Publicis, Türkiye’de 4 reklam şirketi aldı

Güncelleme Tarihi:

Publicis, Türkiye’de 4 reklam şirketi aldı
Oluşturulma Tarihi: Haziran 09, 2006 00:00

ULUSLARARASI iletişim şirketi Publicis Groupe, Türkiye’de faaliyet gösteren Yorum, Allmedia, Bold ve Zone’dan oluşan iletişim grubunun çoğunluk hisselerini satın aldı. Avrupa’nın lideri ve dünyanın en büyük 4. rekyam ve iletişim şirketi Publicis Groupe şirketlerinden halen Türkiye’de Publicis Graphics, Leo Burnett, Starcom, Arc, MS&L bulunuyor. Ayrıca yine Publicis Groupe markaları olan Zenith Optimedia ile Saatchi&Saatchi de dolaylı olarak Güzel Sanatlar üzerinden temsil ediliyor. Publicis ve Yorum, reklamcılık alanında 1992’den beri birlikte çalışıyorlar. Publicis Group Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Maurice Levy, "Türkiye bizim için çok önemli bir ülkedir. Hızla büyüyen ekonomisi yüksek potansiyele sahip" dedi. Maurice Levy, şöyle konuştu: "Halen Türkiye’deki varlığımızı aralarında Publicis Graphics, Leo Burnett, MS&L ve Arc gibi ajansların da bulunduğu birçok temsilcilik ve ortaklıkla sürdürüyoruz. Yorum ise 15 yıla yakındır bizimle iş ilişkisi içinde. İletişimin tüm alanlarında hizmet veren yapısıyla gerçek anlamda bir iletişim grubu yaratmış ve başarılarıyla kendini ispatlamış çok güvendiğimiz ekipler ve yönetimle daha da yakın bir ilişki içinde çalışma kararı alarak çok önemli bir adım atıyoruz."
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!