TBF Erkek Ligleri Direktörü Derya Yannier, "Pazarlama, Medya ve Satış Departmanı'nı geliştirmeye çalışırken, aynı zamanda bu tarz organizasyonlarla kulüplerin gelişimlerine katkıda bulunmak istiyoruz. En büyük amacımız, bakış açımızı ve yol haritamızı size vermek. Bir sonraki zirveye kadar sezon içi yapacağımız uygulamalarla ortak iletişimi kuvvetlendirmeyi ve bu sayede somut adımlar atabilmeyi hedefliyoruz" dedi.
#BasketbolDünyaca ünlü yönetim ve pazarlama gurusu Prof. Dr. Philip Kotler, İstanbul ve Türkiye’nin çok özel ve güçlü bir marka olduğunu vurgulayarak, “ABD’li dostlarımla konuşuyorum; Paris’e gitmekten sıkıldılar. İtalya’ya da gidebilirler ama buraya gelmek istiyorlar. İstanbul çok özel bir marka ama markanızı bir satışçı gibi pazarlamanız gerekiyor. Türkiye hakkında kısa ve öz mesajınız olmalı. İstanbul’dan sevgilerle gibi. Kültürünüz dünya tarafından merak ediliyor. İddianız var, gelenek var, istek var, gideceğiniz yön var” dedi.
#GazetehaberleriPazarlama duayeni Philip Kotler, "Türk kültürü dünya tarafından merak ediliyor. İddianız var, gelenek var, istek var, gideceğiniz yön var. Öncelikle markaları oluşturmada bir beceri oluşturmamız lazım. Para da lazım ama fikir olmalı. Sizin markanızın bir mükemmellik standardı oluşturmaması için hiçbir sebep yok" diye konuştu.
# Philip KotlerDünyaca ünlü yönetim ve pazarlama gurusu Prof. Dr. Philip Kotler Dünya Pazarlama Zirvesi'ne katıldı. Prof. Dr. Philip Kotler: "Global Türk markalarının oluşturulmasının önemli olduğunu düşünüyorum. Türkiye'den birkaç global şirketin çıkmasını istiyoruz." açıklamalarında bulundu. İTO Başkanı Avdagiç: "Daha iyi bir dünya, ancak daha iyi bir pazarlamayla kurulabilir. Philip Kotler, bu yolda önemli bir yol açmıştır. Yeni model ve paradigmalar kazandırmıştır." ifadelerinde bulundu.
#Prof. Dr. Philip KotlerDENİZLİ'de, Türk Telekom'un dijital dönüşümün olanaklarını tüm Türkiye'ye en iyi şekilde sunmak hedefiyle sürdürdüğü çalışmalar doğrultusunda ana sponsor olarak destek verdiği İPZ (İnteraktif Pazarlama Zirvesi) Anadolu etkinliği toplantısı yapıldı. Dijital yaşamın tüketiciler üzerindeki etkilerinden teknolojik trendlere, internetle hayatımıza giren yeni iş yapış biçimlerinden geleceğin markalarına kadar interaktif pazarlamaya dair her şeyin konuşulduğu zirve yoğun ilgi gördü.