Marketing Türkiye tarafından, pazarlama iletişimi profesyonellerine yönelik kurulan C Level Club’ın 2017 buluşmalarının ilki düzenlendi. Yılın ilk toplantısında pazarlama dünyasının en önemli gündem maddelerinden biri olan “Büyük Veriyi Anlamlandırmak” ele alındı.
#Marketing TürkiyeDünyaca ünlü fütürist Mike Walsh, şimdiye kadar dijital devrimden en çok medya, eğlence ve iletişim sektörlerinin etkilendiğini belirterek, “Medya, eğlence ve iletişim sektöründeki bu dönüşümün benzeri, yakın gelecekte perakende, finans ve sağlık sektörlerinde yaşanacak” dedi.
Kurumsal iş zekası ve analitik yazılımlar alanında faaliyet gösteren SAS'ın Orta Doğu Bölgesi Risk Bölüm Başkanı Klaus Kristensen, finansal krizden önce bankalarda “sahtecilik kurumun içinde olmaz” görüşünün hakim olduğunu ancak, finansal kriz sonrasında bankaların ve şirketlerin, iç denetimlerini artıracak SAS çözümlerinin satışında artışlar olduğunu bildirdi.
İş Zekâsı alanında Dünya lideri SAS Institute, Türkiye'nin ilk ve en geniş kapsamlı İş Zekâsı Konferansı'nı gerçekleştirdi. Türkiye'nin en başarılı İş Zekâsı uygulamalarının bizzat uygulayıcıları tarafından anlatıldığı SAS Forum Türkiye'de, uluslararası alandaki fikir liderleri konuşmacı olarak hazır bulunarak İş Zekâsı alanındaki Dünya trendleri hakkında bilgi verdi.
Türkiye, 2006 Dünya Kupası 2. Eleme Grubu ilk maçında Gürcistan ile 1-1 berabere kaldı. 49'da Fatih Tekke ile öne geçen Kırmızı Beyazlılar, 85'te Asachiani'nin kafa golüne engel olamayarak 1 puana razı oldu. Grubun diğer maçında Yunanistan, Arnavutluk'a 2-1 yenildi, Danimarka ile Ukrayna 1-1 berabere kaldı.