Araştırma şirketi NielsenIQ’nun araştırmasına göre; Türkiye'de online harcamalarla birlikte dinamik bir büyüme gösteren hızlı tüketim ürünleri pazarı toplam satışlarının yüzde 5,7'sine ulaştı. E-ticaret alanında 2021 yılında, 2020’ye kıyasla yüzde 88 büyüme gözlendi. E-ticaret, 2022 yılının ilk 4 ayında, geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 68 büyüme kaydetti.
#NielsenıqNielsenIQ Türkiye ve Pazarlamasyon iş birliği ile gerçekleştirilen Tech Brands Turkey’de Türkiye'nin en teknolojik markaları ödüllerine kavuştu. Bu yıl üçüncü kez markaların teknoloji alanındaki tüketici-marka algısının ölçüldüğü program kapsamında ülkemizin en teknolojik markaları, toplam 40 farklı kategoride ödüllendirildi.
#TeknolojiMigros’un, ThinkNeuro ve NielsenIQ iş birliği ile gerçekleştirdiği ‘Sürdürülebilirlik Algısı ve Pazarın Geleceği’ araştırması tüketicilerde sürdürülebilir ürün algısına ve bunun satın alma üzerindeki etkilerine ilişkin önemli sonuçlar ortaya koydu.
#MigrosNielsenIQ Türkiye ve Pazarlamasyon iş birliği ile gerçekleştirilen Tech Brands Turkey’de Türkiye'nin en teknolojik markaları seçildi. NielsenIQ Türkiye'nin yapmış olduğu araştırma sonucunda, 26 farklı sektörde Türkiye'nin en teknolojik markaları belli oldu.
#TeknolojiBilgi hizmetleri ve tüketici zekası şirketi NielsenIQ ve araştırma şirketi GfK’nın stratejik birleşmesi ile Didem Sekerel Erdogan’ın, NIQ (NielsenIQ + GfK) Türkiye Genel Müdürü ve NielsenIQ Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika E-ticaret Bölge Başkan Yardımcılığına terfi ettiği açıklandı.
#NielsenıqTürkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesi 2022 yılı ilk 8 ay kıyaslamasında yüzde 85 büyüme kaydetti. NielsenIQ’nun araştırmasına göre, 2015 yılından bu yana bileşik yıllık büyüme rakamlarına (CAGR) bakıldığında da gıda kategorisinin yüzde 19, gıda başlığı altındaki tarım ürünlerinin yüzde 19,4, buğday ürünlerinin ise yüzde 24,3 büyüdüğü gözleniyor.
#FMCGŞirketlerin araç filolarını oluşturduğu operasyonel kiralama sektöründe tercihler küçüldü. 2022’nin ilk yarısında sektördeki üst ve orta sınıf araçların payı yüzde 5 azalarak yüzde 13.3 oldu. Tüm Oto Kiralama Kuruluşları Derneği Başkanı İnan Ekici, “Artan maliyetlerinden dolayı müşterilerimiz araç politikalarında değişiklik yaparak daha ekonomik ve düşük donanımlı araçlara yöneliyor” dedi.
#Araç Kiralama