Girişimcilik yoluyla kadının güçlenmesini hedefleyen sivil toplum kuruluşu Türkiye Kadın Girişimciler Derneği (KAGİDER) ile Finish, rol model kadınların cesaret ve ilham veren hikâyelerinin geniş kitlelerce duyulması için ‘Cesaret Veren Kadınlar’ projesini hayata geçirdi.
#KAGİDERKadınların hayatları boyunca özgüvenle yoluna devam etmesi sağlıklı bir toplum için çok önemli. Bu amaç için Veet 2019 yılında 'Anti Prenses' kampanyası ile kadınların içine sokulmaya çalışıldığı kalıpları ve kadınlara karşı olan ön yargıları yıkmaya yönelik çalışmalar yapmıştı. Şimdi ise kampanya bir adım daha ilerleyerek 'Anti Prenses Sınıfları' kuruldu ve bu sınıflarda eğitim başladı. Bu eğitimlerde ‘özgüven’, ‘hayır diyebilmek’ gibi çok önemli konular işleniyor. Ancak ilk dersin konusu da çok önemli! Son zamanlarda en çok tartışılan kavramlardan, sosyal medya filtreleri… Koruncukköy Bolluca’daki derslerden birine katıldım, gençlerin açık görüşlülüğüne ve farkındalığına hayran kaldım.
#Sponsorlu İçerikKadınların hayatları boyunca özgüvenle yoluna devam etmesi sağlıklı bir toplum için çok önemli. Bu amaç için Veet 2019 yılında 'Anti Prenses' kampanyası ile kadınların içine sokulmaya çalışıldığı kalıpları ve kadınlara karşı olan ön yargıları yıkmaya yönelik çalışmalar yapmıştı. Şimdi ise kampanya bir adım daha ilerleyerek 'Anti Prenses Sınıfları' kuruldu ve bu sınıflarda eğitim başladı. Bu eğitimlerde ‘özgüven’, ‘hayır diyebilmek’ gibi çok önemli konular işleniyor. Ancak ilk dersin konusu da çok önemli! Son zamanlarda en çok tartışılan kavramlardan, sosyal medya filtreleri… Koruncukköy Bolluca’daki derslerden birine katıldım, gençlerin açık görüşlülüğüne ve farkındalığına hayran kaldım.
#Sponsorlu İçerikKanal D’nin medya sponsoru olduğu, Bir Gün CEO programı kapsamında, Odgers Berndtson ve Harvard Business Review Türkiye işbirliği ile gerçekleştirilen “Embracing the Future: The Leadership Experience / Geleceği Kucaklama Liderlik Deneyimi” webinar serisinin 2.sine Kanal D Genel Müdürü Murat Saygı da katıldı.
#Kanal D Genel Müdürü Murat SaygıBünyesinde Millward Brown, TNS gibi araştırma şirketlerini barındıran Kantar Group’un Mısır asıllı CEO’su Eric Salama, “Türkiye hızlı büyüyor ama marka imajı net değil” dedi. Salama, Mısır, Tunus ve Libya’daki gelişmelere dikkat çekerek, “Türkiye’deki demokrasinin kıymetini bilin” diye konuştu.
15 milyar dolar cirolu ev, kişisel bakım ve sağlık ürünleri firması Reckitt Benckiser’in Türkiye CEO’su Michele Polesel, “Türkiye’de bulaşık makinesi sahipliği oranı yüzde 44. İngiltere’de ise yüzde 37” dedi. Polesel, kalıp sabun kullanım oranı yüzde 55 olan Türkiye’de kadınların ev ve çocuk temizliğini gurur meselesi yaptığını söyledi.
Tatilsepeti.com’un, Alice BBDO ile hazırladığı “Hepimiz tatil için çalışıyoruz” ilanı, Turizm&Seyahat dalında Kırmızı’yı aldı. Tatilsepeti.com ortağı Suat Gücel, Alice BBDO ile önce marka konumlandırması yaptıklarını belirterek, “Slogana ilk sunumda vurulduk ama sıradışı illüstrasyonlara çok direnç gösterdik. İlanlarımız gündem yarattı. 2009’da yüzde 53 büyüdük” dedi.
ÇAMAŞIR suyu kullanım alanının sadece temizlikle sınırlı kalmayıp, sakıncalı olmasına rağmen sebze ve meyvelerin yıkanmasına kadar yaygınlaşması 235 milyon TL’lik pazarda talep patlamasına yol açtı. Yılın ilk yarısında küçülen pazar, temizlikte hijyenin öne çıkmasıyla birlikte, patlama yaşadı. Sektör üretimde 162 milyon litrelik rekoru yakaladı.