CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, abonelerinin müşteri işlem merkezleri dışındaki yerlere fatura ödememesi gerektiğini belirterek, "İstanbul'da halen 700 binin üzerinde müşteri faturasını korsan olarak ifade edilebilecek ödeme noktalarına yapıyor" ifadesini kullandı.
#CK Boğaziçi ElektrikCK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, yaklaşık 700 bin abonenin korsan olarak ifade edilen noktalardan fatura ödediğini, bu sırada fatura başına ekstra 1.5 ila 2 lira işlem ücreti alındığını belirterek, “Bu da vatandaşın cebinden yılda yaklaşık 20 milyon liranın korsana gittiğini gösteriyor. Üstelik güvenli olmayan bu noktalarda vatandaşın parasını alıp hiç ödeme yapmayan ya da geç ödeyerek tüketiciyi mağdur edenler de var” dedi.
#Elektrik Aboneleriİstanbul’un Avrupa Yakası başta olmak üzere 81 ilde toplam 4,5 milyon aboneye hizmet veren CK Boğaziçi Elektrik, Müşteri İşlem Merkezleri (MİM) sayısını 200’e ulaştırdı. Şirket, elektrikte serbest tüketici limitinin düşmesiyle birlikte oluşan ihtiyaca daha hızlı yanıt vermek için yıl sonuna kadar Türkiye çapında 275 MİM’e ulaşacak.
#CK Boğaziçi Elektrikİstanbul’un Avrupa Yakası başta olmak üzere 81 ilde toplam 4,5 milyon aboneye hizmet veren CK Boğaziçi Elektrik, Müşteri İşlem Merkezleri (MİM) sayısını 200’e ulaştırdı. Şirket, elektrikte serbest tüketici limitinin düşmesiyle birlikte oluşan ihtiyaca daha hızlı yanıt vermek için yıl sonuna kadar Türkiye çapında 275 MİM’e ulaşacak.
#CK Boğaziçi15 Temmuz’da gerçekleşen başarısız darbe girişimi şirketlerin gelecek planlarını etkilemedi. 4.2 milyon abonesiyle Türkiye’nin önde gelen elektrik perakende şirketi olarak hizmet veren CLK Boğaziçi Elektrik, saha operasyonları ve müşteri hizmet merkezleri için geçen haftadan bu yana 73 kişilik yeni istihdam sağladı. Bu şirketin toplam çalışan sayısının yüzde 20 artması anlamına geliyor.
#CLK Boğaziçi ElektrikSosyal medya fenomenleri üzerinden kara paranın nasıl aklandığının izini sürdük. Nasıl fenomen yapılıyor? Neden fenomenler seçiliyor? Neden güzellik merkezleri tercih ediliyor? Fenomenler paranın yüzde kaçını alıyor? İşte tüm bu soruların cevabını araştırdık.
#FenomenlerPazarlama operasyonlarını dijitalde fark yaratan araçlarla zenginleştirerek, müşterileri ile temaslarına akıl kattıklarını belirten Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “KOBİ ve kurumsal müşterilerimizin geride kalmaması adına onları baştan uca dijitalleştirmeye özen gösteriyoruz. Hedefimiz, vizyonumuza paralel olarak, telekomünikasyon sektöründe bir ilk olan tamamen dijital satış yolculuğunu sağlamak. Bu hedefe ek olarak, insana bağlı olma halini ortadan kaldırmaya, insan kaynaklı hataları en aza indirerek hatalardan kaynaklanan maliyetleri düşürmeye ve müşteri deneyimini daha da iyileştirmeye gayret gösteriyoruz” dedi.
#Sponsorşu İçerikPazarlama operasyonlarını dijitalde fark yaratan araçlarla zenginleştirerek, müşterileri ile temaslarına akıl kattıklarını belirten Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “KOBİ ve kurumsal müşterilerimizin geride kalmaması adına onları baştan uca dijitalleştirmeye özen gösteriyoruz. Hedefimiz, vizyonumuza paralel olarak, telekomünikasyon sektöründe bir ilk olan tamamen dijital satış yolculuğunu sağlamak. Bu hedefe ek olarak, insana bağlı olma halini ortadan kaldırmaya, insan kaynaklı hataları en aza indirerek hatalardan kaynaklanan maliyetleri düşürmeye ve müşteri deneyimini daha da iyileştirmeye gayret gösteriyoruz” dedi.
#Vodafone TürkiyeTurkcell'de numara değişikliği sıklıkla kullanılan uygulamalar arasındadır. Özellikle kullanım alanı bakımından önem taşıyan uygulamalar arasında yer almaktadır. Bu bakımdan Turkcell'de numara nasıl değiştirilir? Turkcell telefon numarası değiştirme işlemi konusunu öğrenebilir ve buna göre rahatlıkla bu uygulamayı kullanabilirsiniz. Turkcell'de numara nasıl değiştirilir? Turkcell telefon numarası değiştirme işlemi ve ücreti konusunu detayları derledik.