‘Serbest’ talebine yetişmek için MİM sayısını 200’e çıkarttı

Güncelleme Tarihi:

‘Serbest’ talebine yetişmek için MİM sayısını 200’e çıkarttı
Oluşturulma Tarihi: Mart 07, 2017 12:15

İstanbul’un Avrupa Yakası başta olmak üzere 81 ilde toplam 4,5 milyon aboneye hizmet veren CK Boğaziçi Elektrik, Müşteri İşlem Merkezleri (MİM) sayısını 200’e ulaştırdı. Şirket, elektrikte serbest tüketici limitinin düşmesiyle birlikte oluşan ihtiyaca daha hızlı yanıt vermek için yıl sonuna kadar Türkiye çapında 275 MİM’e ulaşacak.

Haberin Devamı

TELEKOM VE FİNANS SEKTÖRÜ OYUNCULARINI GERİDE BIRAKTI

Şirket, müşteri merkezlerinde başlattığı kurumsal dönüşüm ile Türk enerji sektöründe de bir ilke imza attı. 9,5 milyon nüfusa sahip İstanbul Avrupa Yakası başta olmak üzere Türkiye’nin 81 ilinde 4,5 milyon müşteriye elektrik satışı yapan CK Boğaziçi Elektrik, hizmet verdiği nokta bakımından telekom ve finans sektörünün önde gelen oyuncularını bile geride bıraktı. İstanbul Avrupa Yakası’nda 200’ü kurumsal dönüşümünü tamamlamış MİM olmak üzere toplam 230 noktada müşterilerine hizmet veren CK Boğaziçi Elektrik’e en yakın finans sektörü oyuncusu bankanın şube sayısı 165, telekom GSM sektörü şirketinin ise en fazla 202 adet hizmet noktası bulunuyor.

2017 SONUNDA 275’E ÇIKACAK
Özelleştirmeden önce hizmet noktalarında bekleme süresinin 1-3 saat arasında değiştiğine işaret eden CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, “Bugün yenilenmiş Müşteri Hizmet Merkezleri’mizde bu süre 10 dakikalara kadar inmiş durumda. Hizmet kalitesini en yüksek düzeye çıkarmayı hedefleyen şirketimizin yatırımları devam ediyor. Yaygınlaşan MİM noktalarımız ile buralarda hizmet verdiğimiz müşterilerimizin sayısı yüzde 40 artış ile aylık 1,4 milyon adede çıktı. CK Boğaziçi Elektrik olarak 2017 sonunda 275 MİM’e ulaşmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

Haberin Devamı

TÜM İŞLEMLER TEK ÇATI ALTINDA TOPLANIYOR
CK Boğaziçi’nin başlattığı yeniden yapılanma süreci ile geçmişte sadece fatura tahsilatı yapılan noktalar, başta abonelik başvurusu olmak üzere, fatura takibi, ödeme, sorgulama gibi müşterilerinin her türlü ihtiyacına yanıt veren bir yapıya dönüştü. MİM’ler tek çatı altında müşterilerin tüm ihtiyaçlarını karşılayan noktalar haline geldi. Kurumsal dönüşümle birlikte, müşteriler bu noktalardan indirimli elektrik başvurusu da yaparken, ayrıca diğer kurum ve kuruluşlara ait fatura ödeme, para transferi ve benzeri diğer işlemler de gerçekleştirilebiliyor.

 

BAKMADAN GEÇME!