AVRUPA Birliği (AB) Komisyonu, Nike, Universal Studios ve Sanrio’nun üretici ve perakendecilerle yaptığı lisans anlaşmalarına yönelik soruşturma başlattı. AB Komisyonu, Nike, Sanrio ve Universal Studios markalarının lisans ve dağıtım anlaşmalarında tek pazar kurallarına aykırı davranıp davranmadıklarının soruşturulacağını açıkladı.
#Nike2018’de Rusya’da düzenlenecek olan ‘Dünya Kupası’nın lisanslı ürünlerinin bir bölümünü ‘Hakan Çanta’ isimli Türk şirketi üretecek. FIFA ile yapılan anlaşma kapsamında Hakan Çanta’nın Dünya Kupası için üreteceği ürünler 57 ülkede satışa çıkacak. Bu ürünler arasında havlu, terlik, çanta, yastık ve kırtasiye ürünleri bulunuyor.
#Hakan Çanta1950’de çekilen ve Can’ın, Lefter’in yanağını tutup çektiğini gösteren, 5 efsane Fenerlinin de yer aldığı fotoğrafın aynısı Gökhan Gönül, Volkan, Nani, Volkan Şen ve Diego ile çekildi. Fenerium’larda şimdi vintage formalar da satılacak.
#Ertuğrul ÖzkökÇok sevdiği çizgi karakterleri sadece televizyonda ya da sinemada görmekle yetinmeyenlerdenseniz özellikle son yıllarda üreticiler size çalışıyor sayılır. Özellikle Hello Kitty çılgınlığı genç yaşlı demeden herkesi sarmış durumda. Her sene 14 bin değişik Hello Kitty ürünü piyasaya çıkıyor. 7’den 70’e herkesin üzerinde Hello Kitty resmi olan bir kıyafet ya da aksesuvar görmek mümkü. Hello Kitty’nin yara bandı da var, uçak da, klozet kapağı da...
Bu yılın en beğenilen gençlik dizisi ‘Küçük Sırlar’ın iki stil danışmanı Banu Savcı ile Tuba Mutlay (TB), moda sektörünün başarılı markası Adil Işık’la işbirliği yaptı. Birlikte yarattıkları ‘Küçük Sırlar by adL’ koleksiyonu 15 Mart itibariyle Adil Işık’ın 14 şubesinde satılacak. Koleksiyona her hafta beş yeni tasarım eklenecek. Kıyafetleri önce dizi oyuncuları üzerinde göreceksiniz, sonra mağazalara girecek. ‘Küçük Sırlar by adL’ koleksiyonu 15-40 yaş arası geniş bir kitleyi hedefliyor. Sizi kendi hayatınızın starı olmaya davet ediyor...
Japon hediyelik eşya ve oyuncak firması Sanrio tarafından yaratılan Hello Kitty, 35 yıl sonra Türkiye’ye geldi. Hello Kitty’ye sahip olan Sanrio firmasının CEO’su Kunihiko Tsuji, “Türkiye’de çok başarılı olacağız, başka yolu yok. Hello Kity Türkiye’de lokum yiyecek, kahve içecek ama Türk rakısı içmeyecek” dedi.
A 130-centimeter humanoid created by a Japanese team is designed to learn just like a human infant. The creators of the Child-robot with Biomimetic Body, or CB2, say it's slowly developing social skills by interacting with humans and watching their facial expressions, mimicking a mother-baby relationship