Migros, dokunduğu herkese yaptığı pozitif katkıyı vurguladığı yeni imaj filmiyle ekranlarda. 70 yıllık köklü geçmişiyle Türkiye’de modern perakendenin kurucusu ve “yeni nesil perakende” anlayışının mimarı olan Migros, yeni kampanyasında “Migros ile İyisin” mesajının altını çiziyor. Kampanya, Migros’un müşterilerine iyi bir alışveriş deneyimi sunmanın ötesine geçerek, tüm ekosistemi üzerinde yarattığı etkiyi ve değeri anlatıyor.
#Sponsorlu İçerikİnteraktif Reklamcılık Derneği IAB, yılın son çeyreğine girerken, reklam ve pazarlama iletişimi sektörünü bir araya getirdi. IAB Connect: Yükselen Trendler etkinliğinde, önümüzdeki yılın stratejileri, yaratıcı uygulama fikirleri, ekonomik beklentiler ve yeni yasal düzenlemeler konuşuldu.
#İnteraktif Reklamcılık DerneğiTürkiye’nin ilk ve tek gastronomi pazarlama ajansı Dude Table, gıda pazarlaması konusundaki çalışmalarını ileriye taşıyacak bir adım atıyor. Dude Table, FOMA Ödülleri (Food Marketing Awards) ile bu yıl ilk kez gıda pazarlaması alanında yapılan çalışmaları ödüllendirecek.
#1İnteraktif Reklamcılık Derneği IAB tarafından ilk kez 2015 yılında düzenlenen ve son 7 yıldır Akbank’ın ana sponsorluğunda Boğaziçi Üniversitesi’nde gerçekleştirilen Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı, bu yıl 10’uncu kez düzenlendi. UniChallenge+, dijital reklamcılık ve pazarlama iletişimi sektörü için genç yetenekler yetiştirmeyi amaçlıyor.
#Unichallenge+Dijital mecralar ve uygulamalar üzerinden yaratıcılık ve iş sonuçları ile reklamların değerlendirildiği ve ödüllendirildiği MIXX Awards Türkiye, İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından on dördüncü kez düzenlendi. Rahmi Koç Müzesi’nde gerçekleştirilen ödül törenine, reklamveren markalar, yayıncı mecralar ve reklam ajansları ile sektör kuruluşlarının temsilcilerinin yanı sıra IAB Kurucu Başkanı Ahmet Pura, IAB Europe Yönetim Kurulu Başkanı Thomas Duhr ve IAB Europe Onursal Başkanı Constantin Kamaras da katıldı.
#MIXX AwardsEYLÜLÜN gelişi ve okulların açılışı, takvime bakılırsa yazın bitişini ifade ediyor olsa da biz Bodrum’da dört mevsim yaşayanlar için aslında yılın en güzel zamanlarının, yani ‘sarı yaz’ın habercisidir. Denizin çarşaf gibi olduğu, güneşin sıcaklığını tatlı tatlı hissettiğiniz ama nemin düşük olması sebebiyle rahatsızlık vermeyen, akşamları inceden bir esintinin hasıl olduğu sofralarda keyifle oturup, geceleri bol oksijenle kafanızı yastığa koyar koymaz uyuyabildiğiniz, tatilcilerin çekilmesiyle normaline dönen trafikte her yere 10 dakikada varabildiğiniz, yer kavgası yaşanmayan, mekanlarda rezervasyon sıkıntı çekilmeyen o en konforlu mevsim artık gelmiştir. Sarı yazın startını verdiğimiz bu süreçte etkinliklerin ve talebin yarımadanın kuzeyinden güneyine, yani aslında ‘merkez’ diye tabir ettiğimiz Kale ve Milta Marina etrafına kaydığını söyleyebiliriz. Biz de bu yazımızda başta bu bölge olmak üzere Bodrum’un 12 ay boyunca açık mekanlarından kendi favorimiz olanları sizinle paylaşalım istedik.
#1Müzik platformu Spotify’ın verilerine göre Türkiye’de halk müziğinin dinleme oranı son dört yıl içinde yüzde 260’ın üzerinde arttı. Bu eskimeyen türün klasikleri ve yeni yorumları Z Kuşağı’nın da ilgisini çekiyor. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı Öğretim Görevlisi Melih Duygulu bunun bir sürpriz olmadığını belirtip bu artışı ‘kitlenin sosyolojik yapısı, doğal yönelimleri, taşralı bağlantıları, siyasal ve inanca dayalı unsurları’na bağlarken şarkıcı Kalben de “Bu doğal, sade ve gerçekçi müzik türünün ilgi görmesi bana çok doğal geliyor” diyor.
#Müzikİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından ilk kez 2015 yılında düzenlenen ve son 6 yıldır Akbank’ın ana sponsorluğunda gerçekleşen Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı, bu yıl 12-23 Haziran tarihlerinde Boğaziçi Üniversitesi’nde katılımcılarıyla tekrar fiziksel olarak buluştu.
#AkbankMarketing Türkiye – BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen ve Deloitte Türkiye’nin jüri değerlendirme sürecine adil ve şeffaf bir rekabet ortamı yaratmak adına uzmanlığıyla katkı sağladığı Brandverse Awards’da ödül töreni bugün gerçekleşiyor. Hilton İstanbul Bomonti Hotel’de gerçekleşecek ödül töreninde sektörün tüm paydaşları gün boyu başarının tadını çıkarırken, yeni iletişim ağları yaratma fırsatını da yakalayacaklar…
#Brandverse AwardsBine yakın işletmenin üye olduğu Eskişehir Sanayi Odası ve dünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık sektörü derneği İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Eskişehirli işletmelerin dijital pazarlamanın sunduğu imkanlardan faydalanarak rekabette öne çıkmaları ile önemli bir iş birliğine imza attılar.
#IABMesleğe 30 yıl önce Zerrin Özer’le başladı. Harun Kolçak, Gülben Ergen, Deniz Seki, Aleyna Tilki, Berkay gibi onlarca önemli isme iletişim danışmanlığı yaptı. Kitaplar yazdı, mekânlar açtı. Meslekte 30’uncu yılını kutlayan Özgür Aras’la buluşup ünlüler dünyasına daldık; star kime denir, şu an yıldız kim sorularına cevap aradık, yıllar içinde değişen ünlülük kavramını ve ünlülerin yaptığı hataları konuştuk: “Meşgul olmadıkları için meşgul edemiyorlar. Ve üretimleri olmadığı halde ortada geziyorlar.”
#Özgür ArasTrendyol, 500 milyon liralık yatırımla Adana’da dev aktarma merkezini hizmete açtı. Depremle birlikte bölgeye önemli bir lojistik destek sağlayan merkez bundan sonra da bölgeye gelen malzemelerin tedariki için faaliyetlerini üç vardiya çalışarak sürdürecek. Ayrıca bölgede üretilen ürünlerin de yurtiçi ve yurtdışına ulaşmasını sağlayarak ekonomik kalkınmaya katkı sağlanması hedefleniyor.
#TrendyolStartup Challenge 2022 sonuçlarını değerlendiren MediaMarkt Türkiye CEO’su Yenal Gökyıldırım, “Geçtiğimiz yıllarda kendisiyle yarışan bu projeyi büyütmeye devam ediyoruz. Bu yıl, yapay zeka, robotik ve data analitiği çok öne çıkıyor. Burada da verimlilik anlayışının söz konusu olduğunu görüyoruz. Data çok bol fakat datayı en iyi şekilde kullanmak için onun analitiğini çok iyi çözmek lazım ki o datalardan bir sonuç üretebilelim. Yapay zekada yaptığımız işlemleri çoklayarak, daha hızlı yaparak sonuç üretilmesi lazım. Türkiye’deki çalışmaları çok titiz, özenle hazırlanmış projeler olarak görüyoruz” diye konuştu.
#MediamarktGülnur Ünal, “Ben O Hayalim” kitabını okurla buluşturdu. Ünal’la kitabında verdiği bilgilerden yola çıkarak; doğru iletişimin sırlarını, içimizdeki gücü uyandırmanın mümkün olup olmadığını ve biten bir ilişkinin ardından ne yapmak gerektiğini konuştuk.
#Gülnur Ünal