi olacak.
BATIKENT’te oturan mesleği matematik öğretmenliği olan Ferhat Yalçıntaş’ım ben. 15 temmuz günü Gimsa Mağazasının Batıkent Şubesinden yaptığım alışveriş tutarını nakit ödedim, para üzerimin 2 kr eksik ödendiğini gördüm. Kasadaki görevliyi para üzerini tam vermesi için uyardığımda 1 kr ve 2 kr’luk bozukluk olmadığını söyledi.
Trafik kazalarında her yıl 10 bin kişi hayatını kaybediyor. Bu kazalarda ortaya çıkan maddi kayıp ise 15 milyar doları buluyor. Türkiye’de saatte ortalama 50 trafik kazası oluyor; bu kazalarda 1 kişi ölürken, 12 kişi de yaralanıyor. Kazalarda hayatını kaybedenlerin yüzde 80’inin emniyet kemeri takmadığı görülüyor.