MİM şubeleri 200 noktaya ulaştı

Güncelleme Tarihi:

MİM şubeleri 200  noktaya ulaştı
Oluşturulma Tarihi: Mart 11, 2017 20:52

İSTANBUL’un Avrupa yakası başta olmak üzere 81 ilde toplam 4.5 milyon aboneye hizmet veren CK Boğaziçi Elektrik, Müşteri İşlem Merkezleri (MİM) sayısını 200’e ulaştırdı.

Haberin Devamı

Şirket, elektrikte serbest tüketici limitinin düşmesiyle birlikte oluşan ihtiyaca daha hızlı yanıt vermek için yıl sonuna kadar Türkiye çapında 275 MİM’e ulaşacak. CK Boğaziçi’nin başlattığı yeniden yapılanma süreci ile geçmişte sadece fatura tahsilatı yapılan noktalar, başta abonelik başvurusu olmak üzere, fatura takibi, ödeme, sorgulama gibi müşterinin her türlü ihtiyacına yanıt veren bir yapıya dönüştü. MİM’ler tek çatı altında müşterilerin tüm ihtiyaçlarını karşılayan noktalar haline geldi. CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, “Kurumsal dönüşümle birlikte, müşteriler bu noktalardan indirimli elektrik başvurusu da yaparken, ayrıca diğer kurum ve kuruluşlara ait fatura ödeme, para transferi ve benzeri diğer işlemler de gerçekleştirebiliyor” dedi.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!