2003’te ilk kez Ethiad Havayolları’nın üniformalarını tasarlayan İtalyan modacı Ettore Bilotta, daha sonra Alitalia İtalyan Havayolları’nın kabin memuru, pilot ve yer personeli üniformalarını yaptı. Bilotta, şimdi Türk Hava Yolları (THY) ile yeni üniformalar için gizlilik anlaşmasına imza attı. Daha önceki yönetim Dilek Hanif’in çalışmalarına burnunu sokunca ortaya kaftanlı bir üniforma çıkmıştı.
#GazetehaberleriTürk Hava Yolları Kadın Kabin memuru alımı son başvuru tarihleri belli oldu. Başvuruların ardından kabin memuru olarak değerlendirme süreci başarıyla geçen adaylar yaklaşık 2 ay süren eğitiminin ardından THY'nin uçuş kadrosuna dahil ediliyor. Peki 2023 THY Kabin memur alımı başvuru şartları neler? İşte, başvuru takvimine ve şartlara ilişkin bilgiler…
#ThyTürk Hava Yolları Kadın Kabin memuru alımı son başvuru tarihleri belli oldu. Başvuruların ardından kabin memuru olarak değerlendirme süreci başarıyla geçen adaylar yaklaşık 2 ay süren eğitiminin ardından THY'nin uçuş kadrosuna dahil ediliyor. Peki 2023 THY Kabin memur alımı başvuru şartları neler? İşte, başvuru takvimine ve şartlara ilişkin bilgiler…
#ThyUşak Üniversitesi Deri, Tekstil ve Seramik Tasarım Uygulama ve Araştırma Merkezi‘nde (DTS) çalışan akademisyenler kamu ve özel sektörde için üniformalar tasarlıyor. İlk olarak Sağlık Bakanlığı 112 Acil Sağlık Hizmetleri için üniforma tasarlayan akademisyenler, Posta İşletmesi Genel Müdürlüğü (PTT), ve Orman Genel Müdürlüğü Orman Zararlılarıyla Mücadele Dairesi Başkanlığı üniformaları için de kolları sıvadı. Türk Hava Yolları üniformaları için ise görüşmeler sürüyor.
#Uşak ÜniversitesiSon yıllarda hızlı bir büyüme yakalayan Türk Hava Yolları (THY) 2018’i rekorlarla kapattı. Geliri bir önceki yıla göre yüzde 17 artan THY, 12.9 milyar dolar gelire ulaştı. Şirketin net faaliyet kârı da geçen yıla göre 2.5 kat artarak 753 milyon dolar ile rekor seviyeye ulaştı.
#GazetehaberleriTHY’deki büyük değişim kabinden başladı. Gelecek zamanların üniformaları şimdiden hazırlandı. Hostesler antrasit, kabin amirleri kırmızı ağırlığı olan üniformalar giyecek. İtalyan modacı Ettore Bilotta prestijli, ikonik ve ayırt edici bir duruş yarattı. Boğazın köprülerindeki akış, semazenlerin bir döngü içerisindeki kesintisiz semahları ve hat sanatının akışkanlığı, özenli çalışma ile bir potaya döküldü. Kusursuz üniformalar bugün Türk ve dünya basınına tanıtılacak.
#THYTHY Genel Müdürü Bilal Ekşi: "THY'nin 150 dar gövde uçağına internet hizmeti almak için yaptığımız ihale, bir ay içinde sonuçlanacak. Böylece dar veya geniş gövde ayrımı olmadan bütün uçaklarda internet hizmeti verebileceğiz" açıklamasında bulundu.
#ThyKOKPİT yazarı Uğur Cebeci, bugün, “Kaftan Yerine İtalyan’ başlığıyla verdiği haberinde, THY’nin üniformalarını İtalyan modacı Ettore Bilotta’nın tasarlayacağını belirterek, “Daha önce iyi bir modacı olmasına rağmen THY eski yöneticilerinin zorlaması ile kaftanlı üniformalar tasarlayan Dilek Hanif, bazı görüntülerin sızması sonucu çalışmasını yarım bırakmıştı” yorumunu yapmıştı.
#Dilek Hanif2003’te ilk kez Ethiad Havayolları’nın üniformalarını tasarlayan İtalyan modacı Ettore Bilotta, daha sonra Alitalia İtalyan Havayolları’nın kabin memuru, pilot ve yer personeli üniformalarını yaptı. Bilotta, şimdi Türk Hava Yolları (THY) ile yeni üniformalar için gizlilik anlaşmasına imza attı. Daha önceki yönetim Dilek Hanif’in çalışmalarına burnunu sokunca ortaya kaftanlı bir üniforma çıkmıştı.
#YazarlarCHP’li Milletvekilleri Ahmet Akın ve Tahsin Tarhan Irak’ta stadyum inşaatında çalışan ve üç gün önce şantiyeden kaçırılan 18 Türk işçinin kurtarılması için bugün Bağdat’a gitti. CHP’li milletvekili Mahmut Tanal’ın da bugün Bağdat’a gideceği açıklandı.
#BağdatSuriye'de bulunan Türkiye Büyükelçiliği'ne dün gece düzenlenen taşlı sopalı saldırının ardından bugün Şam'daki büyükelçilik çalışanlarının ailelerinin Türkiye'ye döndü. Dışişleri Bakanlığı saldırılarla ilgili Suriye'ye nota verildiğini açıklarken, vatandaşlara zorunlu olmadıkça bu ülkeye gitmemeleri uyarısı yapıldı.
Barkod uygulamaları, bavullara takılmaya başlanan RFID olarak adlandırılan özel antenlere rağmen havayolu şirketleri her yıl 32 milyon bagaj kaybediyor. Yani her bin bavuldan 14’ü sahibine ulaşmıyor. Yolcu en büyük tepkiyi bagaj kayıplarına gösteriyor. Birçok olay mahkemeye gidiyor. Yüksek tazminatlar talep ediliyor. Davaların çoğu havayolu şirketinin uluslararası anlaşmalarla belirlenen rakamlar yani kilogram başına 20 dolar veya 20 Euro maddi tazminat ödemesiyle sonuçlanıyor. Manevi tazminattaysa çok fazla uçuk rakamlara rastlanmıyor.