Güncelleme Tarihi:
Şirket, elektrikte serbest tüketici limitinin düşmesiyle birlikte oluşan ihtiyaca daha hızlı yanıt vermek için yıl sonuna kadar Türkiye çapında 275 MİM’e ulaşacak. CK Boğaziçi’nin başlattığı yeniden yapılanma süreci ile geçmişte sadece fatura tahsilatı yapılan noktalar, başta abonelik başvurusu olmak üzere, fatura takibi, ödeme, sorgulama gibi müşterinin her türlü ihtiyacına yanıt veren bir yapıya dönüştü. MİM’ler tek çatı altında müşterilerin tüm ihtiyaçlarını karşılayan noktalar haline geldi. CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, “Kurumsal dönüşümle birlikte, müşteriler bu noktalardan indirimli elektrik başvurusu da yaparken, ayrıca diğer kurum ve kuruluşlara ait fatura ödeme, para transferi ve benzeri diğer işlemler de gerçekleştirebiliyor” dedi.