Güncelleme Tarihi:
Besleyici ve sağlıklı evcil hayvan ürünleri alanında dünya lideri Nestlé Purina, Felix markası ile birlikte barınaklarda ve sokaklarda zor koşullarda yaşamlarını sürdürmeye çalışan hayvanların ihtiyaçlarını karşılamaya devam ediyor. Nestlé Purina, 4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü’ne özel düzenlediği ve artık gelenekselleşen sosyal sorumluluk projesi #Sendepatile ile hayvanlara mama bağışında bulunacak.
Bu yıl 4.’si yapılacak kampanya kapsamında, hayvanseverlerin attıkları adım sayısının ekran görüntüsünü Instagram veya Twitter üzerinden @felixturkiye hesabını mentionlayarak ve #Sendepatile hashtagi ile paylaşmaları durumunda, Nestlé Purina yaptığı 5 ton mamaya ek olarak 5 ton daha mama yardımında bulunacak. 5 ton mama için hedef 5 milyon adım.
Hayvan dostu paylaşımların yardıma muhtaç hayvanlara destek için farkındalık yaratmasını amaçlayan ve 2016 yılından bu yana yapılan bu kampanya kapsamında şu ana kadar 30 ton mama bağışı yapıldı.