Dünyanın en büyük pazarlama iletişimi yayını Advertising Age tarafından iş dünyasındaki en başarılı kadınları onurlandırmak üzere gerçekleştirilen ve 2013 yılından bu yana MediaCat tarafından Türkiye'de de düzenlenen "Womento Watch" kapsamında, 2016'nın fark yaratan 10 kadını belirlendi. Yaşam Boyu Onur Ödülü’nün sahibi ise OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk oldu.
#FarkSaatchi & Saatchi’nin CEO’su Kevin Roberts, gelecek 10 yılın, kukla olmayı reddeden Türklerin yılı olacağını söyledi. Roberts, “Amerikan imparatorluğunun sona ermeye başladığı şu günlerde ekonomisi hızla büyüyen, en heyecan verici iki ülke Türkiye ve Brezilya” dedi.
Fransız imaj ve itibar danışmanlığı şirketi Publicis Consultants’ın CEO’su Eric Giuily, Fransız kamuoyunun Türkiye algısını değiştirmek için büyük Türk kulüplerine Fransız futbolcu oynatılmasını önerdi. Giuily, "Bu Fransa kamuoyuna Türkiye’nin iyi futbolcular alacak parayı verebilecek standarda ulaştığını gösterir" dedi.
Reklam, pazarlama ve medya iletişimi iletişim alanında yıllarca yarışmış iki rakip birleşme kararı aldı. Dünya reklam sektörünün ‘dört büyük’ü olarak anılan gruplardan ikinci sıradaki Amerikalı Omnicom ve üçüncü sıradaki Fransız Publicis, 35 milyar dolarlık tarihi birleşmeye imza attı.