Güncelleme Tarihi:
Okan Erol, önceden uzun yıllar Yemeksepeti'nde görev yapmış olup, son dönemde Yemeksepeti CMO’su olarak markanın pazarlama stratejilerini başarılı bir şekilde yürütmüştür.
Sabancı Üniversitesi Yönetim Bilimleri bölümünden mezun olan Erol, İngiltere’de Cranfield Üniveristesi’nde Stratejik Pazarlama alanında yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Erol, kariyerine 2010 yılında Tesco bünyesinde Dijital Pazarlama Yöneticisi olarak başlamış, 2012’den bugüne Yemeksepeti’nde; pazarlama iletişimi, marka yönetimi, CRM, medya planlama, dijital pazarlama, içerik pazarlaması, iş birlikleri, sadakat pazarlaması, kampanya yönetimi, iç iletişim ve kreatif süreç yönetimi gibi farklı görevler yürütmüştür. Okan Erol 1 Ağustos 2023 itibarıyla misli’de CMO olarak yeni görevine başlamıştır.
Okan Erol, misli’de ürün ve markanın geliştirilmesi, pazarlama faaliyetlerinin yönetimi ve büyüme stratejilerinin oluşturulması konularında yönetim ekibiyle birlikte çalışacak, şirketin pazarlama stratejisini güçlendirecek ve Misli'nin büyüme hedeflerine öncü rol oynayarak katkı sağlayacaktır.
Misli'den yeni üyelere 50 TL hediye! Hemen üye ol...