Ağız bakım kategorisinin öncü markası Sensodyne, tüketici ihtiyaçları ve beklentileri doğrultusunda, en son teknolojiyle geliştirdiği uzman ürünlerine bir yenisini daha ekledi. Yeni Sensodyne Hassasiyet & Diş Eti, her iki sorun için, günde iki kez fırçalamayla etkisi klinik olarak kanıtlanmış diş macunları ve diş fırçasını tüketicilere sunuyor.
#SensodyneBüyüme çağındaki çocukların ağız ve diş sağlığı günümüzde anne-babaların öncelikleri arasında ilk sıralarda yer alıyor. Haleon Türkiye Uzman Kanalı Direktörü Devrim Şimşek’in de katkılarıyla, ağız ve diş sağlığı ile ilgili önemli tüm detayları sizin için derledik.
#Sponsorlu İçerikEconomist Impact’in yayınladığı dünyanın ilk Sağlık Kapsayıcılık Endeksi, ülkelerin sağlık okuryazarlığından erişilebilirliğe kadar birçok konuda karnesini ortaya koydu. Haleon’un desteğiyle hazırlanan ve 40 ülkenin yer aldığı endekste Türkiye’nin genel notu ‘orta’ oldu. Tüm dünyada 170 milyar poundluk büyüklüğe sahip tüketici sağlığı alanında Türkiye’nin gitmesi gereken uzun bir yol var.
#Economist ImpactDünya Ambalaj Örgütü (WPO) tarafindan organize edilen Worldstar Ambalaj Ödülleri Almanya´nın Düsseldorf kentinde dün düzenlenen bir törenle sahiplerine verilirken, yarışmaya Türk tasarımcılar damga vurdu. Ambalaj tasarım alanında uluslararası bir çok proje gerçekleştiren Orhan Irmak Tasarım, WPO tarafından gerçekleştirilen WorldStar´da iki ödül birden kazandı.
Glaxosmith-Kline Tüketici Sağlığı Genel Müdürü Sevgin İşlekel, Sensodyne’in yeni ürünü Onarım ve Koruma’nın tanıtıldığı basın toplantısında, Nielsen’in 2010 sonu verilerine göre Türkiye’de toplam diş macunu pazarının 247 milyon lira, diş fırçası pazarının 110 milyon lira olduğunu dile getirerek, şu bilgileri paylaştı: “Türkiye’de 2010 yılında 5.1 milyon litre diş macunu, 63.5 milyon diş fırçası kullanıldı. 2008’de bu rakamlar 4.6 milyon litre ve 58.6 milyondu. Ülkemizde kişi başı diş macunu tüketimi ortalama 110 gram. Bu rakam İngiltere’de 480, İtalya’da 270 gram.”
FARKLI taleplere uygun diş macunlarının peş peşe piyasaya sürülmesiyle birlikte, Türkiye’de diş fırçalama alışkanlığı da hızlandı. Yıllık hacmi 185 milyon dolara ulaşan pazarda, kişi başına yıllık tüketim 1.5 tüpten 2 tüpe ulaşırken, bunda bilinçlenmenin yanı sıra, dişçi masraflarının da aile bütçelerini zorlamaya başlaması etkili oldu.