Ay Yapım imzalı Çukur dizisinin yeni sezonu için geri sayım sürerken kadroyla ilgili sürpriz bir açıklama geldi. 4. Sezonuyla kaldığı yerden devam edecek olan Çukur’un kadrosuna İrem Sak katıldı. İrem Sak haberiyle birlikte yeni sezon tarihine yönelik araştırmalar hız kazandı. Peki, Çukur yeni sezonu ne zaman başlayacak?
#Çukur Ne Zaman Başlayacak?İstanbul, Ankara ve İzmir gibi kentlerde yılbaşı gecesine evinde girenler en çok hindi, kuruyemiş, meyve-sebze tüketti. Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF) Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Altunbilek, “Bu yıl en çok satan ürün ise çiğköfte oldu. Marketlerde ve çiğköftecilerde satışlar yüzde 100’e yakın arttı” dedi.
#En Çok31 Aralık gecesi milyonlarca kişi yeni yıla evinde girdi. Bu durum market cirolarına da yansıdı. 2017’ye göre yılın son iki günü market ciroları yüzde 50 artış gösterdi. Bir önceki yıla göre 31 Aralık gecesi marketlerde çiğköfte satışı yüzde 100’e yakın artış gösterdi.
#Türkiye Perakendeciler FederasyonuTürkiye'deki ilk ve tek kadın odaklı kariyer etkinliği olan “Genç Kadın Kariyer Günü” etkinliği fırsatlar ve sürprizler ile katılımcıları buluşturmaya devam ediyor. Bu yıl 3’üncüsü gerçekleşecek TurkishWIN Genç Kadın Kariyer Günü, 4 Mart’ta Maltepe Üniversitesi’nde olacak.
#Turkish WinMondelēz International bünyesinde bulunan ve şeker kategorisinin lider markalarından biri olan Jelibon, BA Life Marketing ve Migros ile sosyal sorumluluğu yüksek bir kampanyaya imza attı. BA Life Marketing tarafından yürütülen “Jelibon Migros Şenliği” kampanyasına katılanlar çekilişsiz kurasız resim, bale, dans veya enstrüman kursu kazanıyor.
#Mondelēz InternationalKilo problemi, Türkiye genelindeki çok sayıda kişinin problemi. Perakende sektörünün önde gelen oyuncularından Migros, geliştirdiği 'İyi yaşam uygulamaları'ndan birini açıkladı. Mobil cihazlarına, uygulamayı indiren kişiler kampanyaya katılabiliyor. Her gün 10 bin ve üzeri adım atan kişiler belli bir kazanç elde ediyor.
#Money ClubMigros, verimlilik stratejisi ile 80 mağazanın yatırım tutarı kadar tasarruf sağladı. Genel Müdür Özgür Tort, “Büyümeye devam ederken teknoloji yatırımlarımız da hızlandı. Artık müşterimizi kapıdan girdiğinde tanıyan ve ona özel indirim ve bedavaları sunan sistemimiz var” dedi.
Çoğu insan sevmez ama Ayhan Sicimoğlu gibi söyleyecek olursak, ben resmen kuşkonmazın ‘hastasıyım’. Bahar geldiğinde kiminin canı göbekli marul, kiminin canı taze bakla çeker; Mart yüzünü göstermeye görsün ben kuşkonmaz diye sayıklamaya başlarım. Ama bu seneki fiyatlarını görünce boynu bükük kaldım.
Shell & Turcas ve Migros, tüketicinin kartlı harcamalarında ilk iki sırayı gıda ve akaryakıtın almasından yola çıkarak market ve akaryakıt harcamalarını avantaja dönüştürmeyi amaçlayan yeni bir işbirliğine gitti. Toplam 11 milyon Shell ve Migros müşterisini kapsayacak işbirliğine göre Migros Money Club kart sahibi tüketiciler hem gıda hem de akaryakıt harcamalarından kazanırken, elde ettikleri puanlarla ayda bir sepet alışverişi ya da ortalama 100 kilometrelik yakıtı bedavaya getirebilecekler.