Her sekiz kadından birini etkileyen meme kanserinde erken tanı hayat kurtarıyor. Nesfit’in 11 yıl önce meme sağlığı farkındalığını artırmak için hayata geçirdiği Pembe Kurdele projesi, MEMEDER iş birliği ve Migros’un destekleriyle binlerce kadına ulaşıyor. Nestlé Kahvaltılık Gevrekler İş Birimi Genel Müdürü Burçin Alev Ekşi, “Meme kanseri tanısı son 20 yılda iki kat artarken, erken tanı tedavi şansını yükseltiyor. Pembe Kurdele ile kadınları bilgilendiriyor, tanı ve tedavilere katkı sağlıyoruz” diyor.
#Sponsorlu İçerikİstanbul’un en önemli koşu etkinliklerinden biri olan adidas Geyik Koşuları, adidas ile yenilendiği 2017 senesinde bir ilki gerçekleştirdi ve 8 Temmuz’da koşucularını Belgrad Ormanı’nın sürprizli ve saf kalmayı becermiş özel parkurunda gece koşusuna davet etti.
#Adidas Geyik KoşularıLİF, vitamin ve minerallerle zenginleştirilmiş, vanilyadan fındığa, kurutulmuş meyvelerden keten tohumuna kadar farklı karışımlarla ‘sağlıklı aktif yaşam’ sürmek isteyenleri damak zeklerinden yakalayan firmalar, öğün yerine geçen ürün pazarının 350 milyon liralık hacme ulaşmasını sağladı.
Nestle, Bursa Karacabey’de 85 milyon lira yatırdığı kahvaltılık gevrek fabrikasını açtı. 10 bin tonun üzerinde kapasitesi olan ve yerli hammaddeyle üretime geçen fabrikadan Ortadoğu ve Kuzey Afrika ülkelerine ihracat yapılacak. Fabrika, 14 ülkenin bulunduğu 191 milyon nüfuslu pazara hitap edecek.