CLK Boğaziçi Elektrik çalışan sayısını yüzde 20 artırdı

Güncelleme Tarihi:

CLK Boğaziçi Elektrik çalışan sayısını yüzde 20 artırdı
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 03, 2016 10:59

15 Temmuz’da gerçekleşen başarısız darbe girişimi şirketlerin gelecek planlarını etkilemedi. 4.2 milyon abonesiyle Türkiye’nin önde gelen elektrik perakende şirketi olarak hizmet veren CLK Boğaziçi Elektrik, saha operasyonları ve müşteri hizmet merkezleri için geçen haftadan bu yana 73 kişilik yeni istihdam sağladı. Bu şirketin toplam çalışan sayısının yüzde 20 artması anlamına geliyor.

Haberin Devamı

Türkiye’de faaliyet gösteren bazı şirketler 15 Temmuz’da gerçekleşen başarısız darbe girişimin ardından yatırım planlarını ‘inadına’ artırma yoluna gidiyorlar.

4.2 milyon abonesiyle Türkiye’nin önde gelen elektrik perakende şirketi olarak hizmet veren CLK Boğaziçi Elektrik, saha operasyonları ve müşteri hizmet merkezleri için geçen haftadan bu yana 73 kişilik yeni istihdam sağladığını açıkladı. Bu şirketin toplam çalışan sayısının yaklaşık yüzde 20 artması anlamına geliyor.

Gelecek dönemde Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından belirlenen serbest tüketici limitlerinin sıfırlanmasıyla tüm vatandaşların kendi elektrik şirketini seçebileceğini, bu sayede piyasanın liberalleşme sürecinin alanını genişleteceğini öngördüklerini belirten CLK Boğaziçi Elektrik Bireysel Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Direktörü Hakan Uzun, bu nedenle daha iş gücünü artırma kararı aldıklarını belirtti.

Haberin Devamı

‘BERABERLİK ORTAMI GÜVEN VERİYOR’
15 Temmuz akşamı Türkiye’de yaşanan başarısız darbe girişiminin ardından meydana gelen birlik ve beraberlik ortamının geleceğe yönelik olumlu sinyaller verdiğini kaydeden Hakan Uzun, “Daha önceden planladığımız doğrultuda saha satış gücümüzü artırmak için işe alımlar yapmaya karar vermiştik. 15 Temmuz sonrasında bu kararımızın arkasında durduk. CLK Boğaziçi Elektrik şirketi olarak bizim planlarımızda bir değişiklik olmayacak. Türkiye’nin geleceğine inandığımız için bu yatırımlarımıza aralıksız devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Şirket, yeni istihdam edeceği 73 kişi ile sayısı 220’ye varan Müşteri İşlem Merkezleri’nde müşteri ile bire bir temas kurarak memnuniyeti artırmaya yönelik faaliyetlerde bulunmayı planlıyor.

 

BAKMADAN GEÇME!