mobil pazarlama haberleri sayfasında mobil pazarlama hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 1405 mobil pazarlama haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
50 ülkede, 800 üye ile faaliyet gösteren MMA’in (Mobil Pazarlama Birliği) Türkiye oluşumu, günümüzün en önemli sosyal dinamikleri arasında gösterilen mobil teknolojilerin, küresel bilgi birikimini ülkemize taşımaya ve 100’e yakın üyesiyle mobilin gelişimine katkıda bulunmaya devam ediyor.
#Mma ForumVodadofone Mobil Pazarlama ve Marka İşbirliktelikleri Kıdemli Müdürü E. Emre Kanaat, mobil pazarlamanın geleceği ile ilgili öngörülerini bizlerle paylaştı. Öncelikle hayatımıza mobil finansal ürünler girmeye başladı. Tüketiciler, internet dünyasında ve fiziksel dünyada işlemlerini mobil ödemeyle tamamlayabiliyorlar.
#Mobil PazarlamaVodafone Mobil Pazarlama ve Marka İş birliktelikleri Kıdemli Müdürü E. Emre Kanaat, 2013 yılını mobil pazarlama açısından değerlendirdi. Son 8-9 yılda mobil pazarlama olgunlaştı.Mobil, hayatın içerisindeydi. Akıllı cihazların artmasıyla birlikte uygulamalar da hayatın içerisine girmeye başladı.
#Wise TvMarkaların, sosyal medya stratejilerini kurgularken dikkat etmesi geren noktaları Avea Mobil Bağlantı Direktörü Baran Yurdagül'e sorduk. '' Sosyal medya stratejileri kurgulanırken nelere dikkat edilmeli? Sosyal medyayı etkin kullanabilmek için neler yapılmalı?"
#Sosyal MedyaAvea Mobil Bağlantı Direktörü Baran Yurdagül, markaların mobil kanalda varlıklarını sürdürebilmeleri için yapması gerekenleri paylaştı. '' Mobil kanalda nasıl bir strateji kurulmalı? Mobilin markalar için önemi nedir? Markalar, mobil mecralara nasıl bakmalı?"
#Baran YurdagülAvea Mobil Bağlantı Direktörü Baran Yurdagül, mobil pazarlamanın Türkiye'de geldiği seviyeyi sizler için anlattı. ' Türkiye'de mobil pazarlamada gelinen nokta nedir? Türkiye'de mobil pazarlama çalışmaları ne seviyede? Türkiye'nin mobil pazarlamadaki geleceği nasıl şekilleniyor? '
#Mobil PazarlamaHayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü, Türkiye İş Kurumu Genel Müdürlüğü ve Türkiye Vodafone Vakfı işbirliğiyle hayata geçirilen “Dijital Benim İşim” projesi kapsamında “Dijital Pazarlama” eğitimi alan kadınlar arasında Sosyal Medya Kampanya Yarışması düzenlenecek. Yarışmacılar seçtikleri bir küçük işletmenin sosyal medya hesaplarını 1 ay boyunca yönetecek. Başvurular 21 Mayıs’a kadar devam edecek.
#VodafoneDijital pazarlama, son zamanlarda çok daha güçlü bir şekilde hayatımızda yer edinmeye başladı. Bu kavramla birlikte ticaretteki rekabet sanal ortama taşındı. Dijital pazarlamaya ayak uydurabilmek için gerek kurumsal gerekse bireysel ihtiyaçlar çerçevesinde birçok teknik geliştirildi. Peki dijital pazarlama için hangi teknikler uygulanıyor? Yeni başlayanlara rehber olması niyetiyle hazırladığım bu yazıyı okuyarak teknikler hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.
#Hürriyetİşletmelerin dijital iş ortağı Vodafone Business, sunduğu dijital pazarlama çözümleri ile ekonominin can damarı KOBİ’leri bugünün ve geleceğin dijital dünyasına hazırlıyor. Vodafone Business, KOBİ’lerin pandemi döneminde kaybettikleri müşteri potansiyelini yerine koymaları ve büyümeye devam etmeleri için gerekli çözümleri 3 ana başlıkta topladı. Dijitalleşme Testi, Dijital&Mobil Pazarlama ve E-Ticaret çözümleriyle KOBİ’lere rehberlik eden Vodafone Business, KOBİ’lerin hem verimliliklerini artırıp tasarruf etmelerini hem de hedef kitlelerine ve potansiyel müşterilerine dijital kanallardan kolayca ulaşarak işlerini büyütmelerini sağlıyor.
#VodafoneTürkiye Vodafone Vakfı desteğiyle Türkiye İş Kurumu Genel Müdürlüğü ve Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü işbirliğiyle hayata geçirilen “Dijital Benim İşim” projesiyle, 18 yaş üstü kadınlara sınıf içinde ve dijital ortamda “Dijital Okuryazarlık” ve “Dijital Pazarlama” eğitimleri verilecek. Projenin ilk yılında 11 ilde yaklaşık 12 bin kadına eğitim verilmesi hedefleniyor.
#VodafoneCovid-19 pandemisi başta sağlık ve sonrasında da eğitim olmak üzere bütün sektörleri etkiledi. Dünyayı sadece sağlık olarak tehdit etmekle kalmadı, eğitim konusunda bir krize soktu. Bunun atlatılması için farklı uygulamalara geçildi ve en büyük payı uzaktan eğitim, e-öğrenme, TV ve radyoyla öğrenme gibi çözümler sağladı. Bu sayede eğitim sektöründe uzaktan eğitim ve çevrimiçi öğrenmeye dayanarak eğitimin sürdürülmesi ilk aşamada pandemiden etkilenen öğrencilerin eğitimlerine ara vermemesi anlamında etkili ve yararlı oldu.
#Uzaktan EğitimMobil uygulama fuarı Mobilefest, 21-24 Kasım 2019 tarihleri arasında Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi’nde kapılarını ziyaretçilere açıyor. Yeni nesil fuarcılık anlayışını teknoloji ile birleştiren expoHIS tarafından düzenlenen Mobilefest’in sponsorları arasında Google ve Facebook gibi teknoloji dünyasının devleri de yer alıyor. Mobil uygulamaların tüm bileşenlerinin Mobilefest’te buluşacağını kaydeden expoHIS Etkinlik Direktörü Kenan Onak, Mobilefest kapsamında gerçekleştirilecek etkinliklerle 4 gün boyunca Türkiye’nin gündeminin mobil uygulamalar olacağını belirtti. Onak, Mobilefest’in Türkiye pazarına yönelik olarak sunduğu fırsatlara ilişkin açıklamalarda bulundu.
#UygulamaRelated Digital, teknoloji, altyapı ve operasyon alanlarında yaptığı yatırımların ardından müşteri memnuniyeti için düğmeye bastı. Bu kapsamda; 200’den fazla büyük ölçekli şirket ile 250’yi aşkın KOBİ’nin katılımıyla gerçekleşen müşteri memnuniyeti araştırmasına göre Related Digital’in tavsiye edilme oranı yüzde 95 seviyesine ulaştı.
#Related DigitalMarkalar tarafından geleneksel mecralara yapılan reklam yatırımları hızla azalırken, dijital ve mobil reklam pazarı büyümeye devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde MMA Türkiye (Mobil Pazarlama Birliği) tarafından yayımlanan Mobil Reklam Harcama Araştırması’nda, son 1 yılda gerçekleşen mobil reklam yatırımlarının 1 milyar 503 milyon TL’ye ulaştığı açıklandı.
#ReklamTürkiye’nin en büyük bankalarından Akbank, DMP yatırımı için Adform DMP ile karar verdi. Yaklaşık 6 ay süren DMP karar sürecinin sonunda Akbank, ihtiyaç duyduğu çözüme dünyanın en büyük bağımsız reklam teknoloji şirketlerinden Adform’un DMP ürünü ile ulaştı.
#AkbankMobil Pazarlama Birliği (Mobile Marketing Association / MMA) Türkiye’nin davetlisi olarak ülkemizi ziyaret eden Blis İçgörü Departmanı Yöneticisi Alex Wright, mobil cihazlardan paylaşılan lokasyon verilerinin doğru kullanımıyla, tüketici davranışlarının önceden tahmin edilebileceğini söyledi.
#BilimAkıllı telefonlarımızın ekranlarında gördüğümüz reklamları, dizüstü ya da masaüstü bilgisayarlarımızda gördüklerimize oranla on kata varacak şekilde daha hızlı algılıyoruz. Mobil Pazarlama Birliği (Mobile Marketing Association / MMA) EMEA Yönetici Direktörü Chris Babayode, 2018 yılının en önemli mobil pazarlama buluşması olarak gösterilen MMA Forum İstanbul’da, bir reklamın mobil ekranda görülmesi ve algılanması için ekranda saniyenin onda ikisi ila onda dördü kadar bir sürenin yeterli olduğu, bilgisayar ekranlarında ise bu sürenin 2-3 saniyeye çıktığını ifade etti.
#ReklamDijitalleşmeyle birlikte doğan e-ticaret sektörü bugün Türkiye’de paydaşlarla beraber 200 bin kişiye istihdam sağlıyor. Sektör büyüdükçe e-ticaret alanında uzmanlaşmış farklı meslekler de ortaya çıkıyor. Uzmanlar bu durumun devam edeceğini ve bugün henüz var olmayan farklı e-ticaret rollerinin oluşacağını belirtiyor.
#E-Ticaret Meslekleri%100 Mobil sloganı ile düzenlenen MMA Forum İstanbul’da, ülkemizden ve dünyadan mobil dönüşümün fikir önderlerinden konuşmalar, ilham verici örnekler ve yeni fikirlerle mobil dönüşümün bugünü ve yarını konuşuldu. MMA’in dünya çapında yankı uyandıran “Çapraz Pazarlama Verimliliği (SMoX)” araştırmasından verilerin paylaşıldığı etkinlikte, önde gelen finans kuruluşları dijital bankacılık stratejilerini aktardılar.
#MMA Forum İstanbul50 ülkede, 800 üye ile faaliyet gösteren MMA’in (Mobil Pazarlama Birliği) Türkiye oluşumu, günümüzün en önemli sosyal dinamikleri arasında gösterilen mobil teknolojilerin, küresel bilgi birikimini ülkemize taşımaya ve 100’e yakın üyesiyle mobilin gelişimine katkıda bulunmaya devam ediyor.
#Mma ForumMMA Türkiye, 2016 Mobil Reklam Harcama Araştırma raporu verilerini açıkladı. Nielsen Türkiye tarafından gerçekleştirilen MMA Türkiye araştırmasına göre, 2016 yılında önde gelen mobil mecralara yapılan reklam yatırımları 122 Milyon TL düzeyinde olurken; bu yatırımlar karşılığında toplam 22,3 Milyar reklam gösterimi gerçekleşti.
#ReklamMilyonlarca kişi, bankacılık işlemlerini sadece mobil cihazlardan yapıyor, TV içeriklerine sadece mobil cihazlardan ulaşıyor; büyük reklam verenler mobil pazarlama bütçelerini düzenli olarak artırıyor. Mobil teknolojilerin getirdiği ve hayatımızı etkileyen dönüşüm, pazarlama dünyasında da hızlı bir şekilde yaşanıyor. Mobil pazarlamanın liderleri, bu dönüşümün geldiği noktayı çarpıcı verilerle anlatıyor.
#Mobil Bankacılık