Her üç günde 1 'Müşteri İşlem Merkezi' açıyor

Güncelleme Tarihi:

Her üç günde 1 Müşteri İşlem Merkezi açıyor
Oluşturulma Tarihi: Aralık 30, 2015 14:56

Türkiye’nin en yaygın enerji perakende bayi kanalına sahip şirketi CLK Boğaziçi Elektrik, yeni kurumsal kimliği çerçevesinde hayata geçirdiği Müşteri İşlem Merkezleri’nin (MİM) sayısını 100’e çıkardı.

Haberin Devamı

2015 yılının Mart ayından itibaren her üç günde 1 MİM açılışına imza atarak ‘kapsama alanı en hızlı büyüyen perakende firmaları’ arasına giren CLK Boğaziçi Elektrik’in 100’ncü MİM şubesi İstanbul Beşiktaş, Çarşı 30 Aralık Çarşamba günü hizmete girdi. CLK Boğaziçi Elektrik, şimdiye kadar 3 milyon lira yatırım yaptığı 100 MİM dönüşümü ile birlikte geçmişte sadece fatura tahsilatı yapılan vezneleri, müşteriyle yüz yüze direkt iletişim kurabileceği ve çeşitli avantajların sunulduğu kurumsal noktalar haline getirdi.

MİM SAYISI HAZİRAN’DA 150’YE ULAŞACAK

100’ncü MİM açılışında konuşan CLK Boğaziçi Elektrik CEO’su İbrahim Gümüşlü, sayıları 230 olan elektrik faturası tahsilat veznelerini MİM çatısı altında modern ihtiyaçları karşılamak ve kurumsal kimliğe uygun hale getirmek için büyük bir dönüşüm başlattıklarını söyledi.

Haberin Devamı

Bu sayede müşteriye İstanbul’un Avrupa Yakası’nın her noktasında dokunma fırsatı elde ettiklerine dikkat çeken İbrahim Gümüşlü, “NKolay işbirliğiyle Haziran ayına kadar dönüşümünü hayata geçirdiğimiz mevcut MİM sayımızı 150’ye çıkartmayı planlıyoruz. İstanbul’un perakende yoğunluğuna göre yaptığımız bu dönüşümle kapsama alanımız nüfusun yüzde 85’ine hitap edecek” ifadelerini kullandı.

MİM’lerin sayısının artmasıyla enerji sektöründe ihtiyaç duyulan kurumsallaşmaya örnek oluşturacaklarını anlatan Gümüşlü, iş ortaklarıyla birlikte ihtiyaçlara yönelik özel çözümler ürettiklerini ifade ederek, "Artık işimiz sadece elektrik iletip faturayı tahsil etmek değil, müşteriye odaklanarak daha fazla değer yaratmaktır" dedi.

İNDİRİMLİ ELEKTRİK DE ALINABİLİYOR

CLK Boğaziçi Elektrik, geçmişte fatura tahsilatlarının yapıldığı vezneleri günümüz şartlarına göre dönüştürmeyi hedeflediği yapılanma kapsamında MİM’lerin tek çatı altında tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılayan noktalar haline gelmesini planladı. NKolay işbirliğindeki dönüşümle birlikte artık MİM’ler enerji hizmetini müşterilerin yararına olacak pazarlama ürünleri ile beraber sunacak ve uçtan uca hizmet verecek şekilde gelişiyor.

 

BAKMADAN GEÇME!