Hürriyet sadece bir gazete değil

Güncelleme Tarihi:

Hürriyet sadece bir gazete değil
Oluşturulma Tarihi: Aralık 05, 2013 01:10

Hürriyet Pazarlama Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Birim Gönülşen, Hürriyet'in artık sadece bir gazete değil, her yaştan milyonlarca insana dokunan bir dünya, Hürriyet Dünyası olduğunu söyledi.

Haberin Devamı

Müşteri Çağında Pazarlama Zirvesi 2013'ün açılışında konuşan Gönülşen, bundan tam 65 yıl önce, 1948 yılında, dünyada ve Türkiye'de pek çok ilk yaşandığına dikkat çekti. Gönülşen, "Birleşmiş Milletler, İnsan Hakları Evrensel Bildirgesini kabul etti, biz de kabul oyu verdik. Ülke olarak, bilim, kültür sanat, spor gibi alanlarda birçok başarıya imza attık. O yıl çok önemli birşey daha oldu... Hürriyet Gazetesi yayın hayatına başladı" dedi.

Toplumsal gelişmeleri, darbeleri, savaşları, uzun soğuk savaş yıllarını, Berlin Duvarı'nın yıkılışını, demokrasi tartışmalarını, kültür ve sanat hayatımızı, bilim ve teknolojideki ilerlemeleri, Eurovision heyecanlarını, değişen şehirleri, etkileyen gündemleri ve hayata dair her şeyi Hürriyet'le yaşadığımızı söyleyen Gönülşen, "1948'den itibaren Türkiye'nin amiral gemisi olmuş Hürriyet, bugün yoluna, her geçen gün büyüttüğü filosuyla devam ediyor. Artık sadece bir gazete değil; her yaştan milyonlarca insana dokunan bir "dünya", Hürriyet Dünyası... 65 yıllık genç bir markanın serüvenini dinlemeye hazır mısınız?" diyerek devam etti.

Haberin Devamı

ZİRVEDEN KARELER

Müşteri Çağında Pazarlama Zirvesi 2013, fikirlerin paylaşılmasının üzerinde duruyor. Zirvenin temasına göre bir insan gezegen üzerindeki en iyi ?kre sahip olabilir, Ancak bu fikri dünyayla paylaşamazsa hiçbir işe yaramaz. Bugünün dinleyicileri daha önce hiç olmadığı kadar fazla bilgi bombardımanına tutuluyor. Buna karşın bu ?kirleri gözden geçirecek daha az zamana sahipler. Yani daha fazla bilgi, daha az zaman. Hangi şekli almış olursa olsun, çok az ?kir bu hızlı ve kalabalık ortamda dikkat çekiyor. Çok fazla bilgiyle başa çıkmak için dinleyiciler bilgileri ?ltreliyor. Bununla birlikte bu ortamda çığır açan bazı ?kirler oluyor. Bazıları beklenmeyecek bir hızla küresel dinleyiciler arasında bir virüs gibi yayılıyor.

BASİT DÜŞÜN SES GETİR

Müşteri Çağında Pazarlama Zirvesi 2013’ün bu yılki teması bu ?kir üzerine kurgulandı. Bu düşünce her pazarlamacının müthiş ?kirler oluşturmasına yardımcı olacak basit bir mantra. Bu tema, ?ltreyi aşacak ?kirlerin, dinleyicilerin dikkatini çekecek ?kirler oluşturmasına zemin hazırlama amacını taşıyor. Pazarlamacılar basit düşünmeye devam etmeli, ancak bir yandan da bunları paylaşmalı çünkü bugünün karmaşık piyasasında sonuç sağlayan ?kirleri oluşturmanın tek yolu bu.

Haberin Devamı

Türkiye ve dünyanın önde gelen pazarlama düşünürleri ile uygulayıcılarına ev sahipliği yapacak olan Müşteri Çağında Pazarlama Zirvesi 2013’te, sunumlar ve kapsamlı çalıştaylarla deneyimler paylaşılacak.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!