Günümüzde nestle markasını her çeşit üründe görebilmek mümkündür. Nestle, ürün çeşitliliğine sahip olan en büyük firmalardan bir tanesidir. Nestle’nin nerede üretildiğini, hangi ülkeye ait olduğunu ve sahibinin kim olduğunu sizin için derledik.
#Nestle Hangi Ülkenin Markası Ve Nerede Üretiliyor?Beslenmeyle ilgili bazı yanlışlar, yapılan tüm araştırmalara karşın doğru biliniyor; araştırmacılar ne derse desin akıllardan silinmiyor. İşte beslenme söz konusu olduğunda, dünyanın en önde gelen uzmanlarının "Yeter artık" dediği efsaneleşmiş yanlışlar.
#SağlıkAşırı işlenmiş gıdalar günümüzde beslenmenin önemli bir bölümünü oluşturuyor. Üstelik birçoğumuz yiyip içtiğimiz şeylerin bu kategoride olduğundan bile habersiziz. En kötüsü de "sağlıklı alternatifler" olarak tüketilen pek çok şey de aşırı işlenmiş gıdalar arasında yer alıyor. Peki aşırı işlenmiş gıdaları nasıl ayırt edebiliriz?
#BeslenmeAşırı işlenmiş gıdalar son dönemde gündemden düşmüyor. Geçtiğimiz günlerde yayımlanan 30 yıllık bir araştırma da bu gıdaların insan sağlığı üzerindeki etkileri üzerine çarpıcı veriler içeriyor.
#Aşırı İşlenmiş GıdaRekabet Kurulu; Nestle Türkiye, Eti Gıda ve Horizon Hızlı Tüketim Ürünleri Üretim Pazarlama Satış ve Ticaret AŞ hakkında yürüttüğü soruşturmayı tamamladı. Kurul, Nestle Türkiye'ye 260 milyon 183 bin TL idari para cezası verilmesini kararlaştırdı. Aynı zamanda Eti Gıda'ya 36 milyon TL ve Horizon Hızlı Tüketim Ürünleri Pazarlama Satış ve Ticaret AŞ'ye 55 milyon TL ceza verilerek toplamda 351 milyon lirayı aşan ceza uyguladı.
#Rekabet KuruluPolisan Hellas, Yeşil Mutabakat çerçevesinde geri dönüştürülmüş pet şişe kullanımını artırma hedefiyle bu yıl 4 milyon Euro’luk yatırım planı yaptı. Polisan Hellas Ülke Müdürü Cenk Bitlis, “Avrupa ve Balkanlar’ın lider r-pet tedarikçisi olmak için yatırımlarımıza hız verdik” dedi.
#Polisan HellasMamut DNA’sından köfte üretildi... Paskalya kutlamaları başladı... GODIVA’dan bayram çikolatası... Kahve Dünyası’ndan tek kullanımlık kahve... Overdose’dan ‘bütünsel’ iftar... Nestlé’den afet bölgesindeki hayvanlar için sosyal sorumluluk projesi... Yeme-içme dünyasından son gelişmeler burada.
#MamutYemek kültürü savaşta, barışta, tarihin her döneminde yaşanılan siyasal, sosyal ve çevresel olaylara göre etkilenmiştir. Nasıl ki, Covid-19 salgınından etkilen yemek kültürü yaşadığımız iklim değişikliklerinden de etkileneceği aşikar. Dünya üzerindeki nüfus arttıkça, üretim biçimleri ve tüketim alışkanlıkları da değişmekte.
#BursaDünyaca ünlü gıda üreticilerinden Nestle'nin şirket içi yazışmaları basına sızdırıldı. Financial Times tarafından yayımlanan yazışmalarda şirket ürünlerinin yüzde 60'ının sağlık testlerinde başarısız olduğuna yönelik ifadelerde bulunuyor.
#NestleGüne besleyici şekilde başlamanıza yardımcı olan kahvaltı, günlük protein, karbonhidrat, vitamin, mineral ve lif alımına büyük ölçüde katkıda bulunuyor. Dengeli bir kahvaltıda 1 porsiyon tahıl grubu, 1 porsiyon süt ürünleri, 1 porsiyon meyve ve uygun bir protein kaynağı tüketimi öneriliyor. Dengeli bir kahvaltının çocuklar ve yetişkinler için önemli olduğu bilinciyle faaliyetlerini sürdüren Nestlé Kahvaltılık Gevrekler, sütün sevilen markası Pınar Süt ile iş birliğine 2021 yılında da devam ediyor ve besleyici kahvaltılara lezzet katıyor.
#NestleValilik, belediye, kurum ve STK’lar misafirlerine, ziyaretlerde anı olması adına çeşitli hediyeler verirler. Son dönemde bu konuda güzel bir uygulama ile misafirlere bölgeyi, şehri, şehrin ürünlerini, şehrin ve ülkenin değerlerini anlatan kitaplar verilmeye başlandı.
#Bursa80 yılı aşkın bir süredir evcil hayvanların sağlıklı beslenmesinde öncülüğünü sürdüren Nestlé Purina, Felix markası ile Dünya Hayvanları Koruma Günü için gerçekleştirdiği sosyal sorumluluk projesinin 4. senesinde bir kez daha #Sendepatile diyor. Sosyal medya üzerinden #SenDePatile hashtagiyle yapılan paylaşımlar sayesinde barınaklardaki hayvanlara mama bağışlanacak. Hedef 5 ton mama için 5 milyon adım.
#FelixCMO Summit 2018’de pazarlamanın usta isimleri, CMO’ların değişen rollerini, pazarlama, finans ve marka ekseninde değer yönetim karmasını, pazarlamada davranış mimarlığı, dijital dönüşüm ve marketing 5.0 başlıklarını masaya yatırdı.
#CMO Summit 2018