Demet CENGİZ BİLGİN
Oluşturulma Tarihi: Eylül 26, 2009 00:00
Dünyada bir fenomen olarak anılan Hello Kitty’nin terliklerini üreten Ceyo, ‘Japon kedi’ olarak anılan markaın ayak giysileri üretimini ve global işbirliği firsatlarını görüşüyor.
Hello Kitty’in Sahibi ve Yaratıcısı Kunihiko Tsuji, İstanbul’da Ceyo’ya yaptığı ziyaretle işbirliğini artırma olanaklarını görüştü. Geçtiğimiz yıl Hello Kitty’nin Türkiye lisansını alarak Sanrio şirketinin beğenisini kazanan 46 yıllık Ceyo, markanın yaratıcısı Kunihiko Tsuji’nin onayı ile Avrupa ve Japonya pazarlarında satılacak Hello Kitty terliklerini üretecek.
Cameron Diaz ve Hilton hayran
Gelecek yıl Hello Kitty, 35’inci yıldönümünü, çeşitli aktiviteler, şenlikler ve daha fazla ürün lansmanı ile kutlamaya hazırlanıyor. Hello Kitty, saltanatına, uluslarası bir pop kültür fenomeni olarak devam ederken, fanatikleriyle de dikkat çekiyor. Mariah Carey, Christina Aguilera, Cameron Diaz, Paris Hilton, Britney Spears büyük Hello Kitty hayranları olarak ön saflarda yer alıyor. Şimdi ise Avril Lavine ve Lady Gaga gibi pop-starların üzerinde çalıştığı yeni koleksiyonlarla yepyeni bir adım daha atıyor.
Türkiye’de müzikal
Hello Kitty ayrıca Şubat 2011’de bir müzikal şov ile Türkiye’ye geliyor. Bu tur, Şubat 2010’da İtalya’da başlayıp, Fransa, İngiltere, Hollanda ve 2011’de, İspanya, Portekiz, Almanya’ya kadar devam edip, Şubat 2011’de de ülkemizde sahne alacak. Modern peri masalını anlatan bu müzikalde Hello Kitty başrolde yer alıyor. Gezegenin en çok sevilen kadın kahramanı hayatında ilk defa, canlı karakterlerle muhteşem bir macera yaşama şansı elde ediyor. Markanın 35. yıldönümü için Ceyo, Hello Kitty’nin özünü ve fanlarına hitap eden, sevgi niteliklerini yansıtan renkleri dizayn ediyor.
NBA ürünleri de var
Türkiye’de 44 , yurt dışında 15 mağaza ve yurt içinde 1500 ve yurt dışında 220 satış noktası bulunan ve 19 ülkeye kendi markası ile ihracat yapan Ceyo, kusursuz üretimi ve tasarımlarının güzelliği ile global işbirliği için Japon Sanrio’nun tercihi oldu. Ceyo markasının Genel Müdür Yardımcısı Naki Kolsuz “Ülkemizde ayakkabı ve terlik konusunda en köklü marka olarak, ürettiğimiz Hello Kitty ve NBA lisanslı ürünlerin, Avrupa ve Amerika liginde yarışacak yüksek kalite ve tasarıma sahip olduklarını görmekten mutluluk duyuyoruz. Dünyanın en sevilen markalarından olan Hello Kitty’yi Türk tüketicisi ile buluşturduktan sonra şu anki hedefimiz, Hello Kitty ile Türkiye lisansımıza, Avrupa ve Japonya üretimini de eklemek. Bu ülkemiz açısından da önemli bir ticari başarı olacaktır” dedi.