The Economist Dergisi Başekonomisti, The Economist Corporate Network Başkan Yardımcısı Daniel Thorniley "Öyle bir dünyada yaşıyoruz ki yatırım uzmanları, yatırım bankacıları ve ’broker’lar salaklar. Kısa vadeye inanıyorlar ve aç gözlüler. Bu yüzden salaklar" dedi.
Video paylaşım sitesi LiveLeak’e dün yüklenen bir video,sosyal medyada hızla yayılıyor. “Amsterdam’da kavga: Şişman Türk’e karşı altıkişi” başlıklı videonun ne zaman çekildiği bilinmiyor. Twitter ve EkşiSözlük’te bugün videoyla ilgili yapılan yorumlarda, Türk olduğu iddia edilenkişi ‘Aksaray’daki İrlandalı boksör’e benzetildi.
#HollandaOlimpiyatlardaki tek giyim savaşı Nike ile Adidas arasında cereyan etmiyor artık. Son 10 yılda spor kıyafetleri sıradan insanlar arasında hızla yayıldıkça, haute couture ve hazır giyimin en ünlü tasarımcıları da, spor giyim markalarıyla gittikçe daha çok iş yapmaya başladılar. Dört milyar insanın seyretmesi beklenen 2008 Olimpiyat Oyunları, modacılara yeni spor koleksiyonlarını tanıtmak, hazır giyimcilere satışlarını artırmak için büyük bir olanak sunuyor.