Nestle Türkiye’deki hedefini büyüttü

Güncelleme Tarihi:

Nestle Türkiye’deki hedefini büyüttü
OluÅŸturulma Tarihi: Nisan 16, 2004 00:00

1909’dan beri Türkiye’de olan Nestle, 2009’da Türkiye cirosunu yarım milyar dolara çıkartmayı hedefliyor.DÃœNYACA ünlü gıda firması Nestle 1909’da Karaköy’de küçük bir dükkan ile girdiÄŸi Türk pazarındaki 100’ncü yılı olacak 2009’da 500 milyon dolarlık ciro hedefliyor. Yeni ürünleri meyveli buÄŸday gevreÄŸi Nesfit&Fruits’in tanıtımında konuÅŸan Nestle Türkiye Kurumsal Ä°liÅŸkiler Direktörü Ahter Kutadgu, ÅŸirket olarak dünyadaki büyük potansiyellerini ülkemize tam anlamıyla yansıtamadıklarını, ancak önümüzdeki dönemde Türkiye’nin lider beslenme markası olmayı amaçladıklarını söyledi. Kutadgu, sektörün geleceÄŸini belirleyen trendlerin gıdayı bir yaÅŸamsal ihtiyaçtan çok, ‘iyi yaÅŸama’ aracına dönüştürdüğünü vurgulayarak, ‘Yeni vizyonumuz ve ürünlerimizle dünyada ve Türkiye’de gıda sektöründe model olmak istiyoruz. Bu amaçla geliÅŸmeye çok açık olan Türkiye pazarında 500 milyon doları aÅŸan ciro hedefimizi de gerçekleÅŸtireceÄŸimize inanıyoruz’ ÅŸeklinde konuÅŸtu. Büyük grupların da ilgi göstermeye baÅŸladığı gıda pazarında yaÅŸanan rekabetin kendileri için olumlu bir etkisinin olacağını belirten Kutadgu, ‘Türkiye’deki gıda sektörünün yüzde 60’ı kayıtdışı. Bu nedenle sektör gerektiÄŸi kadar büyüyememiÅŸ. Ayrıca markasız ve saÄŸlıksız ürünlere de sıklıkla rastlanıyor. Bizim amacımız böyle bir ortamda kaliteyi ve tüketici bilincini artırmak’ dedi. Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!