Güncelleme Tarihi:
HENÜZ DMP kurulum aşamasındayken Adform’un programatik hedeflenebilir TV çözümü ile birleştirilen proje kapsamı ise DMP’de toplanan veriler doğrultusunda Mobile Marketing Association tarafından gerçekleştirilen Smarties adlı ödül programından toplamda 6 ödül ile ayrıldı. İnovasyon ve yaratıcılığın birleşerek başarı getirdiği çalışmaların ödüllendirildiği ödül programında, uluslararası anlamda birçok proje arasından sıyrılarak 6 ayrı ödüle layık görülen
TV & MOBILE: PROBABLY THE BEST COUPLE EVER adlı çalışma, programatik teknolojisinin televizyon reklamlarında kullanımına da başarılı bir örnek oluşturuyor.
Buna göre, Adform iş birliği ile kurgulanan ve uygulanan Akbank’ın mobil ile entegre yeni nesil TV reklamı 110 binin üzerinde izlenim, ortalama 12 saniye görüntülenme süresi, yüzde 95’ten fazla görüntülenme oranı ve yüzde 30 oranında Akbank mobil uygulaması üzerinden ürün başvurusu elde etti. Türkiye’nin en popüler talk show programlarından 3 Adam’ın yayınlandığı esnada yapılan reklam gösteriminde izleyicilere kredi notlarını öğrenmek için televizyon kumandasının tuşlarını kullanabilecekleri mesajı verildi.
ADFORM VE AKBANK İŞ BİRLİĞİ’NİN ALDIĞI ULUSLARARASI 6 ÖDÜL
Küresel, bölgesel ve ülke bazında katılım sağlanan ve mobil pazarlama dünyasının en değerli
ödüllerinin New York’ta sahiplerini bulduğu MMA’da projeler Pazarlama Stratejileri,
Kanal/Medya Stratejileri ve Teknoloji olmak üzere 3 ana başlık altında bulunan 23 kategoride
değerlendiriliyor. MMA’dan 6 farklı ödülle dönen Akbank reklamının aldığı Smarties Ödülleri’nin
dağılımı ise şu şekilde:
- Cross Medya: Türkiye/Bronz
- Cross Medya: EMEA/Altın
- Programatik: EMEA/Gümüş
- Programatik: Türkiye/Altın
- Cross Mobil Entegrasyon: EMEA/Gümüş
- Cross Mobil Entegrasyon: Türkiye/Gümüş
Adform teknolojileri ile geliştirilen Akbank’ın Smarties ödüllü programatik ve interaktif mobil entegre TV reklamının The Smarties Ödülleri 2018 için hazırlanan tanıtımına şu bağlantı yoluyla ulaşabilirsiniz: https://www.youtube.com/watch?v=s0iInhLrqV8